Eräs kaverin kaveri tunnusti että on muhun ìhastunut. Nyt oon alkanut itsekki ajatella häntä eri tavalla. Johtuukohan se siitä että minusta ollaan kiinnostunu vai? Käykö usein niin että kun joku on ihastunut niin siihen ihastuu helpommin myös takasin?
Onko kokemusta muilla?
Ihastuminen
50
1506
Vastaukset
- Anonyymi
Noin se menee.
Ja jos jatkat ajatuksella leikittelyä, niin kohta sinäkin olet lesbo. Sama tapahtuu vaikka murhan kanssa riittävästi leikitellessä.- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Huomio voi olla imartelevaa jollekin, mä itse en ihastu vain koska toinen osoittaa sitä. Henkilön tulee olla myös itselle viehättävä sekä fyysisesti että pään sisällön, että vois ihastua.
- Anonyymi
Lisään, on tietysti normaalia ajatella tyyppiä silloin, kun hän ilmaisee ihastusta ja kiinnostusta. Mulle se on vain rationaalista, mietit sen tyypin piirteitä, tajuat että ei herätä positiivisia tunteita, mikään ei ns värähdä kehollisesti, jatkat matkaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, on tietysti normaalia ajatella tyyppiä silloin, kun hän ilmaisee ihastusta ja kiinnostusta. Mulle se on vain rationaalista, mietit sen tyypin piirteitä, tajuat että ei herätä positiivisia tunteita, mikään ei ns värähdä kehollisesti, jatkat matkaasi.
Joo siis tää muhun ihastunut nainen on kyllä viehättävä eli en vastahakoisesti ole alkanut häntä ajatella uudella tavalla. Ihmettelen vaan miksi juuri nyt kun hän ilmaisi tunteensa olen minäkin avannut silmäni enemmänkin. Että onko sellainen tavallistakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis tää muhun ihastunut nainen on kyllä viehättävä eli en vastahakoisesti ole alkanut häntä ajatella uudella tavalla. Ihmettelen vaan miksi juuri nyt kun hän ilmaisi tunteensa olen minäkin avannut silmäni enemmänkin. Että onko sellainen tavallistakin.
Onko asialla merkitystä kun nyt tunnet viehätystä ? Pyydät treffeille ja katsot miten homma kehittyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko asialla merkitystä kun nyt tunnet viehätystä ? Pyydät treffeille ja katsot miten homma kehittyy.
Ei silleen väliä, olin vaan ylipäätää kiinnostunut kuulemaan käykö sellaista että ihastuminen synnyttää ihastumista. Että se ikään kuin saa ihmiset ajattelemaan jotain ihmistä ihan uusin silmin. Tällasia kokemuksia siis vaan olis hauska kuulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei silleen väliä, olin vaan ylipäätää kiinnostunut kuulemaan käykö sellaista että ihastuminen synnyttää ihastumista. Että se ikään kuin saa ihmiset ajattelemaan jotain ihmistä ihan uusin silmin. Tällasia kokemuksia siis vaan olis hauska kuulla
Aika harvinaista että molemmat ihastuu toisiinsa yhtä aikaa. Eli väkisinkin toinen ihastuu ensin. Ite en ainakaan tiedä yhtään paria jotka on ihastuneet yhtä aikaa.
- Anonyymi
Kiintoisaa. Mä tunnustin kaverilleni ihastuksen ja hän vastasi olevansa hetero. Vetäytyikin, ja tapahtui kaikenlaista etäännyttävää. Mutta myöhemmin kun jossakin keskustelussa totesin myöhemmin hänen olevan hetero, hän vastasikin, että ei sitä tiedä.
Hän on alkanut hipaista mua toisinaan yms. Kun ollaan kaksin, ei ees huomaa muita.
En tiiä onko ihastunut vai mitä, toivottavasti.- Anonyymi
Siis just tällaisia kokemuksia tarkoitin! Että alkaako sitä jotenkin helpommin ihastua takaisin kun tietää että joku on juuri sinuun ihastunut. Vaikka ensin tulisikin torjuntareaktio. Must kuulostaa että kaverisi ois susta kiinnostunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis just tällaisia kokemuksia tarkoitin! Että alkaako sitä jotenkin helpommin ihastua takaisin kun tietää että joku on juuri sinuun ihastunut. Vaikka ensin tulisikin torjuntareaktio. Must kuulostaa että kaverisi ois susta kiinnostunut
Niinhän se on.Pitää näyttää vain että ajatus ei mahdotoin ole.Edetä mummankin ehdoilla hissukseen.
- Anonyymi
No miten sulla kävi?
- Anonyymi
Mä en tiedä olisiko pitänyt toimia silloin heti kun hän kertoi ihastumisestaan muhun. Tuntuu että odotin liian kauan ja nyt en osaa enää sanoa oikeita sanoja ☹️ Hän on kaunis ja itsevarma ja se jännittää mua
- Anonyymi
Onko niin, että et tiennyt heti kiinnostustasi vai etkö vain halunnut myöntää sitä?
- Anonyymi
Jännä kommentti, en edes ajatellut tollalailla ☺️ Mä en oikein tiedä. Mut nyt ainakin kiinnostaa. Ja paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä kommentti, en edes ajatellut tollalailla ☺️ Mä en oikein tiedä. Mut nyt ainakin kiinnostaa. Ja paljon
Ihmisistä voi kiinnostua vähitellen. Tää vaikuttaa just siltä. Sit voi äkkiä nousta vaikka roihu.
Ole rohkea, miyä menetettävää on?
Paitsi onni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pitäisi olla todella helppoa lähestyä ihmistä joka on jo valmiiksi tunnustanut ihastumisensa? Että mietin mikä tässä nyt olikaan se ongelma 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pitäisi olla todella helppoa lähestyä ihmistä joka on jo valmiiksi tunnustanut ihastumisensa? Että mietin mikä tässä nyt olikaan se ongelma 😃
En ole ap, mutta mulle kävi niin, että torjuin ihastuksen ja lakkasin pitämästä yhteyttä. Sanoin kans olevani hetero, vaikka miehet ei ollut kiinnostaneet enää vuosiin. Joitain viestejä laitettiin, mutta kului melkein vuosi ennen kuin "suostuin" tapaamiseen. Olin sulatellut asiaa ja valmis lähestymään vähitellen. Ostin skumpan ja vietettiin mun luona iltaa. Sitten tää ihastus kertoi, että oli tavannut exänsä ( miehen) ja päätti nyt elellä myös heterona.
Nykyisin tavataan useammin, eikä intensiteetti ole kadonnut mihinkään. Mutta tilaisuus meni ja muhun ihastunut on nyt mun ihastus jota en enää saa.
Älä odota liian kauan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ap, mutta mulle kävi niin, että torjuin ihastuksen ja lakkasin pitämästä yhteyttä. Sanoin kans olevani hetero, vaikka miehet ei ollut kiinnostaneet enää vuosiin. Joitain viestejä laitettiin, mutta kului melkein vuosi ennen kuin "suostuin" tapaamiseen. Olin sulatellut asiaa ja valmis lähestymään vähitellen. Ostin skumpan ja vietettiin mun luona iltaa. Sitten tää ihastus kertoi, että oli tavannut exänsä ( miehen) ja päätti nyt elellä myös heterona.
Nykyisin tavataan useammin, eikä intensiteetti ole kadonnut mihinkään. Mutta tilaisuus meni ja muhun ihastunut on nyt mun ihastus jota en enää saa.
Älä odota liian kauan.Tiedän satavarmaan että tää muhun ihastunut nainen on täysin lesbo. Eli miehiä ei kuvaan astu. Mutta ei se sitä meinaa että olisi loputtoman ajan ihastunut vain muhun. Koska vain voi tavata jonkun toisen naisen ja unohtaa mut. Aika vaan kuluu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän satavarmaan että tää muhun ihastunut nainen on täysin lesbo. Eli miehiä ei kuvaan astu. Mutta ei se sitä meinaa että olisi loputtoman ajan ihastunut vain muhun. Koska vain voi tavata jonkun toisen naisen ja unohtaa mut. Aika vaan kuluu!
Joo. Sukupuoli ei ole tässä oleellisinta, vaan se, että torjuttu ihastunut päätyi johonkin joka osoitti tunteita takas.
En tiedä oisko vielä mahdollisuus silti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Sukupuoli ei ole tässä oleellisinta, vaan se, että torjuttu ihastunut päätyi johonkin joka osoitti tunteita takas.
