Elätkö pelossa ,luuletko että minusta tulee hullu stalkkeri? Haluatko, että kärsin muiden naisten kanssa, kun en saa olla sen "oikean" kanssa? Koetko minut pahantahtoiseksi, johtuuko se kenties jonkun kaljun miehen manipulaation tuotoksesta? Etkö näe hyväntahtoisuuttani ja että haluan sinulle vain parasta, ja että myötä kärsin kun joudut olemaan miehen kanssa, jota et rakasta. Olet niin herkkä ja rakas, että toivoisin että et minun takiani elä pelossa, tunteeni ovat överit, mutta olen hyvin empaattinen ja välittävä. Kaverisi väitti, että pelotan sinua... luonnollisesti tämä tieto tuli täytenä järkytyksenä minulle, koska olen tehnyt aika selväksi, että en ikinä satuttaisi sinua, ketään läheistäsi, tai ketään muutakaan. Ainoa ihminen ,jota minä kykenen satuttamaan olen minä, hän on sen ansainnut, edes pahimpia psykopaatteja en pyri satuttamaan fyysisesti.
Olet yhtä herkkä ja kiltti, kuin minäkin olin joskus. Ainoa asia mitä haluan on varjella ja rakastaa sinua, mutta senkin täytyy tapahtua molempien suostumuksella ja yhteisellä ymmärryksellä, ei harhaluulojeni perusteella, tiedät sen, jos tunnet minut. Mulla on taas älytön huoli susta :,( ,oot rakas niin herkkä, en tiedä onko muut pelotellut tai ahdistellut sua kauhuskenaarioilla, mutta mä en todellakaan halua mitään pahaa sinulle tai ole yrittänyt pelotella sinua... mua ahdistaa jos koet noin, se pelottaa minua...
Haluatko että olen jonkun toisen naisen kanssa? Koetko että sekoan lopullisesti vai mitä?
32
293
Vastaukset
- Anonyymi
En koe niin
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Hyvä, asia ahdisti minua ja loi huolta sust<3
Voin ihan hyvin. Henkinen kasvu menossa kovaa vauhtia eteenpäin. Meditoin päivittäin ja yritän syödä terveellisesti❤️
Anonyymi kirjoitti:
Voin ihan hyvin. Henkinen kasvu menossa kovaa vauhtia eteenpäin. Meditoin päivittäin ja yritän syödä terveellisesti❤️
Hyvä🩷 minäkin yritän selviytyä vaikka on tää ollut aika raskasta.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Hyvä🩷 minäkin yritän selviytyä vaikka on tää ollut aika raskasta.
Hyvä juttu. Mullakin on välillä todella raskas olo. Yhtä selviytymistä päivästä toiseen niin kauan, ku saamme toisemme. Yritän kuitenkin parhaani❤️
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu. Mullakin on välillä todella raskas olo. Yhtä selviytymistä päivästä toiseen niin kauan, ku saamme toisemme. Yritän kuitenkin parhaani❤️
Joo sama... yritän selviytyä myös <3 Salille pitäis päästä taas, kun taas ollut taukoa hetki kun meni taas niin överiks tunteet ja tuli niin vaikea olo niin ollut taas taukoo pari päivää :,( mut älä koe syyllisyyttä siitä, en halua painostaa sua.. tai mitään, on vaa välil niin raskasta, haluisin vaan olla sun sylissä ja pillittää kaikki tunteet ulos.. <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Joo sama... yritän selviytyä myös <3 Salille pitäis päästä taas, kun taas ollut taukoa hetki kun meni taas niin överiks tunteet ja tuli niin vaikea olo niin ollut taas taukoo pari päivää :,( mut älä koe syyllisyyttä siitä, en halua painostaa sua.. tai mitään, on vaa välil niin raskasta, haluisin vaan olla sun sylissä ja pillittää kaikki tunteet ulos.. <3
Et sä mua painosta millään tavoin, päinvastoin. Oot aina tsempannut mua täs elämäs. Mäkin haluisin sun syliin ja onhan täs välillä itkettyki. Halataan tiukasti kun kohdataan❤️🤗
Anonyymi kirjoitti:
Et sä mua painosta millään tavoin, päinvastoin. Oot aina tsempannut mua täs elämäs. Mäkin haluisin sun syliin ja onhan täs välillä itkettyki. Halataan tiukasti kun kohdataan❤️🤗
Niin me tehdään, pitkään tiukasti ja kyllä siinä herkistyy, kun oottanut sitä niin pitkään ja kaikki tunteet vapautuu samalla... saat olla mun sylis niin pitkään kun haluat<3
- Anonyymi
pupsi
- Anonyymi
Edelleenkään en ole puhunut susta kavereilleni, paitsi yhdelle, mutta koska hän ei tunne sua, niin hän ei ole sanonut mielipidettä eikä mitään manipuloinut. Miksi väität että joku kaverini on noin sanonut?
