Työpaikastakaan

Anonyymi-ap

ei ole kuulunut mitään, siitä kuuden tunnin työpäivästä pieniä lapsia hoitaen! Asunnonvälittäjä tuntuu tahallaan hidastelevan ja mitä kauemmin tässä talossa asun, sitä syvemmälle ahdistukseen vajoan. Heti kun näin pihalla sitä esitystä noin kuusi vuótta sitten, se varmisti lopullisesti sen, etten pysty koskaan olemaan samassa tilassa itseäni paljon nuoremman kanssa! Yhä on niin, että ihan vähäinenkin määrä kautta rantain kertomista saa minut voimaan todella huonosti!

7

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keitä olivat ne ihmiset, jotka hyväksyivät rääkkäyksen alkamisen jo vuosia sitten! Jos olisin saanut tehdä töitä minulle hyvin rakkaassa työpaikassa, olisin voinut hyvin viimeiset kymmenen vuotta!

• Anonyymi

Projekti on tuntunut alusta asti kiusaamisprojektilta! Olen syvästi ahdistunut ja surullinen, koska minusta tuntuu siltä, ettei ole mitään paikkaa missä saisin elää ilman kautta rantain kertomista! Miksi se ei lopu? Ei tarvita kuin muutama sana, niin tunnistan heti että kyse on projektista! Ja se on aina yhtä ahdistava kokemus kuin aikaisemminkin! Ehkä minä menetän elämänhaluni kohta kokonaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Projekti on tuntunut alusta asti kiusaamisprojektilta! Olen syvästi ahdistunut ja surullinen, koska minusta tuntuu siltä, ettei ole mitään paikkaa missä saisin elää ilman kautta rantain kertomista! Miksi se ei lopu? Ei tarvita kuin muutama sana, niin tunnistan heti että kyse on projektista! Ja se on aina yhtä ahdistava kokemus kuin aikaisemminkin! Ehkä minä menetän elämänhaluni kohta kokonaan!

Ne jotka keksivät miten projekti toteutetaan, tekivät valtavan virheen kysymättä lupaa minulta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne jotka keksivät miten projekti toteutetaan, tekivät valtavan virheen kysymättä lupaa minulta!

Olen totaalisen uupunut kaikkiin niihin vuosiin, kun en saanut edes töitä tehdä! Työ on tärkeää minulle ja minun psyykkiselle ja fyysiselle jaksamiselleni! Tuntuu siltä, etten elä enää kauan, jos projektiin liittyvä kautta rantain esitys ei lopu kokonaan! Miksi valitsitte puhekyvyttömän ihmisen mukaan esitykseen, koska varmasti tiesitte mitä olin parisuhteessani joutunut kokemaan! Sen verran pitää miehellä olla uskallusta, että pystyy tekemään aloitteen! Toivottavasti kaipaamani mies siihen pystyy! Hän on mielessä joka päivä! Halaus tekisi hyvää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen totaalisen uupunut kaikkiin niihin vuosiin, kun en saanut edes töitä tehdä! Työ on tärkeää minulle ja minun psyykkiselle ja fyysiselle jaksamiselleni! Tuntuu siltä, etten elä enää kauan, jos projektiin liittyvä kautta rantain esitys ei lopu kokonaan! Miksi valitsitte puhekyvyttömän ihmisen mukaan esitykseen, koska varmasti tiesitte mitä olin parisuhteessani joutunut kokemaan! Sen verran pitää miehellä olla uskallusta, että pystyy tekemään aloitteen! Toivottavasti kaipaamani mies siihen pystyy! Hän on mielessä joka päivä! Halaus tekisi hyvää!

Paljon nuoremmalle minulla ei ole mitään sanottavaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon nuoremmalle minulla ei ole mitään sanottavaa!

Pitääkö ne nuoremmat unohtaa kokonaan sitten, että pääsette maaliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö ne nuoremmat unohtaa kokonaan sitten, että pääsette maaliin?

Saatko paljonkin tästä, että haastattelet tätä setämiestä pahansuovasti keskustelua spinnaten? Oit joku vakosamettihousu? T

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe