A. Railio väärässä seurassa...

Anonyymi-ap

14

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana ääni tolla Raiviolla..köy kuuntelemassa Joulu konserttia.. ei raatysti ollut mitään huutoa.
      Todella upea ääni

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, naiset pois Tangomarkkinoilta, eihän sitä vinkumista kestä kuunnella. Railio kai pystyy laulamaan alempaakin.

      • Anonyymi

        Onneksi kilpailevat edes omassa sarjassaan, muuten niiden pitäisi antaa voittaa vaikkei olisi lauluääntä ollenkaan, ihan kuin Farmilla, helpottavat puolet tehtävistä.


    • Anonyymi

      Vinkuja sai ansionsa mukaan.
      Kummoinen ääni ei ollut voittajallakaan mutta vinkuvan mätisäkin päihitti kumminkin..

      Tangomarkkinoiden laulajien taso on laskenut vuosikymmenten aikana hirveästi, teknisesti osataan laulaa mutta pehmeät syvät lauluäänet puuttuvat kokonaan...

      • Anonyymi

        Tangokuningas joka nyt voitti, nuori mies, loistava ura edessä, toivottavasti hänelle tehdään hyviä kappaleita esitettäväksi.
        Toivottavasti ei joudu levyttämään sävellyskilpailun voittajakappaletta joka kuultiin eilen Korisevan esittämänä, aivan surkea kappale, ei jäänyt muuta mieleen kuin toive että loppuisi esitys pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tangokuningas joka nyt voitti, nuori mies, loistava ura edessä, toivottavasti hänelle tehdään hyviä kappaleita esitettäväksi.
        Toivottavasti ei joudu levyttämään sävellyskilpailun voittajakappaletta joka kuultiin eilen Korisevan esittämänä, aivan surkea kappale, ei jäänyt muuta mieleen kuin toive että loppuisi esitys pian.

        Oikea tangoääni oli Sauli Lehtosella, tumma ja pehmeä..

        Teknisesti voi toki laulaa oikein ja hyvin mutta kyllä tangokuninkaalla pitää löytyä persoonallinen ääni.
        Voittajalla on samaa perushuttua oleva terävä tenori kuin yleensä 99 % miehenä itseään pitävillä laulajilla on..


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, naisella ei ollut lauluääntä nimeksikään. Toinen finaalissa olisi ollut parempi, silläkin tosin aika riipivä ääni. Molemmat miehet finaalissa paljon parempia.


    • Anonyymi

      lahjakas antti Railio ! Mul on hänen yksi musatuotos jota silloin tällöin mut pitäs enemmänki kuunnella . Hän sillä levyllä oivalsi jotain suurta eli teki levyn musaa jossa ei kulje aina turvallisinta musareittiä vaan haastaa itseänsä ja bändinsä . Musa ei ole vaikeaa että se voi sopia isoille massoille.

      viestin lähettäjä juha Pohjola

    • Ehkä oli hyvä, ettei Antti Railiosta tullut tangokuningas. Hän sopii paremmin rocklaulajaksi.

      Tangokuningattareksi olisin kuitenkin halunnut Susanna Hakon kuin Hanna Hirvosen.

      Veeti Tikkanen (tangokuningas 2025) ei ollut alussa mun suosikkeja, mutta finaalin toisella kierroksella oli tangon tulkitsemissa kuitenkin parempi kuin Antti Railio (Railio osaa laulaa, mutta rock taittuu häneltä ehkä paremmin kuin tango ja iskelmä, tosin iskelmämusiikkiakin on nykyään erilaista, mutta perinteinen iskelmä ja tango ei oikein istu hänen imagoonsa, paitsi jos iskelmä muokataan sellaiseksi kuin esim. Kirkalla aikoinaan).

      • Anonyymi

        Kyösti oli huonoin, vaikka mukamas ennakkosuosikki. Ei sentään mannevibraattoa. Suuri osa kappaleistakin surkeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyösti oli huonoin, vaikka mukamas ennakkosuosikki. Ei sentään mannevibraattoa. Suuri osa kappaleistakin surkeita.

        Railo oli ylivoimaisesti HUONOIN,ei osaa laulaa tangoja,eikä äänikään riitä tangojen laulamiseen,eikä palion muuhunkaan.
        Kyöstillä on hyvä tangoääni ja osaa laulaa muutakin tanssittavia kappaleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Railo oli ylivoimaisesti HUONOIN,ei osaa laulaa tangoja,eikä äänikään riitä tangojen laulamiseen,eikä palion muuhunkaan.
        Kyöstillä on hyvä tangoääni ja osaa laulaa muutakin tanssittavia kappaleita.

        Kyllä Kyösti oli ainoa jolla on tangoääni,kyllähän tangokuninkaallisella on oltava tangoääni eikä mikään kitisijän kimiäääni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Kyösti oli ainoa jolla on tangoääni,kyllähän tangokuninkaallisella on oltava tangoääni eikä mikään kitisijän kimiäääni

        Kyöstillä juuri oli hento kitisevä ääni, tuomaritkin sen totesi!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe