Ymmärrän ettet aina viihdy siellä

Anonyymi-ap

"Loppuun saakka" onhan ne eräät joskus vähä anteeksi ruma sana mutta ylimielisiä p#skiaisia joita ei jaksa kuunnella. Kivaa iltaa sinulle tykkäisin kyllä olla mahdollisimman paljon lähelläsi. Olet rakas ❤️

45

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kivaa iltaa sinullekin

• Anonyymi

Niin se voi olla. Söpöä tosin senkin edestä. -vierestä

• Anonyymi

Siitä minäkin tykkäisin, tiedät sen. Kivaa iltaa myös sinulle. Olet tärkeä ❤️

• Anonyymi

Kiitos samoin.

• Anonyymi

Säkin oot rakas

• Anonyymi

että vie terveisiä helvettiin, meidän erona on, että te esiinnutte muina ja haluatte jotain mitä ette oo, minä olen vain elänyt elämääni ja en yhtään yli. teistä se on kuvottava ajatus, että joku pärjää paremmin. ja Hannahulle tilattu kunnolla turpaan, Papun ne tappaa, samoin sen Anniinan 😘 ja koko joukko ottaa turpaan myös töihin 😘😂 sano äijä hyvästi elämällesi, ja ota se ämmäsi ja painu helvettiin. ps. en oo mustis 😂

• Anonyymi

😂
        🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂
        🤣

Oletko pimatsu päihtynyt silloin kun tulet naureskelemaan Hysteerisesti palstaäijän mt-ongelmille? T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko pimatsu päihtynyt silloin kun tulet naureskelemaan Hysteerisesti palstaäijän mt-ongelmille? T

Ja sitten pari kuvakaappausta mitä tyrkyttää kaikille ylikses

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon päihtynyt rakkaudesta tohon palstaäijään💋😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten pari kuvakaappausta mitä tyrkyttää kaikille ylikses

Eli yläkerrassa. Voi tarkoittaa mitä vaan

• Anonyymi

mitä enemmän sen L nsinrnnjstkss, sitä ikävä hommissa ssnsa ja ymmärrä mitä koin, syyttömölle, sitä enemmän haluan tappaa sen. ymmärtöisilö kuvottava etova ämmä jo että vihataan sitä yli kaiken. kuten teitä muitakin ja halutaan hakata, tappaa teidät, tuhota mitä voidaan. ja muutamalta muulta myös, ja mehän tehdään se.

• Anonyymi

No niin tehdään . Tapetaan kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin tehdään . Tapetaan kaikki

Lähden kans tähän sinun ja palstasedän kanssa, joko mennään, baboo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähden kans tähän sinun ja palstasedän kanssa, joko mennään, baboo?

Sopii mulle. Let's go

• Anonyymi

ymmärrä jo teitä ei rajadteys, teitä kunnioiteta, teidän tyyliin ei hakea elää, teidät halutaan tappaa. teitä ei haluta, ole ikinä haluttu, halutaan erota ja kostaa nämä vuodet. halutaan teille turpaan ja sehän on tilattu. Samin se Emilia ja muut huorat joiden takia hakkasitte ja syytöntä, , me halutaan tappaa ja tuhota ne. teko teosta, hakjaus hakkaukset, tappo taposta, yritys yrityksestä.

• Anonyymi

sitten nuo mt jahdot ja muuta mitä teitte, vedetään turpaan, ja tilattu hakkaamista kunnes tapatte itsenne 😘

• Anonyymi

Tämä sointuu palstasetä joka kerta yhtä hyvältä- hakkaa taikka kuole taikka kuole ja hakkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sointuu palstasetä joka kerta yhtä hyvältä- hakkaa taikka kuole taikka kuole ja hakkaa

On muuten eläkeläisten versiosta mukailtu 2unlimited no limit on alkupäräinen esittäjä tyyttyy tyytty dyyttyy tunnetko biitin kehossa? Jonnet ei muista, mutta Google auttaa tässäkin työssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On muuten eläkeläisten versiosta mukailtu 2unlimited no limit on alkupäräinen esittäjä tyyttyy tyytty dyyttyy tunnetko biitin kehossa? Jonnet ei muista, mutta Google auttaa tässäkin työssä.

Vähän sitä pelastuslaitoshuumoria mikä auttaa jaxamaan, eiks je? Vai onko sillä rajoja/limiittejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän sitä pelastuslaitoshuumoria mikä auttaa jaxamaan, eiks je? Vai onko sillä rajoja/limiittejä?

Ja muuten Eläkäiset on Suomalainen musiikki_orkesteri

• Anonyymi

tämä joka ajattelee että sillä on ote minuun ajattelee se tyytyisi me muut saadaan ja se olisi kotona hakattavana ja saisi siitä yhden pennun. me halutaan tappaa sut. se sussu oli ja on sairas, ja hakkaa muita ja otti turpaan, ei me sille mitään ole tehty. se on sairaseläkkeellä, ei sitä estetä, ei vaan anneta syödä täältä, eikä uhrata elämää muillekaan. sitä ootte hakannut väkisin, ja muille myös. ja nyt olisi teidän vuor8 Ottais turpaan, olla rapettsvana, vai ottavana, hakataan teidät, nyljetään ja Mestataan. koko porukka 😘😂

• Anonyymi

Mene hyvä mies torille vaikka välillä muilutettavaksi

• Anonyymi

se Hannah on sairas oikeasti, ja hakkaa ja varastaa muita. tuhosi itse elämänsä Lontoossa ja hakkaa ja kiusaa muitakin Suomessa. isänsä ja sukunsa tavoin pitää itseään muita parempana ja, luulee että saa ottaa ja muuta. ihmiset vetää niitä turpaan ja ne hakkaa lisää orjia, ja niille tilataan lisää turpaan ja pahaa. samoin muille jotka näin toimii. ja ei kukaan halua miestä joka estää tältä, elämää ja pitää kurjuudessa hakattavsna, semmoiset halutaan tappaa pois. tai ei kukan halua, naista joka pilaa elämää ja estää kaikkea.

• Anonyymi

Itse olen palstasetä tehnyt sellaisen tulkinnan tästä hurmoksellisesta karismapuheesta, että sinä yksinkertaisesti luet liikaa lehtiä, uutisia ja asiat alkaa elää skitsofrenisen pääsi sisällä. Jos joku *piip* tarttee vaikka insighttia

• Anonyymi

samoin työelämässä, prinsessaan roolit ja muut. ei kukaan nainen halua olla, naisen alapuolella, uhrsttsvsns ja hakattavsna jotta saavat ja välttyvät huonolta, niille halutaan turpaan ja tilata takaisin pahaa. valheet ja muut, ne halutaan hakata nyt vuorostaan. niin se menee. turpaan kunnolla, vuorostaan.

• Anonyymi

tai nämä tuöhakkaajat ja vainoajat, ei niitä rakastetaan, ne halutaan tappaa ja saada, takaisin pahaa ja huonoa, ei kukaan halua uhrata elämää niille. eikä haluta olla A, olen itse sanan tyyppinen, monen kanssa. ikävää jos tykkäät minusta, mutta minua ei kiinnosta olla osa huoraasi, naistasi tai tehdä hänelle hyvää.

• Anonyymi

Ei kai sinun kannata palstasetä panostaa tekemään mitään hyvää kenellekkään kuha oot vaan siellä studiossas ja imet peukkua

• Anonyymi

sanotaanko että olen parempi versio Anniinasts ja Jennistä, mikä sinua kiinnostaa. en ole yhtä ylimielinen, en ole yhtä muuta alaspäin katsova, yhtä kiero, muita parempina pitävä, haukkuva, vaativa ja osaan pitää puoleni oikein, tarvittaessa turpa pysyy kiinni enkä tee rahasta mitä vaan. ja olen siksi saanut tietyllä tapaa enemmän oikein, rehellisesti, töissä ja muualla. ja juuri siksi on hakattu saatanan kovaa, en myös estä muita, pulaa ihmissuhteita, en vain jaksa sitä roikkumista, alistamista väärin, yritystä saadaan huonoon, vääriä syytöksiä tai en jahtaa muiden elämiä, vaan katson mahdollisuudet mistä aletaan rakentamaan omanlaista.

