Elikkä olis semmonen ongelma et kaasari ei virtaa tarpeeksi eli kaasarin bensataso laskee vitun matalalle kun ajaa jonka myötä tyhjäkäynti huutaa kun lyö kytkimen pohjaan ja alkaa muutenkin käymään tosi laihalla. Bensan pinnan oon aika korkeelle asettanu ja porannut ne 2 reikää 2.5mm jotka menee neulaventtiilistä vaakasuuntasesti, mutta silti ei virtaa tarpeeks? Eikä netistä oikeen löydy mitään ohjeita miten sais parannettua virtausta
Tekniikka
70 airsal
Motoforce 19pwk
Pääsuutin 118 (varmasti liian pieni vielä kun 50cc oli 115)
Gianelli 50/70
Aprilia sx
Kaasari ei virtaa tarpeeksi
7
211
Vastaukset 7
- Anonyymi
Runkkaa sitä kaasua liikennevaloissa ja risteyksissä ja kyllä ajaessakin voit runkata kaasukahvaa.
- Anonyymi
Tuleeko kaasarille yleensäkään kunnolla bensaa? Hana tukossa tms.
- Anonyymi
Ei se hana tukossa ole, mutta on kiinni! Pitääkö se avata, vaikka tankki on tyhjä?
- Anonyymi
Tarkista kaasarin maajohto että on mopon rungossa kunnolla kiinni. Yleensä on vasemmalla puolen moottori takana.
- Anonyymi
Tunturi mopossa minulla oli joku Bing kaasari. Siinä oli kohossa sellainen lirpake, joka painoi ja sulki neulaventtiilillä bensantulon. Sitä lirpaketta sai taivutettua, jolla sai säädettyä bensan pintaa kohokammiossa. En näistä nykymopoista mitään tiedä...
- Anonyymi
Sokeria tankkiin..kyllä keulii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011246Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja116537Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463