Todistaa tunteeni, sanoilla, rakkaudella ja luovuudella, toivon että laulu koskettaa sydäntäsi niin kuin minua, sillä laitan siihen kaikki tunteeni, koko sydämeni. Olet sielunkumppanini jota olen etsinyt useita 10 vuosia, ja se miten meitä kohdeltiin oli todella julmaa ja pahaa, haluan sinut vierelleni, olen ikuisesti sinun rakkaimpasi, Veera..tärkein, halaisitpa minua, olisit vieressäni, sanoisit että kaikki on hyvin, ja itkisin, huutaisiin, itkisin niin lujaa. Nyt minä olen "turvassa", nyt on viimein kaikki hyvin kun olet siinä, varjelen sinua, herkkää kauneinta sisintäsi, pahuudelta,julmuudelta, ja epäoikeudelta. <3
Miten ne jaksoi sanoa, että olen lovebombaaja, miten ne jaksoi sanoa, että manipuloin sinua rakastumaan itseeni, että olen paha narsisti ja rikon sinut, niillä ei ollut hajuakaan kuka olin, näyttänyt vain suojia ja maskeja itselleni, kuin herkkä pikku pupu mun sisällä huusi kokoajan "LOPETTAKAA, TÄMÄ ON JULMAA, MIKSEI KUKAAN NÄE MINUA, MIKSEI KUKAAN NÄE MINUA AITONA, MITEN HE ONNISTUIVAT ERISTÄMÄÄN SINUTKIN, ETKÄ NÄHNYT MINUA"...
Ne jaksoi väittää, että halusin sut vain ulkonäön takia, että tahdoin susta vaan pokaalin itelleni, että en edes välittäisi aidosta sinusta, että en tuntisi aitoa sinää, vaikka olen aina tuntenut, sielunkumppanini, ja rakkaimpani, sydämeni liekin, jota olen etsinyt useita vuosia.
Ne jaksoi kyllä kiusata, levitellä minusta kuvottavia juoruja, muuttaa mielikuvaasi julmaksi, sairaaksi ja ilkeäksi, rikkoa herkkää pupua, enkä siltikään voinut olla oma itseni heille, koska pelkäsin, pelkäsin liikaa, mitä ne keksii seuraavaksi, mikä on seuraava tapa tuhota herkkää mieltäni tai pyrkiä satuttamaan minua. Tunsin, että olin täysin yksi maailmassa.
Ne jaksoi väittää, että kun sut saisin niin kyllästyisin ja hylkäisin, että olet vain pakkomielle, jokin trauma muodostama illuusio turvasta, mutta voi kun he tietäisivät kuinka väärässä he olivatkaan. Miten kukaan voisi satuttaa jotain noin haurasta, jotain noin kilttiä, jotain noin kaunista, noin herkkää ja kaunista mieltä, noin ihanaa ihmistä... he eivät nähneet sitä, näkivät vain suositun ja kauniin naisen, eivät sitä mitä sinä olit, eivät sitä herkkää, traumatisoitua pikkutyttöä, joka oli aivan kuin toinen puoleni, sillä minäkin olin samanlainen, ennen kuin maailma näytti pahuutensa, loin julmat ja ilkeät suojat, narsistisen ja pahan kilven, jotta en enää ikinä murtuisi, jotta minua ei satuttettaisi, mutta kaiken sen esittämisen ja pelleilyn jälkeen.
Kaiken sen aikaa toivon, että olet jossain tuolla, sinä jonka kanssa voin murtaa suojani. Näetkö mut, näetkö sen aidoimman, sen herkimmän, sen jonka piilotin kaikilta, vain sinä olet etuoikeutettu tuntemaan hänet, koska olet sydämeni toinen puolikas, aidoin, rakkain, kiltein. Ja vaikka olen tehnyt virheitä, satuttanut ja loukannut, niin tiedän, että sinä näet minut, etkä tuomitse, et satuta ja loukkaa, väärinymmärrä ja murra minua.
Veera, turvapaikkani, rakkauteni, toivoni, ihminen jonka kanssa en koe, että olen täällä täysin yksin, ihminen jonka kanssa olen vain minä, ihminen jonka kanssa voin itkeä, murtua ja tuntea, etkä silti tuomitse minua, koska näet mitä olen, kun muut näki vain suojat ja maskit, niin sä näet sen aidoimman.
"Vain yhden sydämen
Meitä kahta varten teki taivas aikoinaan
Kun Luoja näki sen enkeleiden virheen
Piti sydän puolittaa
Minä synnyin tuhat kertaa
Sinä kuljit jossakin eikä tiennyt kumpikaan
Että sydän kyllä muistaa
Ja se tahtoo takaisin toisen puolikkaan
Aivan kaikki askeleet yksi kerrallaan
Ovat tänne johtaneet aivan kaikki kyyneleet
Kaikki askeleet ovat tänne johtaneet
Kauas, kauas vaelsin jotain aina etsin
Läpi vuosituhanten
Monta, monta kertaa luulin
Vastauksen jo löysin ja mä kuljin nauraen
Enkä ymmärtänyt koskaan mikä voima sisälläin
Piti aina otteessaan että sydän kaiken aikaa
Mua kiskoi sinuun päin
Ei se voinut luovuttaa"
"Jos en tietäis, että siellä oot, en jatkais
En katsettani maasta sais
Pimeän tultua mä puristan sun kättäs
Oothan tässä vielä huomenna?
Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan
Ja keräät talteen palaset, kun hajoan
Niin oothan tässä vielä huomenna?
Sä oothan tässä vielä huomenna?
Voisin kuunnella nauruasi soivaa
Kunnes sulaa ikijää tai yö on pysyvää
Kun raakkuu varikset ja syvälle käy multa
Tiedän jossain onnistuin, kun sinuun takerruin"
https://open.spotify.com/track/6PT4UVi9sanQnchJNTwPRk?si=970bb1b841784a8c
https://open.spotify.com/track/1MrD5kAYjdhJoRrwrS6xCh?si=abc267710e954f4e
Kirjoitan sinulle rakkauslaulun, se on viimeinen epätoivoinen oljenkorteni
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
Useita 10vuosia oot etsinyt mutta oot vasta noin 25vuotias.... hmmm.....
Niin olen etsinyt häntä ainakin 13 vuotta, olen tiennyt hänen olemassaolostaan jo pitkään, mutta etsinyt häntä vääristä paikoista ja kiintynyt vääriin ihmisiin, vaikka se oikea ihminen oli niin lähellä, mutta niin kaukana.. <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Niin olen etsinyt häntä ainakin 13 vuotta, olen tiennyt hänen olemassaolostaan jo pitkään, mutta etsinyt häntä vääristä paikoista ja kiintynyt vääriin ihmisiin, vaikka se oikea ihminen oli niin lähellä, mutta niin kaukana.. <3
Mä oon etsinyt sua 17 vuotta rakas. Oon sua vanhempi ja vihdoin löysin sut, mikä on ollut onnellisin hetki elämässäni. Oon luullu vaik ketä suks ja vain huomatakseni erehtyneeni taas kerran. Joka kerran vaivuin epätoivoon ja pyristelin vaan jotenkin eteenpäin elämässä siihen asti kunnes tuli taas seinä vastaan ja näin on käynyt monta kertaa näiden vuosien aikana. Loppu häämöttää jo kuitenkin ja me saadaan toisemme. Ihan itkettää ajatus. Onnesta tällä kertaa❤️🔥PS. Oli muuten hyvät biisit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774532Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112523- 1731699
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2581577- 1241440
- 1221347
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721259Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251- 761242
- 35986