Muhos . Miten Muhos on hyödyntänyt omat tähtensä ? Ainutlaatuista on se , että sieltä tulee tähtiä , ilman bassoa ? Oliko aikanaan erittäin hyvä musiikin opettaja siellä , ilman bassoa opettamassa oppilaita musiikin salaperäiseen maailmaan ?
No nyt herää jo aika moni ja kysyy : mitä ? Maustetytöt ja 22 Pistepirkko . ei basistia . Ihan vaan heitän tämän , samaan aikaan etelässä : Haloo Helsinki , basisti ja basso . ERITTÄIN HYVIÄ KAIKKI . Pistää miettimään : mikäli Muhoksella olisi ollut basso ja Helsingissä ei olisi ollut . Niin olisiko tilanne toinen ? Erittäin hyvä Haloo Helsinki on Suomessa ja suosittu . 22 Pistepirkko on maailmalla ja edelleen ilman basistia , suosittu .
MUHOS MUSA
Anonyymi-ap
1
529
Vastaukset
- Anonyymi
Ovatko kaikki intiaanit nyt kanootissa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372270
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565