• Anonyymi

No voi juku- tämän identiteettilarppaus/dissosiaatiotekstinkö pitäisi vakuuttaa joku varisten raati siitä, että olet nainen, palstaäijä. En kerralla jotain vähän konkreettisempaa. Ai niin, mutta sitä ei taida tulla. Valitan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi juku- tämän identiteettilarppaus/dissosiaatiotekstinkö pitäisi vakuuttaa joku varisten raati siitä, että olet nainen, palstaäijä. En kerralla jotain vähän konkreettisempaa. Ai niin, mutta sitä ei taida tulla. Valitan.

Kohta kuuluu ringa linga ling. Aika alkeellinen tekniikka sim-korttiin kiinnitetty jos täytyy saada tällainen imei-kosketus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta kuuluu ringa linga ling. Aika alkeellinen tekniikka sim-korttiin kiinnitetty jos täytyy saada tällainen imei-kosketus

Ei kestä päivänvaloa. Miten näitä imei-koodeja on ylipäätään ronkitty lavastustarkoituksiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kuuluu

• Anonyymi

20 vuotiaan haaveili paljon ja oli vielä nöyrempi ja otti mikä oli mahdollista, luotto ihmisiin ja halusi kaikille hyvää. lapsuuden perhe oli hyvin tärkeä, toki elämä kutsui ja halusi irtaantua. 40 vuotiaana, haaveile vähemmän, suunnittele enemmän ja tietää kuka on, mitä haluaa, mikä on mahdollista ja tietää rahansa, arvonsa, ja tietää tä on elänyt oikein. tietää että ei ole tulojattoa, tietää erä tienaa muita paremmin, tietää miksi hakksasivat, tietää miksi vihaavat, tietää enemmän miten kannattaa toimia. tietää että ei ole rajoja, ei ole ryhmiä, ei ole kuin sairaita ihmisiä, psykologiaa ja geidl maslaamiasnbwsreitä. tietää olevansa hyvää, tietää olevansa monien mieleen, osaa kantaa sen oikein.

• Anonyymi

Nelikymppisestä ämmästä ei saa nöyrää enää tekemälläkään. Ulkokuori voi olla vielä nuori, mutta älkää antako sen hämätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nelikymppisestä ämmästä ei saa nöyrää enää tekemälläkään. Ulkokuori voi olla vielä nuori, mutta älkää antako sen hämätä

Oon vähän löysä sieltä sun täältä kyl

• Anonyymi

Harvemmin viihdyn kenenkään kanssa etenkin nämä perus kahvitasseli kutsut on vihoviimesintä ihteään. Oikeiden ympärillä ehkä kestittävissä muuten tuntuu silt et kuristun kun en tiedä uskaltaako hengittää. Ja joo.. Feikit haistan vaikka en ois nukkunu vuosiin:).

• Anonyymi

Missä sinä palstasetä yleensä kahvittelet? Tiiä jos vaikka törmäiltäis. Älähän tukehdu puustiin sitten sinäkään☺️

• Anonyymi

on vain ihmisiä jotka haluaa mutta eivät hallitse keinoja, jotka menevät yli kun haluavat muista jotka ei kunnioita muita, elävät vanhoissa ajoissa. ja yrittävät hakata alas, yrittävät olla parempaa, yrittävät pitää muita alhaalla väärin ja, edetä itse väärin. ihmisiä jotka ajavat itsensä toiminnallaan alas, hakkaavat ihmisiä pysymään jossain mallissa jossa saavat itse. tehän ootte kuin venäläiset. kaiken pohjalla on ongelmainen visio, mikä ei toimi ja jota ylläpidetään väärin. mutta homma jatkuu osa, pääsee karkuun, osa hyötyy osa, tapetaan.

• Anonyymi

Vaikuttaa palstasetä ihanalta työympäristöltä tämä ympäristö mitä ei oo

• Anonyymi

Muistakaa läystää tätä aloittajaäijän yleiselle edulle etittöin merkittävää hakkaushurmosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistakaa läystää tätä aloittajaäijän yleiselle edulle etittöin merkittävää hakkaushurmosta

Girlfriends

• Anonyymi

Ollaan ihmisiksi

• Anonyymi

Pidetään toisistamme sen mukaan

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe