Oletko harrastanut

Anonyymi-ap

seksiä kaivattusi kanssa? 🤔

143

2184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En. Ei ole ollut mahdollisuutta. Yhyy!

• Anonyymi

Sama. Yhyyy. Ei olla edes kosketettu sormenpäätä yhyyy.

• Anonyymi

En usko että se on meistä kummallekaan mikään harrastus. Ei olla semmoisia.

• Anonyymi

Sama..

• Anonyymi

Mitä sitä harrastaan mu on se eri kiva ajankulu jos ei hikoilu haittaa

• Anonyymi

No en ymmärrä 🤦‍♂️

• Anonyymi

Mirä pitäs ymmärtää selviää helpommal kun ei yritä edes ymmärtää mu harvoin naisille riittää edes se että parisuhteessa tulee keskenään toimeen

https://youtube.com/shorts/_UCl7QGbqHY?si=rK_pW_7QWdWY1W7m

Kun pitää liesuta joka vitun kissanristiäisissä ja pitää olla enemmän aikaa kavereille ja vaikka ja mitä vittua si seurustelette sinkkuhan saa tehä mitä haluaa korkeintaan satuttaa itseään jos peliään rehellisesti pelaa mu ongelmaksi siinäkin tulee ettei enään kelpaa kelleen kun on tarpeeksi monen miehen kanssa pannu yksikin väärää riittä jos ei sitäkään joku ole kerenny oppia

• Anonyymi

En halua.

😎
      🟡🫸👱🏻‍♀️
      🩳
      🧦

• Anonyymi

Miksi et tahdo ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et tahdo ?

Kyllä se tahtoo, mutta ei halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tahtoo, mutta ei halua.

Aika surullista 🥺

• Anonyymi

😎🗯🗨👱‍♀️
        🟡🫸🫷🌕
        🩳🌸🌸🩲
        🧦🌼🌼🥿

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😎🗯🗨👱‍♀️
        🟡🫸🫷🌕
        🩳🌸🌸🩲
        🧦🌼🌼🥿

🤭🤗😘

😉

😎

• Anonyymi

en

• Anonyymi

Ei näi vanhat semmosista tiiä. Joku korttipeli?
      👵👍

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Olen ja se oli upeata. Jatkui puolisen vuotta.

❤️ M&P ❤️

• Anonyymi

Et ainakaan minun kanssani.
        - Eräs nainen

Vaalean, rotevan ja henkisesti jyräävän miehen kanssa on ollut intiimiä kanssakäymistä hyvin, hyvin kauan sitten., jo ennen vuotta 2005.

Älykäs mies hän oli, ja on kai edelleen, mutta sellaista "Its my way or high way"-tyyppiä.
        Hän tosiaan oli usein harvapuheinen ja näytti suuttuessaan niin pelottavalta, että moni häntä kuulemma pelkäsi. Ei hän silti mikään väkivaltarikollinen ollut, hakkerointiin varmaankin kykenevä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Eräs nainen

Vaalean, rotevan ja henkisesti jyräävän miehen kanssa on ollut intiimiä kanssakäymistä hyvin, hyvin kauan sitten., jo ennen vuotta 2005.

Älykäs mies hän oli, ja on kai edelleen, mutta sellaista "Its my way or high way"-tyyppiä.
        Hän tosiaan oli usein harvapuheinen ja näytti suuttuessaan niin pelottavalta, että moni häntä kuulemma pelkäsi. Ei hän silti mikään väkivaltarikollinen ollut, hakkerointiin varmaankin kykenevä.

Vähän ylimitoitettu kuvaus äijä itsestäsi, ooks joku wannaberoadman tai jännä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Eräs nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä langan ensimmäinen kommentti ilmeisesti kiinnosti näitä tuhannen ja yhden yön tarinoitsijoita. Menkää töihin

• Anonyymi

Miksi ei enää jatku..jäikö kiinni vaimolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei enää jatku..jäikö kiinni vaimolle.

Onko tämä uusin tarinallisuutesi mitä myyt netin ja palstaäijän puheiden kautta? Hankkisit elämän jo pieni kalju

• Anonyymi

Aika lyhyt aika pelkälle panosuhteelle oliko huono vai tuliko tunteet kuvioon mukaan ja toisesta tuli hankala

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika lyhyt aika pelkälle panosuhteelle oliko huono vai tuliko tunteet kuvioon mukaan ja toisesta tuli hankala

Mistäs päättelit pelkäksi panosuhteeksi?