En tiedä oisko vielä mahdollisuus silti.Mitä sun vaisto sanoo? Olisiko vielä mahdollisuus ja aiotko selvittää asiaa? Paljonkohan menee maailmassa kauniita rakkaustarinoita ohi tällaisten tilanteiden takia ☹️
- Anonyymi
Entä jos on jo liian myöhästä 🙁
- Anonyymi
Parhaimmillaan sitä itsekkin ihastuu kun joku on juuri sinuun ihastunut. Luonto on hoitanut asian niin
- Anonyymi
On tosi tavallista. Useimmiten käykin juuri niin, että toinen ihastuu ensin ja näyttää sitä ihastustaan ja toinen ihastuu sen myötä.
- Anonyymi
Aika monet ihastuu takaisin. Tilasto: tähän saakka kakstoista ihastusta joista seitsemää yritetty "iskeä" (muut oli varattuja) ja viisi lopuksi vastasi tunteisiin (kahden kanssa meni kauan). Nyt varattuna noista vimpan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monet ihastuu takaisin. Tilasto: tähän saakka kakstoista ihastusta joista seitsemää yritetty "iskeä" (muut oli varattuja) ja viisi lopuksi vastasi tunteisiin (kahden kanssa meni kauan). Nyt varattuna noista vimpan kanssa.
Wow!kiitos kun jaoit tän, se on siis mahdollista ja jopa todennäköstä! En oo ap, mun jutussa mä oon se joka on ihastunut ja nyt tekee mieli kertoo se suoraan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wow!kiitos kun jaoit tän, se on siis mahdollista ja jopa todennäköstä! En oo ap, mun jutussa mä oon se joka on ihastunut ja nyt tekee mieli kertoo se suoraan
Mun kokemuksen mukaan tehokkaampaa kuin ihastumisesta kertominen, on tunteiden näyttäminen muualla tavalla. Ei se toinen ihastu sun ihastumiseen, vaan siihen miten kohtelet häntä ihastuneena: flirtti, ystävällisyys, kiinnostuneet kysymykset, kohteliaisuudet, avuliaisuus, viestittely usein jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan tehokkaampaa kuin ihastumisesta kertominen, on tunteiden näyttäminen muualla tavalla. Ei se toinen ihastu sun ihastumiseen, vaan siihen miten kohtelet häntä ihastuneena: flirtti, ystävällisyys, kiinnostuneet kysymykset, kohteliaisuudet, avuliaisuus, viestittely usein jne.
Tästä samaa mieltä. Jos mä meen tokaisee jollekin puun takaa, että oon ihastunut siihen niin se anna sille mitään lisää elämään. Miksi sitä kiinnostaisi mitä mun pään sisällä liikkuu. Mut jos mä alan näyttää sille tunteitani, oon sille tosi kiva ja ihana, niin se näkee mussa kiinnosta naisen. Se voi saada sen ihastumaan muhun, kun mulla on sille jotain tarjottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä mun tilanteessa en ollut tajunnut näitä toisen ystävällisyyksiä muuksi kuin kaveripohjaisiksi. Siis ennen ku se kerto ihastuneensa
- Anonyymi
Monenlaisia ihastumistarinoita. Mitä sillä on väliä kymmenen vuoden päästä kumpi ihastui ensin. Maailmassa taitaisi olla aika vähän pareja, jos se edellyttäisi yhtä aikaa ihastumista. Tärkeää on tunteiden pysyvyys. Jostain sen on kuitenkin alettava.
- Anonyymi
Naisen kanssa kaikki on vain tuskallisen hidasta. Rasittaa se välttely ja vaikeus. Jos kuitenkin kiinnostaa. Ristiriitaisuus on naisten helmasynti. Miehen mutkattomuuskin alkaa jo kiinnostaa.
Ei oo kivaa olla koko ajan yrittämässä ja torjuttu.- Anonyymi
Miksi kukaan torjuisi ketään kenestä on kiinnostunut? Ehkä oot vaan yrittänyt vääriä tyyppejä. Ei sitä kiva oo tajuta tiettenkää. Olen ollut itse molemmissa rooleissa ni tiedän mistä puhun. Kannattaa laittaa vaan uutta matoa koukkuun!!!
- Anonyymi
Mä en usko, että ristiriitaisia viestejä lähettävä on tosissaan kiinnostunut. Naisetkin kyllä näyttää selvästi, kun haluavat suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en usko, että ristiriitaisia viestejä lähettävä on tosissaan kiinnostunut. Naisetkin kyllä näyttää selvästi, kun haluavat suhteen.