V.- Anonyymi
Kulta mä en oo toi puputyyppi. Tiedän ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta mä en oo toi puputyyppi. Tiedän ❤️
No mä vähän ihmettelin. Ootko J.K. ?🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä vähän ihmettelin. Ootko J.K. ?🩷
Mitäpä luulet? 😉❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä luulet? 😉❤️
Vai J,L?😘😜🌞
- Anonyymi
Miksi sinun pitää väkisellä yrittää pakottaa toista tykkäämään sinusta? Et välitä hänen rajoistaan ollenkaan, eli et edes todellisuudessa rakasta häntä oikeasti, kun et kunnioita hänen tahtoaan olla haluamatta sinua.
Niinpä, hieman paradoksaalista mutta totta. Ennen kuin väität, että rakastat häntä mitään enemmän kuin maailmassa, niin sanon sinulle, että tuo mitä sinun ulosannistasi tulee ilmi ei ole rakkautta nähnytkään. Miksikö? Koska rakkaus kunnioittaa toisen ihmisen rajoja ja sinulla ja Veeran välillä se ei todellakaan toteudu. En tiedä mikä tuo sinun tunteesi häntä kohtaan on, mutta rakkautta se ei todellakaan ole."Miksi sinun pitää väkisellä yrittää pakottaa toista tykkäämään sinusta?"
Miten niin? Ainoa mitä olen yrittänyt korjata on tässä, että hän näkisi minut sellaisena kuin olen, eikä muiden ihmisten luomana epätotetana mielikuvana?? Se on ainoa asia, jota olen pyrkinyt korjaamaan. Tiedän, että hän piti minusta, mutta en osannut tuoda itseäni ilmi, enkä sanoa oikeita sanoja, en uskaltanut myöntää tunteita, tai edetä hänen kanssaan, se potentiaalia kaikesta siitä rakkaudesta tätä maailmaa suuremmasta saa minut tuntemaan itseni epätoivoiseksi, koska tiesin mitä koin, tiesin että hän oli se "oikea ihminen" minulle. Haluan ,että hän on onnellinen, haluan kunnioittaa hänen tahtoaan, jos se tulee hänestä itsestään, ei muiden vaikutuksesta ja manipulaatiosta, kuten se on tähän asti tullut.
Jos en rakastaisi Veeraa niin palavasti ja sydämestäni, niin antaisin hänen olla ihmisen kanssa jonka kanssa hän ei ole onnellinen... mutta kun asia ei ole niin, haluan että hän saa olla onnellinen ja voida hyvin, kokea itsensä arvostetuksi ja rakastetuksi, hänellä on oikeus siihen, hän on aivan liian herkkä ja tunteikas tähän maailmaan, ja ansaitsee kaltaisensa, ja ihmisen joka rakastaa häntä eniten koko maailmassa ja varjelee.- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
"Miksi sinun pitää väkisellä yrittää pakottaa toista tykkäämään sinusta?"
Miten niin? Ainoa mitä olen yrittänyt korjata on tässä, että hän näkisi minut sellaisena kuin olen, eikä muiden ihmisten luomana epätotetana mielikuvana?? Se on ainoa asia, jota olen pyrkinyt korjaamaan. Tiedän, että hän piti minusta, mutta en osannut tuoda itseäni ilmi, enkä sanoa oikeita sanoja, en uskaltanut myöntää tunteita, tai edetä hänen kanssaan, se potentiaalia kaikesta siitä rakkaudesta tätä maailmaa suuremmasta saa minut tuntemaan itseni epätoivoiseksi, koska tiesin mitä koin, tiesin että hän oli se "oikea ihminen" minulle. Haluan ,että hän on onnellinen, haluan kunnioittaa hänen tahtoaan, jos se tulee hänestä itsestään, ei muiden vaikutuksesta ja manipulaatiosta, kuten se on tähän asti tullut.
Jos en rakastaisi Veeraa niin palavasti ja sydämestäni, niin antaisin hänen olla ihmisen kanssa jonka kanssa hän ei ole onnellinen... mutta kun asia ei ole niin, haluan että hän saa olla onnellinen ja voida hyvin, kokea itsensä arvostetuksi ja rakastetuksi, hänellä on oikeus siihen, hän on aivan liian herkkä ja tunteikas tähän maailmaan, ja ansaitsee kaltaisensa, ja ihmisen joka rakastaa häntä eniten koko maailmassa ja varjelee.No miten hän muka on saanut sinusta sitten jotenkin väärän kuvan? Kuka sen väärän kuvan on luonut? Onko sinua vastaan joku salaliitto? Kerropa mahdollisimman selkeästi.
Anonyymi kirjoitti:
No miten hän muka on saanut sinusta sitten jotenkin väärän kuvan? Kuka sen väärän kuvan on luonut? Onko sinua vastaan joku salaliitto? Kerropa mahdollisimman selkeästi.
Systemaattisesti useampi tai pari miestä jotka toivoivat minulle pahaa ja halusivat luoda hänelle vääränlaisen kuvan minusta, näin minulle on kerrottu, ja olen sen itsekkin päätellyt, isompi ryhmä ei ole ollut niin paljoa mukana tässä, uskon että muutama henkilö riitti.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
"Miksi sinun pitää väkisellä yrittää pakottaa toista tykkäämään sinusta?"
Jos en rakastaisi Veeraa niin palavasti ja sydämestäni, niin antaisin hänen olla ihmisen kanssa jonka kanssa hän ei ole onnellinen... mutta kun asia ei ole niin, haluan että hän saa olla onnellinen ja voida hyvin, kokea itsensä arvostetuksi ja rakastetuksi, hänellä on oikeus siihen, hän on aivan liian herkkä ja tunteikas tähän maailmaan, ja ansaitsee kaltaisensa, ja ihmisen joka rakastaa häntä eniten koko maailmassa ja varjelee."Jos en rakastaisi Veeraa niin palavasti ja sydämestäni, niin antaisin hänen olla ihmisen kanssa jonka kanssa hän ei ole onnellinen... "
VÄÄRIN! Jos rakastaisit häntä kaikesta sydämestäsi, antaisit hänen mennä ja tehdä oman päänsä mukaan, vaikka se tarkoittaisi aitä, että hän ei olisi sinun kanssasi. Se olisi todellista rakkautta. Sinulla on pelkkä itsekäs motiivi taustalla, vaikket sitä myönnäkään ja Veeran mielipide jää toissijaiseksi. - Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Systemaattisesti useampi tai pari miestä jotka toivoivat minulle pahaa ja halusivat luoda hänelle vääränlaisen kuvan minusta, näin minulle on kerrottu, ja olen sen itsekkin päätellyt, isompi ryhmä ei ole ollut niin paljoa mukana tässä, uskon että muutama henkilö riitti.
Kuka sen sinulle on kertonut?
Anonyymi kirjoitti:
"Jos en rakastaisi Veeraa niin palavasti ja sydämestäni, niin antaisin hänen olla ihmisen kanssa jonka kanssa hän ei ole onnellinen... "
VÄÄRIN! Jos rakastaisit häntä kaikesta sydämestäsi, antaisit hänen mennä ja tehdä oman päänsä mukaan, vaikka se tarkoittaisi aitä, että hän ei olisi sinun kanssasi. Se olisi todellista rakkautta. Sinulla on pelkkä itsekäs motiivi taustalla, vaikket sitä myönnäkään ja Veeran mielipide jää toissijaiseksi."VÄÄRIN! Jos rakastaisit häntä kaikesta sydämestäsi, antaisit hänen mennä ja tehdä oman päänsä mukaan, vaikka se tarkoittaisi aitä, että hän ei olisi sinun kanssasi. Se olisi todellista rakkautta. Sinulla on pelkkä itsekäs motiivi taustalla"
