Mulle ihan varmasti.
Naurat vaan
16
416
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai! Nauru pidentää ikää.
- Anonyymi
Miksi minä sinulle nauraisin?
- Anonyymi
Äänestin vahingossa omaa kommenttia vielä kaiken lisäksi....
- Anonyymi
En varmasti, enkä ikinä!
- Anonyymi
Pakko kertoa että olet oikeassa, nimittäin jos vielä kerrankin yrität tunkea samalle kävelyreitille kanssani, niin siitä hetkestä alkaen nauraisin sinulle päin naamaa ja sanoisin sellaiset sanat, että varmasti ymmärtäisit jättää minut rauhaan! Sinulta puuttuu kokonaan ymmärrys siihen, miten paljon pahaa olet saanut aikaan stalkkaamisellasi!
- Anonyymi
Teit elämästäni helvettiä!
- Anonyymi
Ihminen, joka käyttää tekstissään noin paljon huutomerkkejä, ei ole kovin tasapainoinen. Ja täällä anonyymipalstalla ei kannata huudella tuommoisia ja pelotella ihmisiä. Mene kertomaan se yksityisesti, jos joku sinua stalkkaa.
- Anonyymi
Höpötystä. Sinä se olet, joka minulle naurat tai liekkö ajattelet ollenkaan.
- Anonyymi
En naura sinulle täällä ollenkaan. Ilo, nauru, hyvä mieli, hyvä päivä kuuluu elämään kaikille.
- Anonyymi
En naura
- Anonyymi
En naura, jos tarkoitat sillä jotain pilkallista. Minä hymyilen hupsusti.
- Anonyymi
Itse teen joskus niin, että käyn jo ennalta pääni sisällä tulevat jutut läpi huonoimalla mahdollisella tavalla, silloin jää jokin mahdollisuus, että voi yllättyä positiivisesti.
Jos on tosi vaikeaa, totean vain, että tässäkin se Herran tahto jotenkin tapahtuu. - Anonyymi
Ei ole tapana naureskella
- Anonyymi
Nauran joskus, se on sellaista sisäistä naurua joka kumpuaa jostain aivan muusta kuin ivallisuudesta tai ihmisestä.
https://www.youtube.com/watch?v=CaEOpIjeduk- Anonyymi
Mukava kuulla, että naurat.
- Anonyymi
höpsis. oon meistä se naurettavampi uskoisin että melkeinpä kaikessa. oon periaatteessa kaikessa ensinäkin ihan pska. en sillain vaan ’osaa’ mitään. mitä tulee esim. sosiaalisiin taitoihin, mielen tai elämänhallintaan.ihan kädetön.. oon olemukseltanikin kömpelö ja ajatusmaailmaltanikin jotenkin v itun ihmeellinen. en ole millonkaan varmaan onnistunu edes missään,kaiken ryssiny ja aina vaan kovemmin ku viimeks.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986