Onko tullut joku uutuustrendi ?
Mikä on päivän pop-ruoka ?
20
225
Vastaukset
- Anonyymi
luikurivelliä solisaliratissa a la lipponen
- Anonyymi
Itse syön prrinteisiä, suomalaisia ruokia joiden kanssa käytetään oikeita astioita, veistä ja haarukkaa. Lusikkaa vain keittoihin.
En pop-ruokia tai mäkkäreiden pahvilaatikoista nypittäviä roskaruokia, jotka ovat lähinnä ja korkeintaan lapsille tai lapsentasoisille sopivia välipaloja. - Anonyymi
lipevässä liotettua lintmaani tuppuraistötterössä marinoituna a la heinäloma
- Anonyymi
Not.
Tai ei tietoa, minä trendaa tälle kesälle. Onhan noita makkaramainoksia jne grillaamiseen liittyvää infoa toki ollut. Kuin aina kesäisin. Jotenkin haistellut, yritetään saada mimmit innostuun grillaamisesta. Hö, toki paljon sinkkuja, mutta mitä virkaa miehillä sen jälkeen, jos mimmit vie grillauksenkin pois miehiltä.
Nojoo
Viikonlopulla oli ruotsalaisia uusia pottuja. Mutta uudet potut ei kyllä mikään uutuustrendi ole.
Viimeaikoina tehnyt paljon uunipaisteja. Kypsennys juu, mutta marinadit on kivoja. Nyt tuli hyvä, marinoin aika stydillä soijapohjaisella soosilla. Soija kyllä suolaista, mutta sen kans eii tule tönkkösuolattua, makua kylläkin paljon. Juu jotain etikkaa, öljyä, mausteita. Mutta ei valkosipulia, alkanut tökkiin valkosipulin makuinen liha.
Että aika perinteisesti mennään. Sitä vois ennustaa, jossain vaiheessa savustaminen tulee muotiin. Jahka savuainne kielletään, alkaa jokapaikassa haiseen savu.
=DW= - Anonyymi
Luomujauhelihan suosio räjähtänyt.
Pro Luomu ry:n mukaan jauhelihapulalla on ollut jopa yllättävät seuraukset: luomujauhelihan myynti on kasvanut hurjasti. Yhdistyksen mukaan kuluttajat ovat löytäneet luomujauhelihan sekä ruokakaupoista että suoraan tiloilta.
Sen kysyntä on ollut niin voimakasta, että tuottajat eivät ole pystyneet siihen
kaikkina hetkinä vastaamaan. - Anonyymi
Kasvikset tietysti. Monipuolisesti kaikenlaisia. Sekä grilliin että uuniin tai hauduttaen. Keittäminen on hieman huono homma, kun ravintoaineet joutuu sitten heittämään keitinveden kanssa pois.
- Anonyymi
Harvoin mitään uutta. Tänään oli valtavan isoja paistettuja muikkuja. 10 muikkua painoi kilon. Hyviä olivat mutta paistamiseen meni aikaa, molemmilta puolilta parikyt minsaa. Ei ollut ruisjauhoja mutta pyöräytin maustetussa ohrajauhossa. Ja voita tietenkin. Saman asian ajoi.
- Anonyymi
Olisit kääntänyt kahvan kaakkoon piisistä.
Ikinä paistellut kalaa varttia pitempään. - Anonyymi
Uutuustrendit pah, kyllä vanhat on parempia kuin pussilliset uusia.
- Anonyymi
Aamulla halkoa illalla perunaa.
- Anonyymi
Halkoa?
- Anonyymi
Makaronimössö lienee yksi parhaista.
- Anonyymi
Oman keittiön "uutuustuote", "löytö", on Jalostajan tomaattinen linssikeitto.
Toinen "kasviruokalöytö" on Jalostajan kasvishernekeitto. En jaksa itse keitellä
tuntiklausia soppia, kun parilla eurolla saa valmista hyvää ruokaa. - Anonyymi
Vispipuuro ja kauramaito.
- Anonyymi
Feta-juustoa ja raikasta vettä.
- Anonyymi
Feta-juustosalaatti ja kylmä valkoviini. Aaaaahhh !
- Anonyymi
Lämmin ruoka on aina pop.
- Anonyymi
Hienoissa hotelleissa tarjoillaa kylmiä syötäviä, hyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoissa hotelleissa tarjoillaa kylmiä syötäviä, hyi.
Mm. salaatit ovat useimmiten kylmiä ja juuri sen parempia ruokia ei ole olemassa.
- Anonyymi
Rustiikki lihapullat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997024- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan256981- 41959