Itse olen aivan turta ja tunnoton, mikään ei tunnu miltään, edes kipu. Muistelen tässä siis 2000-luvun alkupuolta. Aamulla seksi vastamaistuisikin kun on aamujöpö ja kaikki, mutta siinä vaiheessa muija on jo häipynyt ja postissa tulee haaste seksuaalisesta häirinnästä, koska en kyennyt osoittamaan miehuuttani yöllä.
:'(
En ymmärrä seksiä kännissä
17
206
Vastaukset
- Anonyymi
Olet saamarin surullinen ja kyyninen ihmisolento.
- Anonyymi
Anteeksi, en kykene tyydyttämään naista. Ei mulla edes seiso, kun H-hetki koittaa ja pitäisi kyetä suorittamaan akti. Tarvitsisin aikaa, esileikkiä ja vasta aamulla sitten suoritettaisiin.
Uskon, että aamulla kykenisin tyydyttämään naisen.
- Anonyymi
Kuuleman kun se ei kiinnosta kännissä eikä selvinpäin. Hoitele vaan jöpötyksesi itseksesi. Ei tule jälki maininkeja.
- Anonyymi
Juu, mun omatunto on puhdas, ei tule syytteitä jälkeenpäin. Jos naisen kanssa harrastaisi seksiä, niin seuraavana päivänä se nainen tulisi katuman päälle ja haastaisi minut oikeuteen.
Siksi oma käsi on paras käsi. - Anonyymi
Se on tosiaan kiusallinen ongelma nykypäivänä, että kun nainen rupeaa krapulassa katumaan, että harrasti jonkun tyypin kanssa seksiä, niin se haastaa sen tyypin oikeuteen raiskauksesta ja tuhoaa täysin viattoman veronmaksajan elämän kokonaan.
Tähän tulisi puuttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tosiaan kiusallinen ongelma nykypäivänä, että kun nainen rupeaa krapulassa katumaan, että harrasti jonkun tyypin kanssa seksiä, niin se haastaa sen tyypin oikeuteen raiskauksesta ja tuhoaa täysin viattoman veronmaksajan elämän kokonaan.
Tähän tulisi puuttua.Tuon takia juoksen karkuun, jos joku nainen tulee juttelemaan mulle. Sillä on valta tuhota sinun koko elämäsi täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon takia juoksen karkuun, jos joku nainen tulee juttelemaan mulle. Sillä on valta tuhota sinun koko elämäsi täysin.
Eikö sille yhdelle Kokoomuslais-kansanedustajalle käynyt noin? Hänhän taistelee nykyään maineensa puhdistuksen puolesta. Miettikää, mitä se on joutunut kestämään, potkut ja kaikki, vaikka kaikki väitteet olivat perättömiä ja keksittyjä.
Kuka se olikaan? Hesari murskasi tyypin täysin, vaikka nyt tiedetään, että on syytön ja kaikki oli vain teinityttöjen hupaisaa keksintöä.
Se yks äijä, kuka se oli? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sille yhdelle Kokoomuslais-kansanedustajalle käynyt noin? Hänhän taistelee nykyään maineensa puhdistuksen puolesta. Miettikää, mitä se on joutunut kestämään, potkut ja kaikki, vaikka kaikki väitteet olivat perättömiä ja keksittyjä.
Kuka se olikaan? Hesari murskasi tyypin täysin, vaikka nyt tiedetään, että on syytön ja kaikki oli vain teinityttöjen hupaisaa keksintöä.
Se yks äijä, kuka se oli?Siinä oli vissiin kysymyksessä tilanne, että joku teini-tyttö oli ihastunut totaalisesti siihen kokoomusnuoreen, mutta koska iän takia kokoomusnuorimies torjui hänet, niin tyttö loukkaantui ja raivostui. Onnistui kuitenkin tuhoamaan viattoman veronmaksajan elämän ja Hesari oli heti messissä.
-Yksi teoria - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oli vissiin kysymyksessä tilanne, että joku teini-tyttö oli ihastunut totaalisesti siihen kokoomusnuoreen, mutta koska iän takia kokoomusnuorimies torjui hänet, niin tyttö loukkaantui ja raivostui. Onnistui kuitenkin tuhoamaan viattoman veronmaksajan elämän ja Hesari oli heti messissä.
-Yksi teoriaLisäksi sen muut pissis-kaverit liittyi mukaan kertomaan tarinoita ihan vain omaksi huvitukseksi tajuamatta sitä, että tuhoavat miehen elämän.
Oliko se uhri Rydman? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi sen muut pissis-kaverit liittyi mukaan kertomaan tarinoita ihan vain omaksi huvitukseksi tajuamatta sitä, että tuhoavat miehen elämän.
Oliko se uhri Rydman?Ei saatana. Tästä lähin, jos vastaan tulee teini-tyttöjä, niin juoksen karkuun vaikka rekan alle. Niillä on valta tuhota miehen elämä täysin, ihan vain itseään huvittamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi sen muut pissis-kaverit liittyi mukaan kertomaan tarinoita ihan vain omaksi huvitukseksi tajuamatta sitä, että tuhoavat miehen elämän.
Oliko se uhri Rydman?Wille Rydman.
Joku teinityttö oli umpirakastunut siihen, mutta kun Rydman ei antanut vastakaikua, niin tyttö loukkaantui verisesti ja alkoi kavereidensa kesken keksimään kaikenmaailman valheita Willestä.
Aivan käsittämätöntä, että Helsingin Sanomat oli heti messissä ja miehen elämä tuhottiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saatana. Tästä lähin, jos vastaan tulee teini-tyttöjä, niin juoksen karkuun vaikka rekan alle. Niillä on valta tuhota miehen elämä täysin, ihan vain itseään huvittamalla.
Kyllä siellä miehen aivoissa jotain järkeäkin täytyy löytyä. Ei ole kenenkään toisen valta sun elämään, ellet nyt ole täysin hoidettava ihminen. Sanoo hoitavahoitaja joo joutava juotava homolesbopeikko. Mormoniiääjjäääää. Perklä vanha tumma sauna ukko saatana. Jostain janakakkalasta pergel. Sauna on vitun löyhkää mustan vanhkuksen hikeä täynnä.
- Anonyymi
Aamujöpö.
Kaikki käy.
Älkää naiset erehtykö luulemaan, että aamujöpö johtuu teistä.- Anonyymi
Kaikilla on homofantasioita. Se on täysin normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla on homofantasioita. Se on täysin normaalia.
Sulle tuli heti mieleen jöpöstä peräreikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle tuli heti mieleen jöpöstä peräreikä?
En ole koskaan kokenut anaaliseksiä, ottavana tai antavana osapuolena. Ahdistaa, tulenko ikinä kokemaankaan.
- Anonyymi
Alkoholistit ovat kaikki hevostelijoita, joten potenssipngelmat naisten kanssa luonnollisia. Ei hätää.
Oletko kokeillut koprofiliaa tai kimppapaskaa naisesi kansssa? Se voisi toimia, kun vain pyykkikone toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893