Pätee ainakin mun kohdalla. En tajua mitä hyödyttäisi piilotella tunteitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on epävarma uusista tunteista naista kohtaan ja kieltää asian. Mutta kuitenkin on kiinnostunut niin ei pysty kokonaan niitä peittämäänkään. Taistelua tunteidensa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on epävarma uusista tunteista naista kohtaan ja kieltää asian. Mutta kuitenkin on kiinnostunut niin ei pysty kokonaan niitä peittämäänkään. Taistelua tunteidensa kanssa.
Tuollaiseen ei kannata kenenkään sekaantua. Siitä ei seuraa ikinä mitään hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiseen ei kannata kenenkään sekaantua. Siitä ei seuraa ikinä mitään hyvää.
Näin on. Nyt on Helsinki Pride ja siellä pyörii tuhansia suomalaisia ja ulkomaalaisia naisia, joilla ei ole mitään ristiriitaisuuksia ja taistelua itsensä kanssa. Sinne vain mukaan seuraa hakemaan kaikki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Nyt on Helsinki Pride ja siellä pyörii tuhansia suomalaisia ja ulkomaalaisia naisia, joilla ei ole mitään ristiriitaisuuksia ja taistelua itsensä kanssa. Sinne vain mukaan seuraa hakemaan kaikki!
No tää ei varmaan auta naista joka on ihastunut yhteen naiseen.
Voi kulkea kskssataa naudista kiinnostunutta naista ohi kulkueessa, ja miettii sitä omaa ihastustaan. Tuliko yllätyksenä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tää ei varmaan auta naista joka on ihastunut yhteen naiseen.
Voi kulkea kskssataa naudista kiinnostunutta naista ohi kulkueessa, ja miettii sitä omaa ihastustaan. Tuliko yllätyksenä?Samaa mieltä. Eikä mua haittaa jos joku löytää itsensä tavallista myöhempään kunhan lopulta löytää 😃 Ja ei mitään lapsia tai muuta painolastia ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Eikä mua haittaa jos joku löytää itsensä tavallista myöhempään kunhan lopulta löytää 😃 Ja ei mitään lapsia tai muuta painolastia ole.
Eihän siitä ole haittaa, mutta siitä on jos antaa ristiriitaisia viestejä. Sellainen ei ole parisuhdematskua. Voi olla myöhemmin, jos selvittää päänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siitä ole haittaa, mutta siitä on jos antaa ristiriitaisia viestejä. Sellainen ei ole parisuhdematskua. Voi olla myöhemmin, jos selvittää päänsä.
Joo siinä on kyllä perää. Täytyy varmaan ekaksikin itse olla varma ajatuksistaan ennen kuin on valmis parisuhteeseen
- Anonyymi
Mitä vikaa oli ihastustani koskevassa kommentissa?
Ylläpito poisti?- Anonyymi
Ei kannata laittaa nimiä. Epäkohteliasta. Ei kukaan halua lukea itsestään tämmöiseltä palstalta. Vähän kuin vessan törkyseinältä löytäis ittensä.
Itse en ymmärrä ihastuksia kavereihin. En ole koskaan ollut ihastunut kavereihin. Enkä koskaan ihastuiskaan kavereihin. Eihän he muuten kavereita sitten oliskaan. Kaverit pitäis antaa olla kavereina ja ihastukset erillään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata laittaa nimiä. Epäkohteliasta. Ei kukaan halua lukea itsestään tämmöiseltä palstalta. Vähän kuin vessan törkyseinältä löytäis ittensä.
Itse en ymmärrä ihastuksia kavereihin. En ole koskaan ollut ihastunut kavereihin. Enkä koskaan ihastuiskaan kavereihin. Eihän he muuten kavereita sitten oliskaan. Kaverit pitäis antaa olla kavereina ja ihastukset erillään.Kaveruus ja tutustuminen luo hyvää pohjaa suhteelle. Vai meinaatko että tuntemattoman kans sänkyyn?
Ei nappaa kaikille.
Ap on huomannut ihastuneensa häneen ihastuneeseen lesboon, joten mikä tämmöinen vastaus on? Ei hän haluu sua tai mua tai pride-kulkuetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveruus ja tutustuminen luo hyvää pohjaa suhteelle. Vai meinaatko että tuntemattoman kans sänkyyn?
