Eräs kaverin kaveri tunnusti että on muhun ìhastunut. Nyt oon alkanut itsekki ajatella häntä eri tavalla. Johtuukohan se siitä että minusta ollaan kiinnostunu vai? Käykö usein niin että kun joku on ihastunut niin siihen ihastuu helpommin myös takasin?
Onko kokemusta muilla?
Ihastuminen
32
978
Vastaukset
- Anonyymi
Noin se menee.
Ja jos jatkat ajatuksella leikittelyä, niin kohta sinäkin olet lesbo. Sama tapahtuu vaikka murhan kanssa riittävästi leikitellessä.- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Huomio voi olla imartelevaa jollekin, mä itse en ihastu vain koska toinen osoittaa sitä. Henkilön tulee olla myös itselle viehättävä sekä fyysisesti että pään sisällön, että vois ihastua.
- Anonyymi
Lisään, on tietysti normaalia ajatella tyyppiä silloin, kun hän ilmaisee ihastusta ja kiinnostusta. Mulle se on vain rationaalista, mietit sen tyypin piirteitä, tajuat että ei herätä positiivisia tunteita, mikään ei ns värähdä kehollisesti, jatkat matkaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, on tietysti normaalia ajatella tyyppiä silloin, kun hän ilmaisee ihastusta ja kiinnostusta. Mulle se on vain rationaalista, mietit sen tyypin piirteitä, tajuat että ei herätä positiivisia tunteita, mikään ei ns värähdä kehollisesti, jatkat matkaasi.
Joo siis tää muhun ihastunut nainen on kyllä viehättävä eli en vastahakoisesti ole alkanut häntä ajatella uudella tavalla. Ihmettelen vaan miksi juuri nyt kun hän ilmaisi tunteensa olen minäkin avannut silmäni enemmänkin. Että onko sellainen tavallistakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis tää muhun ihastunut nainen on kyllä viehättävä eli en vastahakoisesti ole alkanut häntä ajatella uudella tavalla. Ihmettelen vaan miksi juuri nyt kun hän ilmaisi tunteensa olen minäkin avannut silmäni enemmänkin. Että onko sellainen tavallistakin.
Onko asialla merkitystä kun nyt tunnet viehätystä ? Pyydät treffeille ja katsot miten homma kehittyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko asialla merkitystä kun nyt tunnet viehätystä ? Pyydät treffeille ja katsot miten homma kehittyy.
Ei silleen väliä, olin vaan ylipäätää kiinnostunut kuulemaan käykö sellaista että ihastuminen synnyttää ihastumista. Että se ikään kuin saa ihmiset ajattelemaan jotain ihmistä ihan uusin silmin. Tällasia kokemuksia siis vaan olis hauska kuulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei silleen väliä, olin vaan ylipäätää kiinnostunut kuulemaan käykö sellaista että ihastuminen synnyttää ihastumista. Että se ikään kuin saa ihmiset ajattelemaan jotain ihmistä ihan uusin silmin. Tällasia kokemuksia siis vaan olis hauska kuulla
Aika harvinaista että molemmat ihastuu toisiinsa yhtä aikaa. Eli väkisinkin toinen ihastuu ensin. Ite en ainakaan tiedä yhtään paria jotka on ihastuneet yhtä aikaa.
- Anonyymi
Kiintoisaa. Mä tunnustin kaverilleni ihastuksen ja hän vastasi olevansa hetero. Vetäytyikin, ja tapahtui kaikenlaista etäännyttävää. Mutta myöhemmin kun jossakin keskustelussa totesin myöhemmin hänen olevan hetero, hän vastasikin, että ei sitä tiedä.
Hän on alkanut hipaista mua toisinaan yms. Kun ollaan kaksin, ei ees huomaa muita.
En tiiä onko ihastunut vai mitä, toivottavasti.- Anonyymi
Siis just tällaisia kokemuksia tarkoitin! Että alkaako sitä jotenkin helpommin ihastua takaisin kun tietää että joku on juuri sinuun ihastunut. Vaikka ensin tulisikin torjuntareaktio. Must kuulostaa että kaverisi ois susta kiinnostunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis just tällaisia kokemuksia tarkoitin! Että alkaako sitä jotenkin helpommin ihastua takaisin kun tietää että joku on juuri sinuun ihastunut. Vaikka ensin tulisikin torjuntareaktio. Must kuulostaa että kaverisi ois susta kiinnostunut
Niinhän se on.Pitää näyttää vain että ajatus ei mahdotoin ole.Edetä mummankin ehdoilla hissukseen.
