Yritän ylipuhua heidät jäämään ja hyväksymään minut, ja minulla on myös paljon kavereita ja tuttuja joiden kanssa tulet varmasti toimeen. En halua, että menetät ystäväsi minun takia, heidän pitää vain nähdä totuus ja ajatella sinun parastasi, tiedän että olet empaattinen ja miellyttäjä, välität sosiaalisesta paineesta, ja en syyllistä sinua siitä, mutta haluan myös että olet onnellinen ja voit hyvin.. <3 Kyllä me saamme vielä toisemme, koska muut ihmiset eivät kontrolloi meidän elämiä.
Jos kaverisi aikovat hylätä sinut, kun kuuntelet sydäntäsi ,niin ei hätää
7
118
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohan kuulostaa jo ihan provoviestien dronehyökkäykseltä.
- Anonyymi
Joo ei varmaan teillä parikumppisillä muut sanele, mutta kyllä suku ja perhe sanelee vanhemmilla ihmisillä aika paljon, mitä irtiottoja elämässä voi tehdä ja missä elämäntilanteessa voi mullistaa ja tuhota muiden elämät. Siinä voi anoppi tai isä saada slaagin, puolisosta puhumattakaan, jos jälkikasvu tai kumppani päättää lähteä jonkun "suuren rakkauden" perään ja tuhota kaiken, mikä on rakennettu yhdessä.
- Anonyymi
Ei mun kavereilla oo mitään sua vastaan.
V. - Anonyymi
tule ja näytä että haluut mut.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Jos laitat igllä viestiä missä nähään. <3
Laita sinä.
V.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149