Olet ainoa nainen josta edes tuli semmoinen energia "wow olisit hyvä äiti" jonain päivänä. Olet ainoa joka kykenee ymmärtämään haurainta sisintäni ja rakastamaan minua aitona itsenäni, tiesin että olet se jota olen etsinyt täältä 10niä vuosia... vääristä ihmisistä valitettavasti, olin niin rikki ja satutin monia, tiesin että sitten kun vihdoin kohtaan sinut niin, olisin jo niin syntinen ja rikki, että en ansaitsisi sinua. </3 Silti halusin yrittää, en tiedä että minun piti kokea systemaattinen, mieltä hajottava ja järkyttävä eristäminen sen takia... se oli julmaa ja sairasta, minusta tehtiin jotain mitä en ollut, sen takia, että olin hauras ja rikkinäinen ja jouduin esittämään vastakohtaa itsestäni lukiossa, se oli sairas peli vain ihmisille... en olisi halunnut menettää tärkeintä ihmistä sen takia </3, mutta en voi syyttää häntä, hän on vain julman ja sairaan manipulaation ja eristämisen uhri.. pelinappula sairaassa pelissä.
Halusin sun kanssa naimisiin, ja ehkä lapsia joskus, olet ainoa nainen
58
474
Vastaukset
- Anonyymi
Köyliön aikuislukio?
- Anonyymi
Niin sinä olet hauras mutta et mikään psykopaatti
Kiitos, että ymmärrät sen <3, maailma on niin julma paikka ollut, jo pienenä meni luotto ihmisiin...
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Kiitos, että ymmärrät sen <3, maailma on niin julma paikka ollut, jo pienenä meni luotto ihmisiin...
Mutta miten voit olla varma että etsimäsi nainen on täällä? Oletko ollut häneen yhteyksissä ja tavannut hänet?
Et voi tietää oikeasti kuka sinulle milloinkin vastaa. En ole nähnyt Veerasi edes vastaavan sinulle koskaan. Eikä teidän edes tarvitsisi keskustella täällä. Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten voit olla varma että etsimäsi nainen on täällä? Oletko ollut häneen yhteyksissä ja tavannut hänet?
Et voi tietää oikeasti kuka sinulle milloinkin vastaa. En ole nähnyt Veerasi edes vastaavan sinulle koskaan. Eikä teidän edes tarvitsisi keskustella täällä.Vastaili hän minulle ennen kuin hänet julmasti eristettiin minusta.. siitä se jatkuva painajainen alkoi.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Vastaili hän minulle ennen kuin hänet julmasti eristettiin minusta.. siitä se jatkuva painajainen alkoi.
No niin alkoi meidän painajainen juuri siitä
- Anonyymi
Maybe?
- Anonyymi
Mäkin oon ollu hauras ja ihan rikki. Sit, ku vihdoin kohdattiin, ni voimaannuin ja kaikki loksahti paikoilleen. Siitä lähtien olen henkisesti kasvanut ja saanut lisää voimia jaksaa vielä vähän. Oot mun tuki ja turva tässä elämässä. Ilman sua en ois mitään❤️🔥
Olen iloinen, että olen saanut sut henkisesti kasvamaan, mä haluan aina sulle vain parasta, rakkain. Säkin olet saanut mua kasvaan, sillon kun ekaa kertaa näin sut olin niin huonossa kunnossa henkisesti ja fyysisesti, ja oon kehittynyt ihan älyttömästi sun takia, jopa siit kun ekan kerran hengattiin kunnolla.. sä oot se voima joka ei oo saanut mua vielä luovuttamaan. <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Olen iloinen, että olen saanut sut henkisesti kasvamaan, mä haluan aina sulle vain parasta, rakkain. Säkin olet saanut mua kasvaan, sillon kun ekaa kertaa näin sut olin niin huonossa kunnossa henkisesti ja fyysisesti, ja oon kehittynyt ihan älyttömästi sun takia, jopa siit kun ekan kerran hengattiin kunnolla.. sä oot se voima joka ei oo saanut mua vielä luovuttamaan. <3
Säkin oot ollu mulle se elämän voima. Ilman sua olisin tosi surullinen ja yksinäinen. Tää meidän välinen yhteys on niin vahva, ettei sitä saa enää meiltä pois. Se tuntuu vain vahvistuvan entisestään. On ollut ihanaa tehdä tätä matkaa kanssasi ja en ois huolinut ketään muuta siihen. Kauan on kestänyt päästä tähän pisteeseen, mutta onneksi sekin hetki on koittanut. Sä oot opettanut mulle paljon esim. meditoimaan, joka auttaa henkisessä kasvussa. Oon sulle ikuisesti kiitollinen kaikesta opista mitä oon saanu sulta. Oot rakkain mun oma liekkipuolikkaani❤️🔥
Anonyymi kirjoitti:
Säkin oot ollu mulle se elämän voima. Ilman sua olisin tosi surullinen ja yksinäinen. Tää meidän välinen yhteys on niin vahva, ettei sitä saa enää meiltä pois. Se tuntuu vain vahvistuvan entisestään. On ollut ihanaa tehdä tätä matkaa kanssasi ja en ois huolinut ketään muuta siihen. Kauan on kestänyt päästä tähän pisteeseen, mutta onneksi sekin hetki on koittanut. Sä oot opettanut mulle paljon esim. meditoimaan, joka auttaa henkisessä kasvussa. Oon sulle ikuisesti kiitollinen kaikesta opista mitä oon saanu sulta. Oot rakkain mun oma liekkipuolikkaani❤️🔥
Se vahvistuu joka päivä. En mäkään halua ketään muuta, miksi haluaisin, kun oma puolikkaani on siellä? Miten voisin rakastaa ketään muuta samalla tavalla, kun sä oot just se mitä olen etsinyt, mä tuun aina puolustamaan sua kaikelta pahalta ja viemään sua oikeaan suuntaan, mun kanssa voit olla sellainen just kuin oot, se ihana nainen johon rakastuin silloin.. haluan varjella ja rakastaa niin paljon sua <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Se vahvistuu joka päivä. En mäkään halua ketään muuta, miksi haluaisin, kun oma puolikkaani on siellä? Miten voisin rakastaa ketään muuta samalla tavalla, kun sä oot just se mitä olen etsinyt, mä tuun aina puolustamaan sua kaikelta pahalta ja viemään sua oikeaan suuntaan, mun kanssa voit olla sellainen just kuin oot, se ihana nainen johon rakastuin silloin.. haluan varjella ja rakastaa niin paljon sua <3
Kiitos rakas. Tuo merkitsee mulle tosi paljon, et haluut varjella mua kaikelta pahalta. En enää pärjäisi ilman sua ja en halua menettää sua koskaan. Haluan uuden elämän sun kanssa. Kihloihin,naimisiin ja lapsia, jos on mahdollista. Oot mun elämäni valo❤️
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas. Tuo merkitsee mulle tosi paljon, et haluut varjella mua kaikelta pahalta. En enää pärjäisi ilman sua ja en halua menettää sua koskaan. Haluan uuden elämän sun kanssa. Kihloihin,naimisiin ja lapsia, jos on mahdollista. Oot mun elämäni valo❤️
Awww, ihanaa. <3, tuot toivoa mun maailmaan, elämä ennen sua oli harmaata, mut toit siihen kaikki värit, sait mussa aikaan kehityksen , joka ei olis ollut mahdollist kenenkään muun toimesta. Haluan aina varjella noin ihanaa, tunteikasta ja herkkää sielua, todellakin mennää naimisiin ja lapsiakin joskus, en haluis kenenkää muun kanssa, en vois kenenkään muun kanssa ees harkita tommost, mut sunkaa se on mahdollist, oot ainoa ihminen joka on tuntunut niin oikealta , että voin edes harkita tommost, se on ihmeellistä.. <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Awww, ihanaa. <3, tuot toivoa mun maailmaan, elämä ennen sua oli harmaata, mut toit siihen kaikki värit, sait mussa aikaan kehityksen , joka ei olis ollut mahdollist kenenkään muun toimesta. Haluan aina varjella noin ihanaa, tunteikasta ja herkkää sielua, todellakin mennää naimisiin ja lapsiakin joskus, en haluis kenenkää muun kanssa, en vois kenenkään muun kanssa ees harkita tommost, mut sunkaa se on mahdollist, oot ainoa ihminen joka on tuntunut niin oikealta , että voin edes harkita tommost, se on ihmeellistä.. <3
