En halua enää kriiseillä, haluan olla tasapainossa ja "Normaali"! Tunteeni sinua kohtaan vain ovat niin valtavat... :,( voi kun et vaikuttais mun tunteisiin näin paljon, niin kaikki olisi helpompaa. Olen miettinyt sähköshokki hoitoja, jossa muistoni poistettaisiin ja voisin elää uutta elämää ilman, että tietäisin että rakkain sielunkumppanini on tuolla jossain... helpottaisiko tuska sitten, kun tietäisin että elämäni rakkautta ei ole tuolla jossain, ja voisin elää illuusiossa rakkaudesta jonkun muun naisen kanssa?
Arvostan että olet tukenani kaikesta huolimatta
10
168
Vastaukset
- Anonyymi
En haluu, et otat ketään muuta naista, ku mut. Oot mun ja mä sun valittu. Ollaan se orginal liekkipari❤️🔥
- Anonyymi
Älä kiusaa reppanaa enempää. Se on tosi pahoissa palstaharhoissa jo muutenkin.
Anonyymi kirjoitti:
Älä kiusaa reppanaa enempää. Se on tosi pahoissa palstaharhoissa jo muutenkin.
Anna kirjoittaa, mä otan nää kaikki niinkun ois hältä any way, tiiän et vaa muutamat on aidolt Veeralt🩷🔥
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Anna kirjoittaa, mä otan nää kaikki niinkun ois hältä any way, tiiän et vaa muutamat on aidolt Veeralt🩷🔥
Ei yksikään ole aidolta Veeralta. Tiedätkö miksi? Jos olisi, olisitte yhteydessä ihan avoimesti irl. Näin ei kuitenkaan ole. Miksi hän täällä olisi, jos hän sinusta pitäisi? Miksi hän kirjoittelisi sinulle täällä, mutta pitää sinua estettynä muualla somessa? Ei täsmää oikein.
Anonyymi kirjoitti:
Ei yksikään ole aidolta Veeralta. Tiedätkö miksi? Jos olisi, olisitte yhteydessä ihan avoimesti irl. Näin ei kuitenkaan ole. Miksi hän täällä olisi, jos hän sinusta pitäisi? Miksi hän kirjoittelisi sinulle täällä, mutta pitää sinua estettynä muualla somessa? Ei täsmää oikein.
Ei niin, syy miks ei olla IRL yhdessä on, koska muut ihmiset eivät kirjaimellisesti anna hänen olla onnellinen minun kanssa, uhkailevat että lopettavat kaveruuden jos hän on minun kanssani, henkistä väkivaltaa.
- Anonyymi
Elämäsi kyllä helpottuisi kun pääsisit tuosta pakkomielteen muodostumisesta eroon.
- Anonyymi
Ei kovin hyvältä tuelta vaikuta.
Hän ei ole ikinä ollut mulle ilkeä, hän toi mut avunpiiriin silloin kun olin satuttamassa itseäni. Hän kesti mua siitä huolimatta, kuinka rasittava ja tunteikas olin, hän rakasti, kaipasi aidosti, hän ja minä ei olla saatu kommunikoida vapaasti ja rakastaa toisiamme vapaasti, sille on monta syytä. Mun rakas on aina ollut tukena "etänä"🩷
- Anonyymi
Puhut kyllä paljon ristiriitaisuuksia ettei enää pysy perässä mikä on totta ja mikä on toisen tai itsesi tekemää.
Mieleni on kaaos, yrittää suojella mua kivulta ja uskotella että saan kokea rakkauden kaivattuni kanssa💔 koska särjyn muuten..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249