Miksi kukaan tässä maailmassa ei kykene näkemään todellista luennettani ja olettaa kaikkea tyhmää ja sairasta jatkuvasti, kertoo enemmän niistä olettajista musta. Kyllä pieni herkkä mieli järkkyy jo vähemmästäkin, en tajua enää...
Mun inner child murksaantui kun ne ilkeät ihmiset manipuloi sut pois multa
5
106
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan oo mitään manipuloinut
- Anonyymi
Mä nään todellisen luonteensi rakas. Oot herkkä sielu,niinku mäkin❤️🔥
- Anonyymi
🫂sivusta
Me molemmat ollaan, liian herkkiä tähän maailmaan, oon aina tiennyt sen , jo ensi näkemisestä asti <3
- Anonyymi
Kukaan mun tutuista ei ees tiedä, että tykkäät musta.
V.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149