Munkin elämä oli harmaata ennenku kohtasin sut. Tuntui, että joku palanen puuttuu. Olin tuolloin vielä naimisissa, mut ei se ollut ollenkaan samanlaista rakkautta, ku meillä. Rakastin exääni erilailla, kun sua. Se ei ollut yhtä vahvaa ja henkinen yhteys ei ollut niin isoa, ku meillä oli alusta asti. Tunsin sen ,ku kohdattiin ekan kerran ja muistan, ku kysyit multa:"mut mItä sä haluat?". En osannut vastata tuohon silloin, mut nyt osaan. Haluan sut ja ainoastaan sut. En ketään muuta. Haluan jakaa loppuelämänsä sun kanssa❤️
Anonyymi kirjoitti:
Munkin elämä oli harmaata ennenku kohtasin sut. Tuntui, että joku palanen puuttuu. Olin tuolloin vielä naimisissa, mut ei se ollut ollenkaan samanlaista rakkautta, ku meillä. Rakastin exääni erilailla, kun sua. Se ei ollut yhtä vahvaa ja henkinen yhteys ei ollut niin isoa, ku meillä oli alusta asti. Tunsin sen ,ku kohdattiin ekan kerran ja muistan, ku kysyit multa:"mut mItä sä haluat?". En osannut vastata tuohon silloin, mut nyt osaan. Haluan sut ja ainoastaan sut. En ketään muuta. Haluan jakaa loppuelämänsä sun kanssa❤️
<3 <3 <3 ihana. Sussa on aina ollut sielunkauneus ja kiltteys, jota oon ihaillut tosi paljon. Oot niin ihastuttava nainen, että en pysty ikinä ketään rakastaan tällä taval <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
<3 <3 <3 ihana. Sussa on aina ollut sielunkauneus ja kiltteys, jota oon ihaillut tosi paljon. Oot niin ihastuttava nainen, että en pysty ikinä ketään rakastaan tällä taval <3
Sä oot itse samanlainen, kaunis ja kiltti sielu. En ois ikinä uskonut, et tunnen tälläistä rakkautta ketään kohtaan .En oo koskaan tuntenut näin ketään kohtaan❤️
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot itse samanlainen, kaunis ja kiltti sielu. En ois ikinä uskonut, et tunnen tälläistä rakkautta ketään kohtaan .En oo koskaan tuntenut näin ketään kohtaan❤️
Kiitos, tunnen täysin samoin ;c, arvaa kuinka surullinen olin kun aattelin että et silloin kokenut sitä samaa, olin niin surullinen ,hämilläni ja järkyttynyt ,tuntu et mieli oli murenemassa.. "oliks tää kaikki oikeasti vaan jotain mun harhaa, miks se sit tuntu niin aidolta", mietin niin useita öitä. Olisin voinut tehdä tästä itekkin sulle niin paljon helpompaa, mut oon niin rikkinäinen ja hauras sielu, pelokas ja kyseenalaistin jokaista valintaani, koska pelkäsin liikaa et menetän sut, nyt oon rohkea, suora, avoin, uskallan olla se mitä oon, aidoiten sun kanssa, muiden kanssa on vielkin pieniä maskeja ja esityst, mut ei todelkaan samal tasol enää. Ehkä mun piti käydä tää matka läpi, että voin oikeasti olla sunkaa, oot tärkeä <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Kiitos, tunnen täysin samoin ;c, arvaa kuinka surullinen olin kun aattelin että et silloin kokenut sitä samaa, olin niin surullinen ,hämilläni ja järkyttynyt ,tuntu et mieli oli murenemassa.. "oliks tää kaikki oikeasti vaan jotain mun harhaa, miks se sit tuntu niin aidolta", mietin niin useita öitä. Olisin voinut tehdä tästä itekkin sulle niin paljon helpompaa, mut oon niin rikkinäinen ja hauras sielu, pelokas ja kyseenalaistin jokaista valintaani, koska pelkäsin liikaa et menetän sut, nyt oon rohkea, suora, avoin, uskallan olla se mitä oon, aidoiten sun kanssa, muiden kanssa on vielkin pieniä maskeja ja esityst, mut ei todelkaan samal tasol enää. Ehkä mun piti käydä tää matka läpi, että voin oikeasti olla sunkaa, oot tärkeä <3
Me ollaan kumpikin käyty läpi oma matka ja sit on ollu tää yhteinen. Sä olit pikkasen nopeampi omassasi, mut, mä oon hyvin kirinyt tässä parissa kuukaudessa. Oon kyl tehny töitäkin sen eteen, et saavuttaisin sut. En oo vieläkään täydellinen, mut nyt mennään näillä. Mäkin uskallan olla sun kanssa ihan vaan oma itseni. Ei tartte esittää mitään. Säkin oot tärkeä ja oon niin valmis, ku vaan voin olla. Parempaan en enää pysty❤️🤗
