Millainen kauppa on hyvä asioida?
Kuopiolaiset ruokakaupat
11
177
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvämaineinen kauppias on kaiken a ja o. Kauppias on aina asukkaiden puolta kun on kyse asuinalueen harrastus mahdollisuuksista.
- Anonyymi
Kunnianloukkaus on luonnollista henkilöä kohtaan kohdistuva rikos, jossa rikoksentekijä esittää toisen henkilön kunniaa loukkaavia, yleensä paikkaansapitämättömiä väitteitä.
- Anonyymi
Maalittaminen tarkoittaa sosiaalisessa mediassa tai muutoin internetissä tapahtuvaa henkilön ”ottamista maalitauluksi” eli ihmisten usuttamista tietyn henkilön kimppuun.[
- Anonyymi
Tämä on kyllä tärkeä aihe, kannanottoja reilusti?
- Anonyymi
Kun tunteet alkavat kuohua, ylittyy hyvän maun raja nettikirjoittelussa helposti. Moni ei edelleenkään tule ajatelleeksi, että samalla saattaa ylittyä myös rikoslain raja, ja että nettikirjoittelusta voi saada tuomion
- Anonyymi
Rikoslaki 24:9,3
Kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua joka kohdistuu toisen menettelyyn elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai näihin rinnastettavissa JULKISESSA toiminnassa.- Anonyymi
Tarkoititko siis että julkisessa virassa olevan täytyy sietää arvostelua ?.
- Anonyymi
Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen on Suomen rikoslaissa rangaistavaksi säädetty teko, josta voi seurata sakkoa tai enintään kaksi vuotta vankeutta.
- Anonyymi
Sellainen kauppa, jossa ei herjata, Löytyykö niitä??
Täällä kun on tapana heitellä "vitsi" herjoja.. - Anonyymi
Naurettavaa kun kauppias ei osaa ottaa vastuuta virheistään.
- Anonyymi
Kyllä sen hyvän hengen tuntee käydessään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842