Ei nappaa kaikille.
Ap on huomannut ihastuneensa häneen ihastuneeseen lesboon, joten mikä tämmöinen vastaus on? Ei hän haluu sua tai mua tai pride-kulkuetta.Tää sun oli mukava vastaus mutta hän kelle sinä vastasit oli kyllä tosiaan negatiivinen :( sitä paitsi tässä tapauksessa kyse oli tosiaan kaverin kaverista eli ei mikään että olisi joku koko iän kestoinen syvä ystävyys. Enemmänkin vaan kaverin kautta tuttu. Ja jos tämä on kauhea törkyseinä niin pakkohan tänne ei ole kirjoittaa. Sitä aina ihmettelen että miksi nämä henkilöt lukee ja vastaa näihin jos on niin epämiellyttävää :( Mutta tosiaan kiitos sinulle tästä jälkimmäisestä mukavasta vastauksesta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää sun oli mukava vastaus mutta hän kelle sinä vastasit oli kyllä tosiaan negatiivinen :( sitä paitsi tässä tapauksessa kyse oli tosiaan kaverin kaverista eli ei mikään että olisi joku koko iän kestoinen syvä ystävyys. Enemmänkin vaan kaverin kautta tuttu. Ja jos tämä on kauhea törkyseinä niin pakkohan tänne ei ole kirjoittaa. Sitä aina ihmettelen että miksi nämä henkilöt lukee ja vastaa näihin jos on niin epämiellyttävää :( Mutta tosiaan kiitos sinulle tästä jälkimmäisestä mukavasta vastauksesta :)
Tähän? Negatiivinen?
Hänhän osoittaa ihastuneensa itsekin pikkuhiljaa.
Onko ihmisten lukutaito js luetun ymmärtäminen täysin kadonnut.
Tule apuun ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ymmärrä ihastuksia kavereihin. En ole koskaan ollut ihastunut kavereihin. Enkä koskaan ihastuiskaan kavereihin. Eihän he muuten kavereita sitten oliskaan. Kaverit pitäis antaa olla kavereina ja ihastukset erillään.Kaikki eivät ole kuin sä. Esimerkiksi mun jokainen suhde on alkanut kaveruudesta, myös nykyinen. Tiedän monta muutakin vastaavaa paria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät ole kuin sä. Esimerkiksi mun jokainen suhde on alkanut kaveruudesta, myös nykyinen. Tiedän monta muutakin vastaavaa paria.
Samaa mieltä, turha noista on kiistellä. Jokainen tavallaan ja pääasia, että seuraa löytyy. Mulla suhteet on aina alkaneet ensisilmäyksellä, mutta ystävä suunnittelee parhaillaan häitä entisen pitkäaikaisen kaverin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, turha noista on kiistellä. Jokainen tavallaan ja pääasia, että seuraa löytyy. Mulla suhteet on aina alkaneet ensisilmäyksellä, mutta ystävä suunnittelee parhaillaan häitä entisen pitkäaikaisen kaverin kanssa.
Tutustuin työpaikalla työkaveriin, juteltiin usein, käytiin yhtä aikaa lounaalla jne. Oli helppo puhua kaikesta ja vedettiin yhtä köyttä työasioissa. Kävi ilmi, että meillä on yhteinen harrastus ja alettiin käydä siellä yhdessä kerran viikossa. Tutustuttiin siinä tietysti lisää ja alkoi synkata yhä paremmin, ihastuttiin. Tunteet syvenivät ja alettiin seurustella. Siinä kohdassa toinen vaihtoi eri osastolle työpaikalla, ettei tule eturistiriitoja. Tähän kaikkeen kului kuusi vuotta. Ei mitään draamaa, elämä kuljetti suunnitelmansa mukaan.
Tutustukaa naiset rauhassa, kiire on usein epäluotettava matchmaker. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän? Negatiivinen?
Hänhän osoittaa ihastuneensa itsekin pikkuhiljaa.
Onko ihmisten lukutaito js luetun ymmärtäminen täysin kadonnut.
Tule apuun ap.Negatiivinen oli siis se edellinen viesti. Kuka puhu törkyseinistä ja nii edellee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433044Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081887Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751561- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1021081Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1001071