Karhun metsästys

Anonyymi-ap

Ilomantsin kunta vaatii lupia karhun metsästykseen. Ei kuitenkaan kukaan tunnu kysyneen kuntalaisilta kannattavatko he? Pitäisi kyllä nallet jättää rauhaan tältä aikuisten miesten tappokiimalta. Minua ainakin pelottaa enemmän ne asehullut tosimiehet kuin karhut. Karhut pelkää ihmistä eikä ihan heti tule mieleen tilannetta missä olisi Ilomantsissa joutunut ihminen karhun takia vaaratilanteeseen. Karhut on meidän matkailuvaltti, ei niiden tappaminen.

34

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

      Ei ole tasapuolista karhuja kohtaan kun karhut etsitään nyky tekniikan avulla.eipä nuo karhut ole paljon ihmisiä tappanut.enemmän nuo ihmiset on vaaraksi toisille.

    • Anonyymi00004

      Ei oo naisille vaarallisii. Eikun kohdattaissa housut kinttuun. Karhu ei kuulema kestä sitä hävytöntä näkyä lähtöö karkuun. 😄

    • Anonyymi00005

      Minä ruokin karhuja koiran ruualla metsään ja ei ole ollut vaaraa. Kerran söivät naapurista linnun talipallot, silloin vähän nauratti kun niitä pelotti ja ihmettelivät mistä nallet on tulleet.

    • Anonyymi00006

      Mukavia Nalleja🐻.

    • Anonyymi00007

      Ei saa metsästää nalle lurppakorvaa!!

    • Anonyymi00008

      Onko muita jotka voisivat lähteä metsään suojelemaan nalleja jos murhaaja metsästäjät saa lupia?

    • Anonyymi00009

      Minä suojelen nalleja.minun tontilla saavat syödä ja olen tarjonnut ruokaa.metsästäjät älkää ampuko.ampukaa vaikka kyy käärmeitä.jos laki sallii.

    • Anonyymi00010

      Annan pilxxua kaikille metsästäjille jotka jättävät nallet rauhaan

      • Anonyymi00016

        Tämä on Ilussa hyvin arkista, että naiset odottaa miesten lähtevän metsälle..


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Tämä on Ilussa hyvin arkista, että naiset odottaa miesten lähtevän metsälle..

        IIu = Ilomantsin Urheilijat


    • Anonyymi00012

      Pistä kuva kaupan taululle , minkään piestyn majakan tähden en jätä metsätystä väliin.

    • Anonyymi00013

      Majavan

    • Anonyymi00014

      Saako myös perämajavaa?

    • Anonyymi00015

      Ei siihen karhun pyyntiin kannata lupia sekoittaa. Kaataa ja sillä selvä kuten susien kanssa.

    • Anonyymi00017

      Veli puhuu asiaa.

    • Anonyymi00018

      Antaa karhujen olla rauhassa.en ole tänä kesänä nähnyt vielä yhtäkään.

    • Anonyymi00020

      Karhut kunniaan.eipä noista ole vaaraa.kyllä he menevät änkyröitä karkuun.

    • Anonyymi00021

      Muutama syntymässä säikähtänyt jos karhuja haluaa suojella niin ei toinna puhua enemmistöstä,nämähän voi ostaa jonkun nallen ja porukalla laulaa jyicen yhdessä itkien kappaletta jos muutaman karhun poisto käy tunteisiin.
      Joskus kannattaa pohtia että jospa se vika on omassa päässä kun alkaa tunteet viemään liikaa

    • Anonyymi00022

      Sinne on taas möhkön takamehtään viety puolikas sika.

    • Anonyymi00023

      Ai sun muija? Piditkö itse alaosan?

    • Anonyymi00024

      Ei nalleja saa ampuu. Mukava kun käy karhu 🐻 lauma pellolla syömässä.

    • Anonyymi00025

      ihan ol hyvä ruapustus pokkarissa aiheesta AR jotkuthan ne täneen ihan piätäkauten tölläytyvät näetä karhuja kahtommaan niin mikseepä siitä joku rahhookin pyytäs vuan jos hengiltä piästöö niin yhen kerran korkeintaan suapi

      • Anonyymi00030

        no kyllä se juur näi on


    • Anonyymi00026

      Toin perrään voin kun mörrönpöröörön mööri pöö. Sukua ollaan kauklumöön pörö rörö.

    • Anonyymi00027

      Minä vein karhuille pakastimesta marjat ja lohet.hyvin kelpasi.ne kun ei voi käydä s marketissa.

      • Anonyymi00037

        Miks ei ne vois käydä s marketissa? Kun ei kukaan niitä ammu eikä poliisikaan.


    • Anonyymi00028

      Minä vein pesuvadillisen hunajaa. Viisi karhuu tuli syömään. Oli mukavan näkösiä karhu luppa korvia. 🐻

    • Anonyymi00031

      Niin minäkin vein ja kauraa.

    • Anonyymi00032

      Minä vein puolikkaan sian.

      • Anonyymi00033

        Mihnää toin puol?


    • Anonyymi00034

      Mielestäni karhunmetsästys on osa kulttuuria ja sitä pitäisi osata hyödyntää kulttuuritarjontana.
      Olen kuitenkin samaa mieltä siitää, että metsästys tänä päivänä ei ole metsästystä, vaan lahtaamista, ja kaikki kulttuurinen hienovaraisuus ja koettelemus on siitä kaukana.
      Metsästys asioissa keskustele menee aina yli, ja muuttuu mustavalkoiseksi heti alussa. Näitä asioita voisi ihan oikeasti miettiä ja ihan oikeasti edes yrittää miettiä siltä kannalta, miten ne saisi jalostettua sopivaksi kaikin puolin.

    • Anonyymi00035

      Nurin vaan kaikki. Nalleja tulee idässä lisää

    • Anonyymi00036

      Pitää lähtee karhuille ruokaa viemään. Kokonaisen sian ja paljullisen hunajaa. Saa karhu dipata sillä sialla hunajaa. 😄

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe