Elikkä olis semmonen ongelma et kaasari ei virtaa tarpeeksi eli kaasarin bensataso laskee vitun matalalle kun ajaa jonka myötä tyhjäkäynti huutaa kun lyö kytkimen pohjaan ja alkaa muutenkin käymään tosi laihalla. Bensan pinnan oon aika korkeelle asettanu ja porannut ne 2 reikää 2.5mm jotka menee neulaventtiilistä vaakasuuntasesti, mutta silti ei virtaa tarpeeks? Eikä netistä oikeen löydy mitään ohjeita miten sais parannettua virtausta
Tekniikka
70 airsal
Motoforce 19pwk
Pääsuutin 118 (varmasti liian pieni vielä kun 50cc oli 115)
Gianelli 50/70
Aprilia sx
Kaasari ei virtaa tarpeeksi
6
178
Vastaukset
- Anonyymi
Runkkaa sitä kaasua liikennevaloissa ja risteyksissä ja kyllä ajaessakin voit runkata kaasukahvaa.
- Anonyymi
Tuleeko kaasarille yleensäkään kunnolla bensaa? Hana tukossa tms.
- Anonyymi
Ei se hana tukossa ole, mutta on kiinni! Pitääkö se avata, vaikka tankki on tyhjä?
- Anonyymi
Tarkista kaasarin maajohto että on mopon rungossa kunnolla kiinni. Yleensä on vasemmalla puolen moottori takana.
- Anonyymi
Tunturi mopossa minulla oli joku Bing kaasari. Siinä oli kohossa sellainen lirpake, joka painoi ja sulki neulaventtiilillä bensantulon. Sitä lirpaketta sai taivutettua, jolla sai säädettyä bensan pintaa kohokammiossa. En näistä nykymopoista mitään tiedä...
- Anonyymi
Sokeria tankkiin..kyllä keulii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24214990
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461924- 1841446
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1091342- 281209
- 122958
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81774Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80738- 75668