Onko tullut joku uutuustrendi ?
Mikä on päivän pop-ruoka ?
19
196
Vastaukset
- Anonyymi
luikurivelliä solisaliratissa a la lipponen
- Anonyymi
Itse syön prrinteisiä, suomalaisia ruokia joiden kanssa käytetään oikeita astioita, veistä ja haarukkaa. Lusikkaa vain keittoihin.
En pop-ruokia tai mäkkäreiden pahvilaatikoista nypittäviä roskaruokia, jotka ovat lähinnä ja korkeintaan lapsille tai lapsentasoisille sopivia välipaloja. - Anonyymi
lipevässä liotettua lintmaani tuppuraistötterössä marinoituna a la heinäloma
- Anonyymi
Not.
Tai ei tietoa, minä trendaa tälle kesälle. Onhan noita makkaramainoksia jne grillaamiseen liittyvää infoa toki ollut. Kuin aina kesäisin. Jotenkin haistellut, yritetään saada mimmit innostuun grillaamisesta. Hö, toki paljon sinkkuja, mutta mitä virkaa miehillä sen jälkeen, jos mimmit vie grillauksenkin pois miehiltä.
Nojoo
Viikonlopulla oli ruotsalaisia uusia pottuja. Mutta uudet potut ei kyllä mikään uutuustrendi ole.
Viimeaikoina tehnyt paljon uunipaisteja. Kypsennys juu, mutta marinadit on kivoja. Nyt tuli hyvä, marinoin aika stydillä soijapohjaisella soosilla. Soija kyllä suolaista, mutta sen kans eii tule tönkkösuolattua, makua kylläkin paljon. Juu jotain etikkaa, öljyä, mausteita. Mutta ei valkosipulia, alkanut tökkiin valkosipulin makuinen liha.
Että aika perinteisesti mennään. Sitä vois ennustaa, jossain vaiheessa savustaminen tulee muotiin. Jahka savuainne kielletään, alkaa jokapaikassa haiseen savu.
=DW= - Anonyymi
Luomujauhelihan suosio räjähtänyt.
Pro Luomu ry:n mukaan jauhelihapulalla on ollut jopa yllättävät seuraukset: luomujauhelihan myynti on kasvanut hurjasti. Yhdistyksen mukaan kuluttajat ovat löytäneet luomujauhelihan sekä ruokakaupoista että suoraan tiloilta.
Sen kysyntä on ollut niin voimakasta, että tuottajat eivät ole pystyneet siihen
kaikkina hetkinä vastaamaan. - Anonyymi
Kasvikset tietysti. Monipuolisesti kaikenlaisia. Sekä grilliin että uuniin tai hauduttaen. Keittäminen on hieman huono homma, kun ravintoaineet joutuu sitten heittämään keitinveden kanssa pois.
- Anonyymi
Harvoin mitään uutta. Tänään oli valtavan isoja paistettuja muikkuja. 10 muikkua painoi kilon. Hyviä olivat mutta paistamiseen meni aikaa, molemmilta puolilta parikyt minsaa. Ei ollut ruisjauhoja mutta pyöräytin maustetussa ohrajauhossa. Ja voita tietenkin. Saman asian ajoi.
- Anonyymi
Olisit kääntänyt kahvan kaakkoon piisistä.
Ikinä paistellut kalaa varttia pitempään. - Anonyymi
Uutuustrendit pah, kyllä vanhat on parempia kuin pussilliset uusia.
- Anonyymi
Aamulla halkoa illalla perunaa.
- Anonyymi
Halkoa?
- Anonyymi
Makaronimössö lienee yksi parhaista.
- Anonyymi
Oman keittiön "uutuustuote", "löytö", on Jalostajan tomaattinen linssikeitto.
Toinen "kasviruokalöytö" on Jalostajan kasvishernekeitto. En jaksa itse keitellä
tuntiklausia soppia, kun parilla eurolla saa valmista hyvää ruokaa. - Anonyymi
Vispipuuro ja kauramaito.
- Anonyymi
Feta-juustoa ja raikasta vettä.
- Anonyymi
Feta-juustosalaatti ja kylmä valkoviini. Aaaaahhh !
- Anonyymi
Lämmin ruoka on aina pop.
- Anonyymi
Hienoissa hotelleissa tarjoillaa kylmiä syötäviä, hyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoissa hotelleissa tarjoillaa kylmiä syötäviä, hyi.
Mm. salaatit ovat useimmiten kylmiä ja juuri sen parempia ruokia ei ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798