Pitäisi kunnolla palkita eurooppalaiset jotka lähtevät Ukrainaa puolustamaan. Saahan siinä tappaa Örkkejä.
Ukrainaan vapaa ehtoisia sotilaita
30
599
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Joka örkin tappamis raha pitäisi olla hyvä, vaikka 500euroa.
- Anonyymi
ukraanalaisten listimisestä 1000e
- Anonyymi
Nimenomaan näin
- Anonyymi00026
Samaa mieltä zeleneskyn pitää saada edes vastuuseen
- Anonyymi
Siellä voi joutua hyvin haasteellisiin tehtäviin, vaikkapa puhdistamaan käymälöitä.
- Anonyymi
Olisi kiva kuulla miten ukrainalaiset miehet selittävät oikeutuksensa lomailla pakolaisena Suomessa Kelan piikkiin kun Ukrainalla on kova pula sotilaista.
Länsimaat tukevat puolustusta veronmaksajiensa rahoilla sadoilla miljardeilla ja paikalliset äijät lähtevät maasta muualle lekottelemaan. Iso moka länsimailta kun ottavat.- Anonyymi
Kiitos totuuden puolesta
- Anonyymi00027
Kiitos totuudesta
- Anonyymi
miksi et me itte sinne tykin ruuaksi
- Anonyymi
Mistä tiedät etten mene?
- Anonyymi
vapaaehtoinen on yhdyssana
- Anonyymi
No mene. Kuulin, että venäläiset palkitsee kaikki ulrainan puolella tappelevat lyijy mitallilla.
- Anonyymi
Ei yhtään suomalaista sotilasta Ukrainaan tapettavaksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään suomalaista sotilasta Ukrainaan tapettavaksi!
itse ne sinne menevät.
Ukrainan sodasta eivät eläkevuodet kartu. - Anonyymi
Ihan totta ja hyvä niin
- Anonyymi
On valunnan varaa: voi mennä kumman tahansa joukkouhin
- Anonyymi
Ukrainalaiset pois Suomesta ja heti
- Anonyymi
Samaa mieltä kuulaa niille jotka puolustavat Ukrainan paskoja
- Anonyymi
Mikset itse ole mennyt jo sinne tykinruuaksi?
- Anonyymi
Lahjukset eivät lipaa hyvää
- Anonyymi
Eivät sieltä kaikki tule vainajina.
Joku tulee jalkapuolena.- Anonyymi
Molemmilla on kävelyssä vaikeuksia.
- Anonyymi
Ukraonaan sotimaan vapaaehroisesti!
Voir tulla sieltä yksijalksisena. - Anonyymi00028
Kyllä kuulaa päähän niille kusipäille jotka puolustavat vierasta maata eli Ukrainaa
- Anonyymi00029
Edes Välimerellä rauhalliset merenkulkijat eivät saa liikkua vapaasti.
- Anonyymi00030
Niin ja kun puuttuu muiden asioihin saa kuulaa palkkioksi
- Anonyymi00031
ja talvisodassa tapettiin ukraanalaisia mitä kerittiin raatteentiellä
- Anonyymi00032
ukraanalaist pitäs olla vapaata riistaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998