Näin susta vaan loittonevan selän. Olitko pitkäänkin samassa paikassa?. En ihan tajuu, mikset tullut moikkaamaan edes.
Ööh jaha, semmosta
11
336
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö miehelle?
- Anonyymi
No kyl.
- Anonyymi
Harvemmin olen pitkään samassa paikassa jos ennole joko töissä kotona tai juomassa päätä täyteen laivalla pikkujouluissa ei tarvin siekään olla edes sitä pääntäyteen juomista pitkään samassa paikassa
- Anonyymi
Moro, semmosta.
- Anonyymi
Miten muka siellä pystyisin?
- Anonyymi
Pystyisit mitä?
- Anonyymi
En vaan ymmärrä sitä, että jos sulla on kaikki mahikset olla 100% paikalla samaan aikaan mulla nyt.30% vuodesta, niin mikset silloin edes yritä olla edes 10%.
- Anonyymi
Paikalla missä ja naiselle vai miehelle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikalla missä ja naiselle vai miehelle ?
No vitun miehelle joka käveli ohi ja katos horisonttiin🤔
- Anonyymi
Jotenkin raskasta sun kanssa. Kun muiden ihmisten kanssa niin paljon helpompaa. Oot jotenkin niin nettityyppi. Ahdistaa. Ehkä oon vaan niin vanha.
- Anonyymi
Ja siis ap.sössöttäjä nainen olen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 902359
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146