• Anonyymi

Olen, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna ei se nyt niiiin hyvää ollut.

• Anonyymi

Oliko se silloin vuonna 2005? 😗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se silloin vuonna 2005? 😗

Eka kerta taisi olla jo 2014

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eka kerta taisi olla jo 2014

Vai oliko peräti 2005, sekin on mahdollista

• Anonyymi

Mielikuvissani aika monta kertaa 😘🤫

• Anonyymi

Samoin🤭

• Anonyymi

Jos mielikuvat oikein vahvoja, tietää, että on rakastunut, ehkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, anna mä mietin.... Joo! /sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tietää❣️🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin🤭

Mitenhän pokka pitää ens kerralla nähdessä kun on tämmöstä mennyt täällä tunnustamaan 🤔🤭😍😚😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän pokka pitää ens kerralla nähdessä kun on tämmöstä mennyt täällä tunnustamaan 🤔🤭😍😚😚

Niimpä…sen näkee sitten🤣❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin mulla ole ollu ainakaan mitään hätää yllättävänkin monikin mut tunnistaa jo kirjotusteni perusteella ja tunnisti kuopiossakin hämeessä ei voinu kun ei silloi tarttin kuluttaa aikaa näi naurettaval sivustol mu on tääkin kai baaria halvempaa puhelinlaskun joutuu joka tapauksessa nää maksaan jos puhelinta tarvii en tarvis edes sitä jos laskut vois maksaa jotenkin muuten kun netin kautta yhtä edullisesti ja osotteen tänne laiton kokeilin jo kuopiossa yhtä tyhjän kanssa ja taisin kai puhelinnumeronikin laittaa ihan yhtätyhjän kanssa ni siksi jos joku mu haluaa ni on syytä osata löytää nykyinen osoitteeni ja osata oven takaa tulla hakemaan muutoin ettii ihan vaan sen seuraavan pettymhksensä mua ei ole koskaan löytäny ettimällä pitänny ai tietää vähintään mitä ja ketä hakee

https://youtube.com/shorts/mtI5qcyARA8?si=D1YlG7voeWF13959

Mutta kuitenkin toivotan onnea muistakaa että jokainen meistä elää sitä elämää jonka on itse omin pienin kätösin vslinnu itselleen elettäväksi mä kun en ole antanu muiden puheiden lannistaa itseäni vaikka siihenkin löytyy monia jotka on sitäkin yrittäny mu olen itse kannustanu siihenkin siitä huolimatta sen niiden yritysten seuraukset on aina jääny yrittäjien itsensä maksettavaksi vieläkö löytyy halukkaita yrittäjiä omien suunnitelmieni mukaan mul on vie reilu seiskyt vuotta aikaa monellako teistä on

• Anonyymi

No en ole edes kädestä kiinni pitänyt.

• Anonyymi

Toiset ei edes tykkää siitä ja nykyisin jalkakäytävillä muutenkin lähes mahdotonta siinä kun pitää mahtua kävelemään muitakin

• Anonyymi

Hyiiiiiii

• Anonyymi

En vielä. Mutta kesällä naidaan.

• Anonyymi

Me rakastellaan Hani🔥🩷❤️🔥😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me rakastellaan Hani🔥🩷❤️🔥😘

haee apua itsellesi ja noihin harhoihin että sinulle täällä kaikki kirjoittaisivst lapsen tasolla vaikutat olevan ei mitään järkevää sanottavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

haee apua itsellesi ja noihin harhoihin että sinulle täällä kaikki kirjoittaisivst lapsen tasolla vaikutat olevan ei mitään järkevää sanottavaa

Eipä oo harhoja ja sana on vapaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet itse tuota emojiäijääkin paljon lapsellisempi, sinä olet täällä se joka elää tätä emojitarratarinaa. -t naine

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä oo harhoja ja sana on vapaa

Indeed ya loons. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten ihan kiva mä en vaan ota noin loukkaavaa sävyä mä joko vittuilen avoimesti tai käytän sarkasmia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten ihan kiva mä en vaan ota noin loukkaavaa sävyä mä joko vittuilen avoimesti tai käytän sarkasmia

Sitä te kummatkaan ette osaa käyttää onnistuneesti, sinä palstaäijä ja tuo toinen pakkomielteinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä te kummatkaan ette osaa käyttää onnistuneesti, sinä palstaäijä ja tuo toinen pakkomielteinen.

