Tuolla viimexi eilen sai iltalehdestä lukea kuinka paljon satellittiikuvissa NYT on Venäjä koonnut materiaalia ja joukkojaan itärajalle. Alkaa olla pian sama määrä kuin Ukrainan rajalla ennen kuin lähtivät . MTV ei näistä puhu. Orpo sitä ja tätä..
Muutenkin Putinia kiristää kun enää aiheetonta koko hyökkäys Ukrainaan, Kun TRUMP jo vei hänen mineraalinsa nenän edestä, niin seuraavaksi otollinen ja geologisesti hyvä/rikas maa on SUOMI.
Muutenkin tämä sekopallo haluaa testata NATOA ja sen kykyä sekä samoin Trumpin kykyä reagoida tai olla reagoimatta, saako hän tehdä täällä mitä se hullu pää keksii.
Miksi media hyssyttelee itärajaa
Anonyymi-ap
4
150
Vastaukset
- Anonyymi
Mistähän sitä kalustoa sinne muka piisaa?
- Anonyymi
Opettele lukemaan ja katso eilinen iltalehti ja sen julkaisemat satelliittikuvat.
- Anonyymi
Kyllä sitä kalustoa piisaa, halu sen käyttämiseen on eri asia, ainakin toistaiseksi...................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487