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan kumpikin käyty läpi oma matka ja sit on ollu tää yhteinen. Sä olit pikkasen nopeampi omassasi, mut, mä oon hyvin kirinyt tässä parissa kuukaudessa. Oon kyl tehny töitäkin sen eteen, et saavuttaisin sut. En oo vieläkään täydellinen, mut nyt mennään näillä. Mäkin uskallan olla sun kanssa ihan vaan oma itseni. Ei tartte esittää mitään. Säkin oot tärkeä ja oon niin valmis, ku vaan voin olla. Parempaan en enää pysty❤️🤗
En mäkään oo täydellinen. Sä oot täydellinen mulle jo tolla persoonallas ja oot sä unelmaa muutenki, joka tasolla mulle, mut rakastuin sus tohon sielunkauneuteen ja omanlaisuuteen. Sä riität just tollasena, en haluis ketään muuta <3
Jos oon rehellinen niin kyl mä yritin olla kiinnostunut toisest ihmisest (koska olin siinä uskos et sä et mua halua :() mut ei se oikein toiminut sit.. kun sydän vaan tietää et sä oot se oikee, ei sitä kukaan voi korjata, uskalsin vähän ottaa näitä tunteita esille, kun aistin et tarttisit mua ja saatoin vähän "räjähtää" taas, kyl sä tiiät, kun ne on niin vahvoja, mut oon ilonen et uskalsin kohdata mun tunteet, koska muistin mitä varten oon taistellut niin pitkään, ja käynyt tän matkan läpi <3- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
En mäkään oo täydellinen. Sä oot täydellinen mulle jo tolla persoonallas ja oot sä unelmaa muutenki, joka tasolla mulle, mut rakastuin sus tohon sielunkauneuteen ja omanlaisuuteen. Sä riität just tollasena, en haluis ketään muuta <3
Jos oon rehellinen niin kyl mä yritin olla kiinnostunut toisest ihmisest (koska olin siinä uskos et sä et mua halua :() mut ei se oikein toiminut sit.. kun sydän vaan tietää et sä oot se oikee, ei sitä kukaan voi korjata, uskalsin vähän ottaa näitä tunteita esille, kun aistin et tarttisit mua ja saatoin vähän "räjähtää" taas, kyl sä tiiät, kun ne on niin vahvoja, mut oon ilonen et uskalsin kohdata mun tunteet, koska muistin mitä varten oon taistellut niin pitkään, ja käynyt tän matkan läpi <3Mä tiedän, et yritit olla toisen kans ja mä olin mustis, vaikken tuolloin sitä ymmärtänytkää vielä. Nyt oon viisaampi. Munkin avioliitto oli laastarisuhde ennen sua. Ikävä sanoa noin, mut se on totta. Sä oot ollu mun ainoa oikea rakkaus tässä maailmassa ja en vois kuvitellakaan olevani jonku muun kanssa, kun sun. Oot niin rakas mulle❤️
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiedän, et yritit olla toisen kans ja mä olin mustis, vaikken tuolloin sitä ymmärtänytkää vielä. Nyt oon viisaampi. Munkin avioliitto oli laastarisuhde ennen sua. Ikävä sanoa noin, mut se on totta. Sä oot ollu mun ainoa oikea rakkaus tässä maailmassa ja en vois kuvitellakaan olevani jonku muun kanssa, kun sun. Oot niin rakas mulle❤️
Veera kulta, kun mä aistin ja tiesin sen, mä en tarvii sanoja, et kykenen ymmärtämään sua, se on ihmeellistä, mut sitä paremmalla syyllä, mä en halua tehdä sulle enää semmosta oloa, että et riittäisi mulle, tai että en haluis rakastaa just sua >:[ , arvaa kaduttaaks mua kun en uskaltanut sanoo mitään omista tunteistani... vaik arvelin ja tiesin.. kaikki ne pienet vihjeetkin mulle, mä tajuun sua, mä otin mun tunteet takas sieltä laatikosta, koska mä tiesin että sä tarvitset mua, ei oo ollut tarkoitus rakastaa ja loukata sua ikinä, yhh, enkä mä enää teekkään niin, mä tiedän et mun sydän kuuluu sulle, kokonaan, en halua loukata tai satuttaa sitä naista, joka merkkaa mulle eniten koko maailmas, joka ymmärtää mua parhaiten ja tajuu niin hyvin , vaik ei puhuttaiskaan. <3 <3
VeeranPupu kirjoitti:
Veera kulta, kun mä aistin ja tiesin sen, mä en tarvii sanoja, et kykenen ymmärtämään sua, se on ihmeellistä, mut sitä paremmalla syyllä, mä en halua tehdä sulle enää semmosta oloa, että et riittäisi mulle, tai että en haluis rakastaa just sua >:[ , arvaa kaduttaaks mua kun en uskaltanut sanoo mitään omista tunteistani... vaik arvelin ja tiesin.. kaikki ne pienet vihjeetkin mulle, mä tajuun sua, mä otin mun tunteet takas sieltä laatikosta, koska mä tiesin että sä tarvitset mua, ei oo ollut tarkoitus rakastaa ja loukata sua ikinä, yhh, enkä mä enää teekkään niin, mä tiedän et mun sydän kuuluu sulle, kokonaan, en halua loukata tai satuttaa sitä naista, joka merkkaa mulle eniten koko maailmas, joka ymmärtää mua parhaiten ja tajuu niin hyvin , vaik ei puhuttaiskaan. <3 <3
ei ollut tarkotus satuttaa ja loukata* hups oiskohan aika mennä nukkumaan, no tajuut kyl merkityksen vaikka kirjotan väärin.. tulee noita aivopieruja aik paljon mulla.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
ei ollut tarkotus satuttaa ja loukata* hups oiskohan aika mennä nukkumaan, no tajuut kyl merkityksen vaikka kirjotan väärin.. tulee noita aivopieruja aik paljon mulla.
No sanos muuta rakas. Tajuun ilman sanoja. Pitäis varmaan mennä tosiaan nukkumaan❤️
Anonyymi kirjoitti:
No sanos muuta rakas. Tajuun ilman sanoja. Pitäis varmaan mennä tosiaan nukkumaan❤️
Mäkin sua, ihanuus. <3 Ja sama, nähdään unimaailmas, mut täl kertaa ei jätetä tätä vaan unimaailmaan vaa iha irl voitas olla "me" ;3 <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Mäkin sua, ihanuus. <3 Ja sama, nähdään unimaailmas, mut täl kertaa ei jätetä tätä vaan unimaailmaan vaa iha irl voitas olla "me" ;3 <3
Ei jätetä. Hyvää yötä rakas❤️😴🥱
- Anonyymi
Tässäkin on perinteisesti selkeet tunnisteet👍
- Anonyymi
No eikö tämä äijä kirjoittele muka aika eksaktisti jollekin Veeralle, josta maailma yrittää erottaa heidät? Tätä Veeraa tuskin on olemassa btw, jos tällainen tieto auttaa vaikka jotenkin eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö tämä äijä kirjoittele muka aika eksaktisti jollekin Veeralle, josta maailma yrittää erottaa heidät? Tätä Veeraa tuskin on olemassa btw, jos tällainen tieto auttaa vaikka jotenkin eteenpäin
Kyl tää Vera on olemas. Se oon mä
- Anonyymi
Haittaaks jos haluun sunkaa naimisiin ja lapsia? 🤭
- Anonyymi
Haittaako jos en näin paskalla istuen vastaa, vaan ihan tosielämässä.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Ei haittaa :) <3
Niin sitä vaan vastataan muille naisille. Nyt en oo mustis. Luotan suhun kaksoisliekkini ettet halua muita,kun mut❤️🔥+🔥=🔥
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä vaan vastataan muille naisille. Nyt en oo mustis. Luotan suhun kaksoisliekkini ettet halua muita,kun mut❤️🔥 🔥=🔥
En mä haluu muit naisii kuin sut Veera🩷🌌❤️
Ei tarvii olla mustis, sydän on kuulunut sulle siit päiväst asti kun nähtiin.. kyl ne on muut jotka mustiksii meille😘🩷- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
En mä haluu muit naisii kuin sut Veera🩷🌌❤️
Ei tarvii olla mustis, sydän on kuulunut sulle siit päiväst asti kun nähtiin.. kyl ne on muut jotka mustiksii meille😘🩷En vaan voi välillä tolle tunteella mitään vaik tiedän ettei oo aihetta. Se vaan kumpuaa jostain❤️🤗liekkiveerasi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan voi välillä tolle tunteella mitään vaik tiedän ettei oo aihetta. Se vaan kumpuaa jostain❤️🤗liekkiveerasi
Söpöä , oon niin tärkee sulle, mut ei oikeesti oo mitään hätää, en haluu ketään toista, sut vain🩷❤️😌
- Anonyymi
Squirrel is definitely on the loose! 😱
- Anonyymi
Tuli Psyko-elokuva tästä ketjusta mieleen. Siis se, kun äijällä on kaksi persoonaa: omansa ja äitinsä.