- Anonyymi
No miten sulla kävi?
- Anonyymi
Mä en tiedä olisiko pitänyt toimia silloin heti kun hän kertoi ihastumisestaan muhun. Tuntuu että odotin liian kauan ja nyt en osaa enää sanoa oikeita sanoja ☹️ Hän on kaunis ja itsevarma ja se jännittää mua
- Anonyymi
Onko niin, että et tiennyt heti kiinnostustasi vai etkö vain halunnut myöntää sitä?
- Anonyymi
Jännä kommentti, en edes ajatellut tollalailla ☺️ Mä en oikein tiedä. Mut nyt ainakin kiinnostaa. Ja paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä kommentti, en edes ajatellut tollalailla ☺️ Mä en oikein tiedä. Mut nyt ainakin kiinnostaa. Ja paljon
Ihmisistä voi kiinnostua vähitellen. Tää vaikuttaa just siltä. Sit voi äkkiä nousta vaikka roihu.
Ole rohkea, miyä menetettävää on?
Paitsi onni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pitäisi olla todella helppoa lähestyä ihmistä joka on jo valmiiksi tunnustanut ihastumisensa? Että mietin mikä tässä nyt olikaan se ongelma 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pitäisi olla todella helppoa lähestyä ihmistä joka on jo valmiiksi tunnustanut ihastumisensa? Että mietin mikä tässä nyt olikaan se ongelma 😃
En ole ap, mutta mulle kävi niin, että torjuin ihastuksen ja lakkasin pitämästä yhteyttä. Sanoin kans olevani hetero, vaikka miehet ei ollut kiinnostaneet enää vuosiin. Joitain viestejä laitettiin, mutta kului melkein vuosi ennen kuin "suostuin" tapaamiseen. Olin sulatellut asiaa ja valmis lähestymään vähitellen. Ostin skumpan ja vietettiin mun luona iltaa. Sitten tää ihastus kertoi, että oli tavannut exänsä ( miehen) ja päätti nyt elellä myös heterona.
Nykyisin tavataan useammin, eikä intensiteetti ole kadonnut mihinkään. Mutta tilaisuus meni ja muhun ihastunut on nyt mun ihastus jota en enää saa.
Älä odota liian kauan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ap, mutta mulle kävi niin, että torjuin ihastuksen ja lakkasin pitämästä yhteyttä. Sanoin kans olevani hetero, vaikka miehet ei ollut kiinnostaneet enää vuosiin. Joitain viestejä laitettiin, mutta kului melkein vuosi ennen kuin "suostuin" tapaamiseen. Olin sulatellut asiaa ja valmis lähestymään vähitellen. Ostin skumpan ja vietettiin mun luona iltaa. Sitten tää ihastus kertoi, että oli tavannut exänsä ( miehen) ja päätti nyt elellä myös heterona.
Nykyisin tavataan useammin, eikä intensiteetti ole kadonnut mihinkään. Mutta tilaisuus meni ja muhun ihastunut on nyt mun ihastus jota en enää saa.
Älä odota liian kauan.Tiedän satavarmaan että tää muhun ihastunut nainen on täysin lesbo. Eli miehiä ei kuvaan astu. Mutta ei se sitä meinaa että olisi loputtoman ajan ihastunut vain muhun. Koska vain voi tavata jonkun toisen naisen ja unohtaa mut. Aika vaan kuluu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän satavarmaan että tää muhun ihastunut nainen on täysin lesbo. Eli miehiä ei kuvaan astu. Mutta ei se sitä meinaa että olisi loputtoman ajan ihastunut vain muhun. Koska vain voi tavata jonkun toisen naisen ja unohtaa mut. Aika vaan kuluu!
Joo. Sukupuoli ei ole tässä oleellisinta, vaan se, että torjuttu ihastunut päätyi johonkin joka osoitti tunteita takas.
En tiedä oisko vielä mahdollisuus silti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Sukupuoli ei ole tässä oleellisinta, vaan se, että torjuttu ihastunut päätyi johonkin joka osoitti tunteita takas.
En tiedä oisko vielä mahdollisuus silti.Mitä sun vaisto sanoo? Olisiko vielä mahdollisuus ja aiotko selvittää asiaa? Paljonkohan menee maailmassa kauniita rakkaustarinoita ohi tällaisten tilanteiden takia ☹️
- Anonyymi
Entä jos on jo liian myöhästä 🙁
- Anonyymi
Parhaimmillaan sitä itsekkin ihastuu kun joku on juuri sinuun ihastunut. Luonto on hoitanut asian niin
- Anonyymi
On tosi tavallista. Useimmiten käykin juuri niin, että toinen ihastuu ensin ja näyttää sitä ihastustaan ja toinen ihastuu sen myötä.
- Anonyymi
Aika monet ihastuu takaisin. Tilasto: tähän saakka kakstoista ihastusta joista seitsemää yritetty "iskeä" (muut oli varattuja) ja viisi lopuksi vastasi tunteisiin (kahden kanssa meni kauan). Nyt varattuna noista vimpan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monet ihastuu takaisin. Tilasto: tähän saakka kakstoista ihastusta joista seitsemää yritetty "iskeä" (muut oli varattuja) ja viisi lopuksi vastasi tunteisiin (kahden kanssa meni kauan). Nyt varattuna noista vimpan kanssa.
Wow!kiitos kun jaoit tän, se on siis mahdollista ja jopa todennäköstä! En oo ap, mun jutussa mä oon se joka on ihastunut ja nyt tekee mieli kertoo se suoraan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wow!kiitos kun jaoit tän, se on siis mahdollista ja jopa todennäköstä! En oo ap, mun jutussa mä oon se joka on ihastunut ja nyt tekee mieli kertoo se suoraan
Mun kokemuksen mukaan tehokkaampaa kuin ihastumisesta kertominen, on tunteiden näyttäminen muualla tavalla. Ei se toinen ihastu sun ihastumiseen, vaan siihen miten kohtelet häntä ihastuneena: flirtti, ystävällisyys, kiinnostuneet kysymykset, kohteliaisuudet, avuliaisuus, viestittely usein jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan tehokkaampaa kuin ihastumisesta kertominen, on tunteiden näyttäminen muualla tavalla. Ei se toinen ihastu sun ihastumiseen, vaan siihen miten kohtelet häntä ihastuneena: flirtti, ystävällisyys, kiinnostuneet kysymykset, kohteliaisuudet, avuliaisuus, viestittely usein jne.
Tästä samaa mieltä. Jos mä meen tokaisee jollekin puun takaa, että oon ihastunut siihen niin se anna sille mitään lisää elämään. Miksi sitä kiinnostaisi mitä mun pään sisällä liikkuu. Mut jos mä alan näyttää sille tunteitani, oon sille tosi kiva ja ihana, niin se näkee mussa kiinnosta naisen. Se voi saada sen ihastumaan muhun, kun mulla on sille jotain tarjottavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä mun tilanteessa en ollut tajunnut näitä toisen ystävällisyyksiä muuksi kuin kaveripohjaisiksi. Siis ennen ku se kerto ihastuneensa
- Anonyymi
Monenlaisia ihastumistarinoita. Mitä sillä on väliä kymmenen vuoden päästä kumpi ihastui ensin. Maailmassa taitaisi olla aika vähän pareja, jos se edellyttäisi yhtä aikaa ihastumista. Tärkeää on tunteiden pysyvyys. Jostain sen on kuitenkin alettava.
- Anonyymi
Naisen kanssa kaikki on vain tuskallisen hidasta. Rasittaa se välttely ja vaikeus. Jos kuitenkin kiinnostaa. Ristiriitaisuus on naisten helmasynti. Miehen mutkattomuuskin alkaa jo kiinnostaa.
Ei oo kivaa olla koko ajan yrittämässä ja torjuttu.- AnonyymiUUSI
Miksi kukaan torjuisi ketään kenestä on kiinnostunut? Ehkä oot vaan yrittänyt vääriä tyyppejä. Ei sitä kiva oo tajuta tiettenkää. Olen ollut itse molemmissa rooleissa ni tiedän mistä puhun. Kannattaa laittaa vaan uutta matoa koukkuun!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1639451- 664924
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494712Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234072Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433692Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353633Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383518- 483253
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?432994- 492734