Milloinkahan kolahtaa KTM kuskilla

Anonyymi-ap

Siis aivan järjetöntä ajoa kolmella KTM kuskilla. Mahtaa elin aika olla aika lyhyt,
Etuvalolla osoitti jo taivasta kohti. 40 rajoitusalueella olisko 100 pintaan vauhti ollut, Onneksi kerkesin jarrua painaa enen kuin kolahti.

26

1355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haapavedellä oo kellää KTM pyöriä vara laitella. Liekkö vieskasia

• Anonyymi

Kotarit on halpoja, niissä kun särkyy nokka-akseli, tai jokin muu.

• Anonyymi

Kyllä nää heput on paikallisia tunnettuja

• Anonyymi

Eikö se kannattais ottaa koko etupyörä pois, sehän on aivan turha kapistus näille super kuskeille.

• Anonyymi

Toivottavasti halkaisee vain oman kallonsa eikä esim. jonkun lapsen.

• Anonyymi

Juuri näin!

• Anonyymi

Minkälaisia ktm pyöriä ja minkälaiset vaatteet kuskeilla?

• Anonyymi

Hyvin yhteneväiset värit on.
        Viime vuoteen verrattuna nyt niitä on kolme.
        Toki ei nämä heput ainoat ole on siellä muitakin aivottomia, ainakin kohta jos malli ei muutu.
        Pyytäisin vielä vanhempia katsomaan poikinsa ja myös tyttöjen ajotyyliä.
        Ei se vaaleanpunainen tytön monkeykaan ihan vakio ole kun 60km/h ajellessa eelle halus.
        Sitä kun menee ulos ja kuuntelee vähän niin kyllä omantalon motareiden äänet pitäs tunnistaa kyliltä asti kantautuu varmasti myös sivukylille asti.

• Anonyymi

Kaks ainakin musta oranssi värisiä ja puvut vielä saman värisiä asuvatkin naapureina ja keräävät aloittelijoita letkaan opettaen ajotyyliä. Onhan vanhemmilta myös aika ala arvoista touhua kustantaa ja kannustaa näitten tekemisiä..

• Anonyymi

Kotarilla ajaa kovapäisimmät. Tai niin ne luulee ainakin..😓

• Anonyymi

Ihmisten vaivoiksi lähetettään menkööt autiolle ylivieskatiele ulisemmaan.

• Anonyymi

Taitavia poikiahan he, mutta se taito loppuu lyhyeen kun joku ei huomaa ja kääntyy eteen.
      Niin se Oulaisissakin oli taitava motoristi, mut henki lähti kun traktoriin törmäs.

• Anonyymi

Liikennesäännöistä ei näytä olevan hajuakaan, vaikka sehän ei haapavetelien kohdalla ole mikään ihme kun "ammattiautoilijatkin" tulisivat vasemmalta kylkeen jos itse ei väistäisi. Kyllä ne taitavat kuskit löytyvät kaupungeista. Siellä sentään osataan liikennesäännöt.

• Anonyymi

Hautausmaalla on paljon näitä,kiveen hakataan tehtaan toimesta ktm loko

• Anonyymi

Ilokseni saanen kommentoida,että nämä kotarikuskit on joko lukenut nämä jutut tai kuullut kun ajaminen näyttänyt loppuneen..tai sitten he ovat menneet töihin

• Anonyymi

Liian aikaista oli ilo, oisko työt loppunut kun kyliltä raikaa semmonen ralli

• Anonyymi

Toivottavasti Vatjusjärven KTM kuskilta lähtee kortti ennen hengenlähtöä! Satasta tai ylikin vastaan 60 alueella keulat pystyssä.. siinä ei kissaa kerkeä sanoa kun joku kääntyy eteen kun valo näyttää jo taivasta kohti jonka perään kyllä lähtee kun kolahtaa.

• Anonyymi

Nämä syrjäkylien n liikennfhäiriköt pitää ilamottaa Poliisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hinku niillä kotareilla on tulla kylille pyörimään? Pysyisivät juntit vaan siellä vatjusjärvellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ilmoitettu!
        Ja onkohan ollut vaikutusta kun 2 kuskia on ainakin vähempänä ollut rälläämässä. Ja näyttihän tuo mp poliisi viime viikolla mopopojan pysäyttäneen.

• Anonyymi

”Toivottavasti Vatjusjärven KTM kuskilta lähtee kortti ennen hengenlähtöä! Satasta tai ylikin vastaan 60 alueella keulat pystyssä.. siinä ei kissaa kerkeä sanoa kun joku kääntyy eteen kun valo näyttää jo taivasta kohti jonka perään kyllä lähtee kun kolahtaa.”

Sinne näyttää valo minne on menon suunta… .

• Anonyymi

Sensuuri käynyt tälläkin palstalla. Eilen kommentoin KTM kuskin vastaan tulosta Kirkkomäen alla keulat pystyssä Vatjusjärven suuntaan, mutta kommenttini on poistettu. KTM kuski ajoi niin kauas ohitseni keula pystyssä kuin tausta ja sivupeileistä näki, liekkö mennyt Ryyppymäen risteykseen saakka. Ajo oli todella vaarallista, lähes keskiviivan päällä.

• Anonyymi

Kannattaa varua saaren risteyksessä.

• Anonyymi

Anttaa poikien ajella

• Anonyymi

Poliisille tieto kaikista liikennehäiriköistä.

• Anonyymi

Kyse ei ole ajelemisesta vaan häiriköimisestä ja turvallisuuden vaarantamisesta, laittomasta toiminnasta nyt puhumattakaan, eli älä sotke eri asioita keskenään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59