Parempi kun keskittyy kaikkeen toisenlaiseen puuhaan, omaan itseensä.
Kuluttaa turhan energiansa väärään ihmiseen joka puhuu ummet ja lammet. Kertoo tehneensä niitä näitä ja olleensa siellä ja tuolla. Eikä enään itsekään tiedä mitä lopulta puhuu kenellekin. Tämmönenkö se unelmien mies sitten on??? Ei ainakaan minun kohdallani.
Ikävöinti ei kannata
12
348
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan palstaäijä, että tämä naisvihamieliseen jankutukseen tähtäävä esitys lähtee vetämään
- Anonyymi
Ei kannata ei. Mun ikävöinti on ollut lähinnä sitä, että huilaan välillä ja puhun tunnoistani. Kestää aina välillä aikansa toipua ihmisten näkemisestä. Ja yleensä silloin kun ne on kuormittanut paljon, tarvinnut enemmän sitä palautumisaikaa. Ikäväpalsta aiheuttanut jonkinlaisen riippuvuuden. Kun saa huomata, kuinka samanlaisten ongelmien kanssa moni painii. Ymmärtänyt syvimmillään, kuinka sairaista ihmissuhteista on ollut kysymys. Ja se on ollut siunaus, että on päässyt siitä pois. Itsekseenkin voi elää ihan hyvää elämää. Traumakemiasuhteista täällä taitaa olla useimmilla kysymys. Ihmisen kannattaa keskittää katseen itseensä ja vasta sen jälkeen muihin.
- Anonyymi
Olipas fiksua tekstiä mussukalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas fiksua tekstiä mussukalta
En ole mikään mussukka, vaan yläikäinen, impulsiivinen hullu. Ainakin papereissa 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään mussukka, vaan yläikäinen, impulsiivinen hullu. Ainakin papereissa 😉
Meitsi on kans papereissa joka päivä sairas ja siltikään ei makseta sairaspäivärahaa. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitsi on kans papereissa joka päivä sairas ja siltikään ei makseta sairaspäivärahaa. sivusta
On kyllä väärin. Suututtaa nämä vähäosaisiin ja köyhiin kohdistuvat säästöt. Ja samaan aikaan syydetään rahaa toisten maiden sotiin, elätetään muualta tulleita loisia ym. juuri sitä. Ja sitten propagandan avulla saadaan eri yhteiskuntaluokat käännettyä toisiaan vastaan. Eikö tuosta voi tehdä kantelun johonkin, ettet saa sairauspäivärahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä väärin. Suututtaa nämä vähäosaisiin ja köyhiin kohdistuvat säästöt. Ja samaan aikaan syydetään rahaa toisten maiden sotiin, elätetään muualta tulleita loisia ym. juuri sitä. Ja sitten propagandan avulla saadaan eri yhteiskuntaluokat käännettyä toisiaan vastaan. Eikö tuosta voi tehdä kantelun johonkin, ettet saa sairauspäivärahaa?
En oo kovin köyhä, oon vähän vajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo kovin köyhä, oon vähän vajaa.
Et ole tämän maan kansalainen. Saisitko edes olla täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tämän maan kansalainen. Saisitko edes olla täällä?
Eroon musta yritetään. Suomessa on se hyvää että vajakeillakin on mahdollisuus menestyä.
- Anonyymi
Oliko tämä siltä lyhyeltä tummatukkaiselta mieheltä?
- Anonyymi
tuamolta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418