Ihastuminen

Anonyymi-ap

Eräs kaverin kaveri tunnusti että on muhun ìhastunut. Nyt oon alkanut itsekki ajatella häntä eri tavalla. Johtuukohan se siitä että minusta ollaan kiinnostunu vai? Käykö usein niin että kun joku on ihastunut niin siihen ihastuu helpommin myös takasin?
Onko kokemusta muilla?

15

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noin se menee.

Ja jos jatkat ajatuksella leikittelyä, niin kohta sinäkin olet lesbo. Sama tapahtuu vaikka murhan kanssa riittävästi leikitellessä.

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Huomio voi olla imartelevaa jollekin, mä itse en ihastu vain koska toinen osoittaa sitä. Henkilön tulee olla myös itselle viehättävä sekä fyysisesti että pään sisällön, että vois ihastua.

• Anonyymi

Lisään, on tietysti normaalia ajatella tyyppiä silloin, kun hän ilmaisee ihastusta ja kiinnostusta. Mulle se on vain rationaalista, mietit sen tyypin piirteitä, tajuat että ei herätä positiivisia tunteita, mikään ei ns värähdä kehollisesti, jatkat matkaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, on tietysti normaalia ajatella tyyppiä silloin, kun hän ilmaisee ihastusta ja kiinnostusta. Mulle se on vain rationaalista, mietit sen tyypin piirteitä, tajuat että ei herätä positiivisia tunteita, mikään ei ns värähdä kehollisesti, jatkat matkaasi.

Joo siis tää muhun ihastunut nainen on kyllä viehättävä eli en vastahakoisesti ole alkanut häntä ajatella uudella tavalla. Ihmettelen vaan miksi juuri nyt kun hän ilmaisi tunteensa olen minäkin avannut silmäni enemmänkin. Että onko sellainen tavallistakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo siis tää muhun ihastunut nainen on kyllä viehättävä eli en vastahakoisesti ole alkanut häntä ajatella uudella tavalla. Ihmettelen vaan miksi juuri nyt kun hän ilmaisi tunteensa olen minäkin avannut silmäni enemmänkin. Että onko sellainen tavallistakin.

Onko asialla merkitystä kun nyt tunnet viehätystä ? Pyydät treffeille ja katsot miten homma kehittyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko asialla merkitystä kun nyt tunnet viehätystä ? Pyydät treffeille ja katsot miten homma kehittyy.

Ei silleen väliä, olin vaan ylipäätää kiinnostunut kuulemaan käykö sellaista että ihastuminen synnyttää ihastumista. Että se ikään kuin saa ihmiset ajattelemaan jotain ihmistä ihan uusin silmin. Tällasia kokemuksia siis vaan olis hauska kuulla

• Anonyymi

Kiintoisaa. Mä tunnustin kaverilleni ihastuksen ja hän vastasi olevansa hetero. Vetäytyikin, ja tapahtui kaikenlaista etäännyttävää. Mutta myöhemmin kun jossakin keskustelussa totesin myöhemmin hänen olevan hetero, hän vastasikin, että ei sitä tiedä.
      Hän on alkanut hipaista mua toisinaan yms. Kun ollaan kaksin, ei ees huomaa muita.
      En tiiä onko ihastunut vai mitä, toivottavasti.

• Anonyymi

Siis just tällaisia kokemuksia tarkoitin! Että alkaako sitä jotenkin helpommin ihastua takaisin kun tietää että joku on juuri sinuun ihastunut. Vaikka ensin tulisikin torjuntareaktio. Must kuulostaa että kaverisi ois susta kiinnostunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis just tällaisia kokemuksia tarkoitin! Että alkaako sitä jotenkin helpommin ihastua takaisin kun tietää että joku on juuri sinuun ihastunut. Vaikka ensin tulisikin torjuntareaktio. Must kuulostaa että kaverisi ois susta kiinnostunut

Niinhän se on.Pitää näyttää vain että ajatus ei mahdotoin ole.Edetä mummankin ehdoilla hissukseen.

• Anonyymi

Paukkuu lespot!

• Anonyymi

No miten sulla kävi?

• Anonyymi

Mä en tiedä olisiko pitänyt toimia silloin heti kun hän kertoi ihastumisestaan muhun. Tuntuu että odotin liian kauan ja nyt en osaa enää sanoa oikeita sanoja ☹️ Hän on kaunis ja itsevarma ja se jännittää mua

• Anonyymi

Pallit paukku!

• Anonyymi
      UUSI

Onko niin, että et tiennyt heti kiinnostustasi vai etkö vain halunnut myöntää sitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3542
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3355
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2591
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2258
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1819
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1709
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1688
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1417
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      25
      1071
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1048
    Aihe