Luitko edes mitä sanoin. Hän tyytyy suhteeseen jossa ei ole onnellinen sosiaalisten normien ja kaverien hylkäämisen pelosta, jos hän olisi minun kanssa niin se myrkyllinen paras olis "EN OO SUN KAVEIR, KUN OOT EPÄVAKAA creep ja oot tehny noi näin tota tätä ja oot tota tät noin nja näin", hän ei siis voi olla kanssani vaikka haluaisikin... se on julmaa häntä kohtaan, mutta hyväksyn sen, koska ystävät ovat myös tärkeitä. Mutta ilman taistelua (symbolinen ilmaus, en satuta ketään paitsi itseäni HUOM!) en luovuta, koska hän ansaitsee olla onnellinen, ja ansaitsee kokea aidon rakkauden ja ansaitsee olla hyvässä suhteessa, ja ansaitsee olla kenen kanssa haluaa olla.- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
"VÄÄRIN! Jos rakastaisit häntä kaikesta sydämestäsi, antaisit hänen mennä ja tehdä oman päänsä mukaan, vaikka se tarkoittaisi aitä, että hän ei olisi sinun kanssasi. Se olisi todellista rakkautta. Sinulla on pelkkä itsekäs motiivi taustalla"
Luitko edes mitä sanoin. Hän tyytyy suhteeseen jossa ei ole onnellinen sosiaalisten normien ja kaverien hylkäämisen pelosta, jos hän olisi minun kanssa niin se myrkyllinen paras olis "EN OO SUN KAVEIR, KUN OOT EPÄVAKAA creep ja oot tehny noi näin tota tätä ja oot tota tät noin nja näin", hän ei siis voi olla kanssani vaikka haluaisikin... se on julmaa häntä kohtaan, mutta hyväksyn sen, koska ystävät ovat myös tärkeitä. Mutta ilman taistelua (symbolinen ilmaus, en satuta ketään paitsi itseäni HUOM!) en luovuta, koska hän ansaitsee olla onnellinen, ja ansaitsee kokea aidon rakkauden ja ansaitsee olla hyvässä suhteessa, ja ansaitsee olla kenen kanssa haluaa olla."Hän tyytyy suhteeseen jossa ei ole onnellinen sosiaalisten normien ja kaverien hylkäämisen pelosta"
AIVAN SAMA SILLE!!!!!!!!!!!
Etkö tajua, että sinun pitää kunnioittaa hänen päätöstänsä oli se mikä tahansa. Sinulla ei ole mitään velvoitetta "pelastaa" häntä. Sitä paitsi olet todennäköisesti keksinyt sen vain omasta päästäsi että hän olisi muka epäonnellisessa suhteessa, vain oikeuttaaksesi taas tätä omaa toimintaasi. Varmaa tietoa sinulla ei ainakaan ole. Muuta kuin tuota sinun mutuiluasi. - Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Useampi ihminen, myös itse päätellyt.
Mistä ne on tiennneet kertoa Veeralle sinusta jotain?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ne on tiennneet kertoa Veeralle sinusta jotain?
Sen epäaidon persoonan kautta , ovat minua julistaneet rakkaimmalleni😬
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Sen epäaidon persoonan kautta , ovat minua julistaneet rakkaimmalleni😬
Siis minkä? Minkä epäaidon persoonan?
Anonyymi kirjoitti:
Siis minkä? Minkä epäaidon persoonan?
Jos olet lukenut niin tiedät rttä vuosina 2017-2019 minulla oli lukiossa feikkipersoona, joka oli vastakohta oikeasta, suojelemaan minua pahuudelta ja ilkeydeltä, jota herkkä sisimpäni ei kestäisi noin tiivistettynä.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Jos olet lukenut niin tiedät rttä vuosina 2017-2019 minulla oli lukiossa feikkipersoona, joka oli vastakohta oikeasta, suojelemaan minua pahuudelta ja ilkeydeltä, jota herkkä sisimpäni ei kestäisi noin tiivistettynä.
No miksi "ne" sitten julisti tätä sinun feikkipersoonaasi Veeralle? Mistä ne tiesi, että Veera oli sinulle tärkeä?
Anonyymi kirjoitti:
No miksi "ne" sitten julisti tätä sinun feikkipersoonaasi Veeralle? Mistä ne tiesi, että Veera oli sinulle tärkeä?
Oletin, että se näkyisi, vaikka peittelin kaikkea suojellakseni Veeraani.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Oletin, että se näkyisi, vaikka peittelin kaikkea suojellakseni Veeraani.
Oletit, mutta et ole edes varma koko jutusta.
- Anonyymi
Sut vaan haluan rakas. En ketään muuta ❤️🔥
- Anonyymi
Rakkaus on herkkä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315