Sellaisia me ollaan🤣😂

• Anonyymi

Minkä vuoden kesällä kuvittelit nui tekeväs ja kenenkä kanssa ja keltä luulit vapaaehtoisesti tuolla tavalla saavas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä ole vie kirjoituksissani sitä edes yrittäny opin jossai kohti että sanomalla totuuden ihmiset saa paremmin suuttumaan mikään ihmisiä niin hyvin loitolla pidäkkään kun se että tämän osaa suututtaa mu kannattaa katsoa tarkkaan ketä suututat narskun kanssa yleensä kostautuu ei toivotulla tavalla mutta koska mulla on taas toiveet päinvastoin kuin enemmistöllä ni en ole niitäkään suututtamalla toivomaani lopputulosta

https://youtube.com/shorts/WGiBDsptqbA?si=wQVnqB80j8CClQqn

Tulkinnallisesti riippuu toki keneltä kysytään niin kenelläkään päässään niin paljon vikaa olekkaan kun mulla silti olen yksi tutkituimmissata yksilöistä ja mielenterveydessäni ole todennu olevan ongelmaa kun narsistinen työterveyslääkäri luuli pystyvänsä munaa niin kiristämään sitä en tie kuinka monen kohdalla oli tuossa onnistunu itse varoitin häntä että ne ketä sun tarvii varoa on ne joille olet tehny saman

• Anonyymi

joo paranormal sexualtivityä vedetty menemään. mulderikin aivan ihmeissään.

• Anonyymi

XD..

• Anonyymi

😅

• Anonyymi

Onko tästä vedenpitäviä todisteita? Hihii

• Anonyymi

Tälle naurahdin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tästä vedenpitäviä todisteita? Hihii

Lakanat on varmaan kastuneet :3

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Haluaisin ajatella, että jos siihen pisteeseen joskus pääsee, ei tarvi enää palstalla kirjoitella koskaan.

• Anonyymi

Ainoa oikea vastaus tämä!

• Anonyymi

En tietääkseni. Haluaisin kyllä❤️‍🔥

• Anonyymi

"Tietääksesi"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tietääksesi"?

Pitäiskö sinun vaikka perhoja kirjailla välillä? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tietääksesi"?

Hän tajuaa miksi kirjoitin noin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hieman friikkiä että tavallaan sekä minä että hän voisimme sanoa noin. En tosin usko että hän näkee tilannetta samoin.

/sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hieman friikkiä että tavallaan sekä minä että hän voisimme sanoa noin. En tosin usko että hän näkee tilannetta samoin.

/sivusta

En usko, että hän sanoisi kuten minä sanoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitte niin humalassa ettei ole varmaa kenen kanssa tuli hommailtua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelet mielestäsi kahdelle tutullesi vai mikä homma? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten oli psykoosissa ja todellisuudentaju oli kadonnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tietääksesi"?

Eikö se ole tietääkseni silloin jos itse on nukkunu ja toinen osannu siivota jopa jälkensä

• Anonyymi

Monta kertaa.

• Anonyymi

M nainen ja M mies 🤗

• Anonyymi

Viime yönä näin taas unta hänestä 🤍 naiselta

• Anonyymi

Kahviasioiden tuntijana tiedän ettei kuppia tarvitse tiskata lainkaan kun pitää sen kahvissa.

• Anonyymi

Niin mutta tulee niitä färjäytymiä

• Anonyymi

Toissa vuonna sai istua vieressä.

• Anonyymi

Ainakin melkein.. Se oli ihanaa 😍 Jo se teki aika kuuman olotilan, huh huh 🥵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo? Oikeasti olisi kauhea pettymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo? Oikeasti olisi kauhea pettymys.

Tuskin olisi. Tai siis tiedän että ei olisi, se olisi unelmien täyttymys ❤️🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun vielä sais sun vieressä olla uudestaankin...
        Naiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun vielä sais sun vieressä olla uudestaankin...
        Naiselle

Tahtoisin minäkin.. 💕☺️

• Anonyymi

Tietysti olen Aika monta kertaa
      Mutta en siitä aio kertoa enempää.
      Sehän on kahden ihmisen välistä intiimiä toimintaa.
      Ei kaivata muita sillä hetkellä häiräämään.

• Anonyymi

☺️☺️
      🍌🍌
      🤙🤙

• Anonyymi

👍
        👍

• Anonyymi

Aviossa vasta sitten joskus. 😌

• Anonyymi

Siitä.Vaan.Onko.Alottja.Ollut.
      Selipaatissa.Toista vuotta.
      Ja,ylikin.?

• Anonyymi

En tietääkseni ajatellu ehkä seksiä hänen kanssaan mu näi poikamiehenä miettiny si taas seksiä muutoinkin melko paljon kun nää tarttii njuitakäsitöitäkin tehdäkseen käyttää joko jonkin näköistä visuaalista virikettä tai si pittää mielensyövereistä kaivella joku muistikuva ja toisinaan näkee nukkuessakin eroottisia unia ny ei ol aikoihin vaan tarttin herätä siihen ettäkö ois alkkarit siemennesteestä märkinä ainakaan

• Anonyymi

No huh onpa hyvä kuulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh onpa hyvä kuulla

Jaa niin mikä noista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa niin mikä noista

Että housusi on pysynyt kuivana mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että housusi on pysynyt kuivana mies

Kyllä ne miehillä yleensä pysyy kuivana jos ei pidätys vaikeuksista kärsi ja osaa tunnistaa koska on kusihätä

• Anonyymi

Voi olla et on tai voi olla ettei olla vain me tiedämme sen

• Anonyymi

Yhteinen sessio antaa vielä odottaa, itseäni vanhemman ihanan, hyvävartaloisen naisen kanssa!🔥

• Anonyymi

Varaudu kuivaan pilluun liukkari tuubi takataskuun mukaan jos putkimies olet ni se viemäri liitosten luiston parantamiseen tarkoitettu liukkari tuskin on siihen soveltuvaa se sinen saattaa tehdä pirusti lisää kitkaa kuivahtaessaan ja vähintäänkin kirvellä naista ja se valkoinen on si taas ainakin asennuksissa hiemannkäyttäjäystävällisempi mutta sekään ei ole seksiin liukasteeksi tarkoitettu mu saattas soveltua siihenkin paremmin ainakin en tiedä kun tottun et ne on viemäriliitos liukkareita enkä tykkää edes naista anaaliin panna

• Anonyymi

Otappa yhteyttä somen kautta, niin edes nähdään.

• Anonyymi

En malta odottaa sitä🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varaudu kuivaan pilluun liukkari tuubi takataskuun mukaan jos putkimies olet ni se viemäri liitosten luiston parantamiseen tarkoitettu liukkari tuskin on siihen soveltuvaa se sinen saattaa tehdä pirusti lisää kitkaa kuivahtaessaan ja vähintäänkin kirvellä naista ja se valkoinen on si taas ainakin asennuksissa hiemannkäyttäjäystävällisempi mutta sekään ei ole seksiin liukasteeksi tarkoitettu mu saattas soveltua siihenkin paremmin ainakin en tiedä kun tottun et ne on viemäriliitos liukkareita enkä tykkää edes naista anaaliin panna

Mistä sinä tiedät minkä ikäinen kirjoittaja on? Sitäpaitsi se on tosi paljon miehen taidoista kiinni kostuuko se nuorempikaan nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät minkä ikäinen kirjoittaja on? Sitäpaitsi se on tosi paljon miehen taidoista kiinni kostuuko se nuorempikaan nainen.

Mitenkä missään kohtaan kirjoitustani sait asian liitettyä ikään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuivuuden liitin naisen ulkonäköön mitä kauniimpi ni yleensä sitä epävarmempi itsestään noi jos ulkonäköä pelkästään toisessa katsoo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En malta odottaa sitä🔥

Nautintoa luvassa sitten ihan olan takaa...🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Otappa yhteyttä somen kautta, niin edes nähdään.

Ollaanko molemmat Facebookissa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaanko molemmat Facebookissa?

Ollaan ja Instassa myös. n sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan ja Instassa myös. n sivusta

Olen vain Facessa.

• Anonyymi

Aika monta kertaa itseasiassa.

