Miksi kajaanilainen tulee kertomaan olen onnelli Kajaanissa tarviiko sitä kertoa.?
Mitä kajaanilaiset yrittävät todistaa
27
367
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mitään onnellisuutta ihmiset vain riehuvat huvikseen.
- Anonyymi
Riehuvat ihmiset eivät todellakaan ole onnellisia vaikka pomppivat auton katolla.
- Anonyymi
Häiriö tila .
- Anonyymi
Eipä taida kukaan olla onnellinen yhtään missään nykymaailmassa.
- Anonyymi
Nuoret eivät tiedä mitä onnellinen on eivät ole kokeneet onnellisuutta 80 luvulta asti
- Anonyymi
Iloisia ihmisiä kyllä on joiltakin mennyt jalkapoikki.
- Anonyymi
Hyvä ettei kukaan ole onnellinen ei tarvitse tästä masentua.
- Anonyymi
Ei todellakaan ei vaikka näkisit jonkun Espanjassa hiekkarannalla täydellinen vartalo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ei vaikka näkisit jonkun Espanjassa hiekkarannalla täydellinen vartalo.
Espanjan tauti
- Anonyymi
Kell onni on, se onnen julistakoon Kajaanissa...!
- Anonyymi
Kaverit eivät tee ketään onnelliseksi se on totuus.
- Anonyymi
Kaverit tekevät vain epäonnelliseksi mutta ei koskaan onnelliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän takia näitä sanotaan viholliset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri jos suostuu tappamaan aviomiehen tämä tekee onnelliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja näitähän riittää toisille enemmän ja toisille vähemmän
- Anonyymi
Elämä olisi kyllä helppoa jos ystävä tekisi elämän onnelliseksi mutta elämä ei ole helppoa.
- Anonyymi
Hyvä pointti, mutta kuka haluaa edessä kieli ruskeana mielistelevän ja takana selkään puukottavan "ystävän", parempi yksin ja ominaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä pointti, mutta kuka haluaa edessä kieli ruskeana mielistelevän ja takana selkään puukottavan "ystävän", parempi yksin ja ominaan.
näinhän se, kaikki narsistit on helvetin hyviä näyttelijöitä, mutta kaikki näyttelijät eivät ole narsisteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, nää "ystävää" näyttelevät luikit tarttis polttomerkitä, että osais väistellä niitä kädenojennuksia ja muka myötätuntoista asennetta...varsinaisii juudaksia ovat, sietäisivät hävetä, mutteivat kykene ees siihen...on vain se minä, minä, minä
- Anonyymi
Kavereita tai ei elämä ei köyhänä muuta vaikka lähtisi Espanjaan köyhä mikä köyhä
- Anonyymi
Espanjalaiset ovat tämän ymmärtäneet ja protestoivat ulkomaalaisia turisteja Espanjassa ongelma ei katoa Espanjaan.
- Anonyymi
Ei yksinomaan Kajaanissa vaan jopa kirkonkylilläkin alkaa huomata olevansa hieman "onnellinen".. perusjuntti , paikallinen aboriginaali tuhlaamassa asiakaspalvelun aikaa ja resursseja , häiritsemässä "kunniakansalaisten" kotoutumista ...
- Anonyymi
Mie haluun kauppakadulle takas pilistä ajaa. Oi niitä aikoja oi niitä.
- Anonyymi
Enemmänhän täällä on joutavia ruikuttajia. Jos menee hyvin, kyllä sen voi kertoa, patempi niin kuin että menee päin persettä ja vituttaa
- Anonyymi
Kyllä voi kirjoittaa jos hyvin menee, mutta on tietyt tyypit, jotka jatkuvasti itseään kehuvat mistä milloinkin. Kyllä se enemmänkin kertoo siitä, ettei kaikki olekkaan niin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi kirjoittaa jos hyvin menee, mutta on tietyt tyypit, jotka jatkuvasti itseään kehuvat mistä milloinkin. Kyllä se enemmänkin kertoo siitä, ettei kaikki olekkaan niin hyvin.
…ei kenkään tarvii kehua se näkkyy päällepäin .
joku jotkut vaan laittavat kuvia itestään ja tekemisistäään .sehän kuvastaa ihan muuta. Hyvin voivan ei tarvitse pitää melua itsestään …
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1053068Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141887- 1361829
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561790Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641342- 951187
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻831137- 581132
- 591117
- 67962