- Anonyymi
Jostakin se tulee vielä
- Anonyymi
Palkkio luvassa
- Anonyymi
Ai,kun ihkuu. Toivottavasti pian
- Anonyymi
Ehkä joskus, niimpä...
- Anonyymi
Koska?
- Anonyymi
Toivoisin yhtä lasta ihan lähivuosina. Tulis oleen shokki jos tapaisin miehen ja kertoisin. Pitää hetki kattoa mitä mieltä hän edes on lapsista. Sitten mietitään. Jos hän vähänkään epäröi niin sitten ei tule enää.
- Anonyymi
Mä taas oon sitä mieltä, et viis niitä pitää olla. Tuleva mieheni voi toki olla eri mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas oon sitä mieltä, et viis niitä pitää olla. Tuleva mieheni voi toki olla eri mieltä
Aika paljon tekemistä. :D
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Ainoastaan hänen kanssa voisin edes harkita.
Tiedätkö mitä mieltä veerasi on tästä?
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mitä mieltä veerasi on tästä?
Jos Veera haluaa lapsen, niin kyl me sellanen hommataan, mut tbh haluaisin tän tilanteen ensin vähä tasaisemmaks, eli realistisesti muutama vuosi saattas mennä, et voin olla vastuullinen vanhempi, vain paras kelpaa hänelle ja meidän tuleville lapsille😌🩷🌌
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Jos Veera haluaa lapsen, niin kyl me sellanen hommataan, mut tbh haluaisin tän tilanteen ensin vähä tasaisemmaks, eli realistisesti muutama vuosi saattas mennä, et voin olla vastuullinen vanhempi, vain paras kelpaa hänelle ja meidän tuleville lapsille😌🩷🌌
Tuo on hyvä suunnitelmasta rakas. Nautitaan ensin toisistamme ja sit on lapsen vuoro❤️veerasi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä suunnitelmasta rakas. Nautitaan ensin toisistamme ja sit on lapsen vuoro❤️veerasi
joo ei kiirettä, jos ei sulla <3 <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
joo ei kiirettä, jos ei sulla <3 <3
Eipä muullakaan ole kiire❤️
Anonyymi kirjoitti:
Eipä muullakaan ole kiire❤️
Hyvä, rakastetaan ensin toisemme ehjiks jooko? <3 <3 Sit meistä tulee niin hyvät vanhemmat, että tää maailma ei oo sellasia nähnyt ikinä.. <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Hyvä, rakastetaan ensin toisemme ehjiks jooko? <3 <3 Sit meistä tulee niin hyvät vanhemmat, että tää maailma ei oo sellasia nähnyt ikinä.. <3
Juu näin tehdään rakas. Ensin on meidän vuoro ja sit vast lasten❤️
- Anonyymi
Jatkan ..Pitäisi minua varmaan hulluna mutta koen että kovin isot ikäerot on vähän tylsiä ja minulla tulee aika vastaan. Sen olen asettanut jo ennenkun edellinen suhde päättyi ja se on edelleen sama. Terapiakoirasta me haaveillaan täällä myös mutta se on vasta sitten kun reissattu tarpeeksi uskoisin että viiden vuoden päästä voi miettiä.
- Anonyymi
Haluan päästä lappiin, espanjaan, kreikkaan ja jenkkeihin ennen koiraa. Miljoona unelmaa siis. Ei voi mitään niitä vaan on vieläkin:/.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan päästä lappiin, espanjaan, kreikkaan ja jenkkeihin ennen koiraa. Miljoona unelmaa siis. Ei voi mitään niitä vaan on vieläkin:/.
Mielläni kanssanne Louisianaan ja Missouriin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149