Ei sillä ole mitään merkitystä irl

Anonyymi-ap

Ihan sama mitä kirjoittaisin tänne. Tuntuu niin turhalta koko palsta.

14

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpötystä

• Anonyymi

Sää oot vähän monotonisen oloinen, kaveri

• Anonyymi

Ei aloittaja kohdettaan täällä tavoita; ei ainakaan voi luottaa tavoittavansa. Joko hän huijaa itseään tai ei oikeasti välitä henkilöstö, jolle on viestivinään.

Tämä palsta on pelokkaiden ja ihmissuhteissaan vastuuttomien henkilöiden palsta. Rohkeat ja vastuulliset ihmiset ottavat kaivattuihinsa ja ihastuksiin kontaktia IRL, ja selvittävät onko kiinnostus molemminpuolista. Jos vastaus on kielteinen , he antavat olla. He eivät jää vuosiksi anonyymipalstalle haikailemaan ja arpelillä olettamaan, kuka minkäkin viestin takana on.

• Anonyymi

Entä jos suojelee itseään niin, ettei halua olla tekemisissä irl? Tai että se ei jostain syystä ole sopivaa muuten. Ei tätä kautta muuta kuin kirjoitetaan niitä ikäviä ja muita tunteita ulos. Mitä on itse kullakin sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos suojelee itseään niin, ettei halua olla tekemisissä irl? Tai että se ei jostain syystä ole sopivaa muuten. Ei tätä kautta muuta kuin kirjoitetaan niitä ikäviä ja muita tunteita ulos. Mitä on itse kullakin sitten.

Taidan tehdä niin että kirjoittelen välillä ikävää ulos vaikka joskus aamulla mutten jää hengailemassa pitkään.

• Anonyymi

Anonyymit kirjoituksetko pitäisi merkitä jotain ulkomaailmassa? Kohdatkaa ihmisiä livenä.

• Anonyymi

Näin on. Olin yli 2 vuotta lukematta tätä palstaa, ja kirjoittamatta tänne. Jos joku olisi yrittänyt sillä aikaa sanoa minulle jotakin pelkästään tätä kautta, se olisi mennyt hukkaan.

Kyllähän tänne tunteitaan voi purkaa, ja osittain siksi kai tämä palsta on luotukin. Mutta on illuusio, että saisi viestinsä tätä kautta perille juuri määrätylle henkilölle, ellei sitten etukäteen soita tai viestitä yksityisesti ko. ihmiselle, että lue palstaa silloin ja silloin. Ja tällöin herää kysymys, mihin palstaa sitten enää tarvitaan, jos jo yksityisesti viestittelee oikealle ihmiselle(?)

Sittenpä jää enää vain kirjoittelu tunteiden ilmaisemiseksi kenelle vain, kuka sattuu palstaa lukemaan.

• Anonyymi

Turhahan tämä onkin toimiikin miten sattuu

• Anonyymi

Eikö vuosia jatkunut kiusaus ja manipulaatio reaiisoituneetkaan halutulla tavalla. No voivoi.

• Anonyymi

Niin ei ole. Oikeassa elämässä tarvitsisin naisen rakkautta ja kivaa yhdessäoloa mutta myös murheiden jakamista.

• Anonyymi

Hankala tilanne, varsinkin, jos kumpikaan ei uskalla ottaa asiaa puheeksi irl

• Anonyymi

Oli niin mukava nähdä kaivattua ja todeta että tää juttu on hyvä just näin. Hän ei halua seurustella kenenkään kanssa enkä minä hänen kanssa mutta mikään ei tunnu niin hyvältä kuin olla hänen kanssa lähekkäin ja viettää yhdessä aikaa ilman mitään stressiä ja painetta. En mä kyllä tajua mitä mä tällä palstalla enää teen. Täällä oli joku muukin joka häntä kaipailee niin hän voi jatkossa kaipailla munkin puolesta. Mä hiljalleen siirryn irl puolelle kokonaan niin kuin kaivattuni Geero V. anakonda monster Dick on jo tehnyt eli poistui palstalta. Heipat ja hyvää kesää kaikille ❤️

• Anonyymi

Tää on stressilelu. Ei turhaa lainkaan. Tai tietty jos ei juurikaan koskaan stressaa, niin sitten.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4950
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      93
      2553
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2536
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      197
      2361
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1851
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      350
      1251
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1169
    Aihe