On se kummajuttu,miten ei rosvoja saada kuriin,niitä pesii Piipsjärvellä,Ahonperällä. ja Kilpuallakin myös.
Metstä varastetaan raivausahat ym,,polttoainetta varastetaan traktoreista.
Puhumatikaan mitä on varstanut tuulipuistojen työmailta?
Rosvoja liikeellä
19
1268
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain tarttis tehdä, mutta mitä??
- Anonyymi
Ota ite kiinni ja anna vanhan ajan kuritus sitten jos vielä elossa luovuta poliiseille.
- Anonyymi
Ota ite kiinni ja anna vanhanajan kuritus 💯 tuppiremmiä
- Anonyymi
Suu auki ja Diiselii 10 litraa kaataa menee kurkkuun ei tuu toista kertaa hakee
- Anonyymi
Ahonperällä asuu mediasta tuttuja henkilöitä nykyään: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/katsokaa-miten-kay-vasikoille-kalajokinen-mies-riivasi-itseaan-vastaan-todistaneita-yritti-tappaa-pahoinpitelemansa-miehen-ja-hakkasi-kirveella-oven-sapaleiksi/7307362
- Anonyymi
Joo tämä tyyppi asuu siinä keltaisesa talossa,ihan tienvarella olevassa talossa..
Josku esiintyy muka"vartijana"varsinainen ROISTO!
Linaan vaan ja oitis,enenkuin tapatuu pahempaa.
- Anonyymi
Taitaapi olla linnassa, kun ei oo pitkään aikaan näkynyt?
Sitten on vielä erikseen tätä Tervahaudantien porukka, jossa kuuleman mukaan kovia ja vanhoja kunnon konnia siellä "opsataa" näitä meidän kylän miehiä. - Anonyymi
Se kuri löytynyt kummellikin "miehille" ja niin käy tässäkin!
- Anonyymi
Sorraako se liivi narkkari poika on mennyt huume päissään hakemaan ku kärryki perässä?
- Anonyymi
Oulaisten liivi linna vempulat
- Anonyymi
Vieläkäkö ne käytää ai:ta ne tribaalit? Vai pitkääkö tässä alkaa käytttä olutta ;) (scapy & frida)
- Anonyymi
Se pitääs olla tällaasille kurjiille yhtehiskunnaan syöpälääsille nii kovaa kuris että pyytääsivät armoa yläkerraasta.ei ne muuteen opi.sitä myäs täytyy ihimeteellä että kuka tällaasille paikkoojansa vuakraa,ovaatko samas leiris.
- Anonyymi
Miksi kirjoitat tuollaisella paskakielellä?
- Anonyymi
Oletko olevinas ns. etelä-pohjalaasia, kun huonosti murretta puhut ja vieläpä kielioppi virheitä!?
- Anonyymi
Antaa tulla vaan mutta pitää kestää se tunne kun kusee paimenpoikaan... ja siitä jää kuva tunnistukseen..
- Anonyymi
Taitaa olla joku muu asialla, tarmo k. Lienee linnassa.
- Anonyymi
Poliisi kerää vihjeitä sekä tekee tulosta : https://poliisi.fi/-/eilen-pohjanmaata-kierrelleet-varkaat-on-saatu-kiinni
- Anonyymi
Poliisi kiittää epäiltyjen kiinniottamiseen johtaneesta vihjeestä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013