• Anonyymi

En vielä, mutta mielelläni harrastaisin seksiä ihanan lyhyen tummatukkaisen miehen kanssa!

• Anonyymi

Usein harrastanut, kaivattu voi olla kuka tahansa.

• Anonyymi

Emme ole vielä siinä vaiheessa. Ei ole kiire.

• Anonyymi
        UUSI

Missä vaiheessa olisi oikea aika?

• Anonyymi

Ajatuksissa aika monta kertaa, onneksi mies ei tiedä siitä, ehkä...

• Anonyymi

👒❤️🧢
      👱🏻‍♀️ 🙍🏻‍♂️

Ei varmaan tule tapahtumaan.

• Anonyymi

Ei koskaan yhdenkään paljon nuoremman kanssa! Näin olen ajatellut koko elämäni ajan!

• Anonyymi

👱🏻‍♀️❤️🧔🏻‍♂️
        👗❤️👔
        👠❤️🧦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👱🏻‍♀️❤️🧔🏻‍♂️
        👗❤️👔
        👠❤️🧦

❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👱🏻‍♀️❤️🧔🏻‍♂️
        👗❤️👔
        👠❤️🧦

Kirjain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjain?

J

• Anonyymi

En valitettavasti vielä, mutta mielellläni harrastaisin. Olemme suunnilleen samaa ikäluokkaa! Kuhan ensin tutustumme toisiimme, sovimme yhdessä mitä milloinkin teemme!

• Anonyymi

💃🕺

• Anonyymi

🤼‍♀️
        🛏️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤼‍♀️
        🛏️

Kaksi naista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi naista?

Kyllä

• Anonyymi

🫸🤏

• Anonyymi

Olin hänen kanssaan suhteessa, joten kyllä.

• Anonyymi

Ja kaipaat häntä?

• Anonyymi

Sitä voi vaan terveistää 🥀🥕🥀🥒🥀🍌🥀🥖🥀

• Anonyymi

Kohta vois alkaa harrastaa ekan kiinnostuneen kanssa🤔

• Anonyymi

🙋🏻‍♂️

• Anonyymi

Hani hood night hani hoodnigjt

• Anonyymi

Hani godnight hani goodnight hani goodnight

• Anonyymi
      UUSI

Only In my Dreams- n

• Anonyymi
      UUSI

En ole harrastanut seksiä hänen kanssaan, mutta muutaman kerran olen rakastellut.

• Anonyymi
      UUSI

🙂👣
      🧦🙃

• Anonyymi
        UUSI

😁 onko toisella varpaat suussa?

• Anonyymi
        UUSI

Joko toi on 69 tai sitten molemmat kaljuja, keltapäisiä ja hymyileväisiä, päällä he/she/it jolla mustat jalat, alla joku jolla mustien sukkien sijaan siniset. Oliko edes lähellä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joko toi on 69 tai sitten molemmat kaljuja, keltapäisiä ja hymyileväisiä, päällä he/she/it jolla mustat jalat, alla joku jolla mustien sukkien sijaan siniset. Oliko edes lähellä?

Lisään vielä, että sä tietenkin se joka on alla 😉

• Anonyymi
      UUSI

Kohta oon 🤭 toiveajattelua tämä 😁

• Anonyymi
      UUSI

Juu,olen,säälistä.

• Anonyymi
        UUSI

Ja hän on kuitenkin kaivattusi?

• Anonyymi
      UUSI

Lapset harrastaa.

• Anonyymi
        UUSI

Aikuiset vasta harrastaakin.

• Anonyymi
      UUSI

Juu olen!
      3 kertaa se tehtiin ennenkuin hänelle iski kiinni jäämisen pelko.
      Mutta 10 vuotta me toisiamme katseltiin, ja kun tunnustin hänelle ihastukseni erottuani, hän tuli heti mun luo. Se oli niin ihanaa. Haaveeni toteutui.
      Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan ja en halunnut rikkoa liittoa. Hän jatkoi omaa polkuaan ja minä omaani.

• Anonyymi
        UUSI

Ja nyt ikävöit häntäkö?

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä, mutta en tullut. 🫢

• Anonyymi
      UUSI

I wish...

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      121
      6030
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2120
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1952
    4. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      66
      1114
    5. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1113
    6. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      997
    7. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      987
    8. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      902
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      897
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      765
    Aihe