Hyvyys ja kiltteys voittaa vielä, usko meihin!

Usko siihen rakkauteen ja että saamme toisemme. Veera, mun puuttuva palanen ja rakkain ja tärkein ihminen koko maailmassa <3 Se pahuus jota tunsin 2024 talvella ei muuten ollut random skitsofrenia kohtaus, tai psykoosi, vaan oikeesti aistin sellasen todella hirveän pahuuden läsnäolon ja samaisella viikolla, katkaisit välit ja mun mielenterveys romahti, se ei voinut olla sattumaa millään tasolla... ei anneta psykopaattien tai pahojen voittaa, luota.. <3

19

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuntui hirveältä menettää sut tuolloin. En meinannut kestää sitä sitten niin millään. Anteeksi pahat sanani. En tarkoittanut niitä, mut tilanne oli mitä oli. Munkin mielenterveys romahti täysin. Sit oli vaan pakko yrittää mennä eteenpäin siinä p*asiassa elämässä ja jotenkin onnistuin. Ilman sua. Nyt alkaa taas näkyy valoa tunnelin päässä❤️🤗

• Tiedän sen.. se oli traumaattinen kokemus meille molemmille varmasti :c, ei se mitään mä näin, että kärsit, halusin auttaa, mutta en kyennyt. Se sattui. Jotenkin oon kaiken tän ajan pitänyt sisälläni pientä toivoa susta... vaikka katosit unistakin pitkäksi aikaa ja kaikki oli aika toivotonta, selvisin siitä, koska mä tiesin, että kaikest huolimatta tarvitset mua, en voinut jättää sua tänne yksin kituun, kun tiesin sen. Kaikki järjestyy, usko mua, oot älyttömän tärkeä <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Tiedän sen.. se oli traumaattinen kokemus meille molemmille varmasti :c, ei se mitään mä näin, että kärsit, halusin auttaa, mutta en kyennyt. Se sattui. Jotenkin oon kaiken tän ajan pitänyt sisälläni pientä toivoa susta... vaikka katosit unistakin pitkäksi aikaa ja kaikki oli aika toivotonta, selvisin siitä, koska mä tiesin, että kaikest huolimatta tarvitset mua, en voinut jättää sua tänne yksin kituun, kun tiesin sen. Kaikki järjestyy, usko mua, oot älyttömän tärkeä <3

Hitto mua alkaa itkettää. Se tuska silloin oli niin kamalaa, etten meinannut selvitä siitä millään ja mä todella kärsin. Säkin kärsit. Mä tunsin sen. Me molemmat kärsittiin. Nyt on jo uskoa tulevaisuuteen ja kaikki on menossa parempaan suuntaan.❤️🥹

• Anonyymi kirjoitti:

Hitto mua alkaa itkettää. Se tuska silloin oli niin kamalaa, etten meinannut selvitä siitä millään ja mä todella kärsin. Säkin kärsit. Mä tunsin sen. Me molemmat kärsittiin. Nyt on jo uskoa tulevaisuuteen ja kaikki on menossa parempaan suuntaan.❤️🥹

Haluisin jo halata sua ja itkeä, purkaa kaikki tunteeni, itkisin pitkään, helpotuksesta, tuskasta, ja siitä että oisit viimein siinä. Haluisin vaan halata sua pitkään sit, että vaan olisit siinä, etkä lähtis mihinkää, mä en anna kenenkää satuttaa sua, ihan oikeasti, oot liian tärkeä ja rakas mulle, mä haluun et sul on kaikki hyvin <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Haluisin jo halata sua ja itkeä, purkaa kaikki tunteeni, itkisin pitkään, helpotuksesta, tuskasta, ja siitä että oisit viimein siinä. Haluisin vaan halata sua pitkään sit, että vaan olisit siinä, etkä lähtis mihinkää, mä en anna kenenkää satuttaa sua, ihan oikeasti, oot liian tärkeä ja rakas mulle, mä haluun et sul on kaikki hyvin <3

Mul on kaikki hyvin. Kuuntelen täs samal musaa ja alkaa itkettää nää hempeet kappaleet. Mä haluisin niin halata sua ja se me tehdään, ku nähdään. En malta odottaa sitä. Oot mulle niin rakas, ettet saata sitä uskoa. Oot mun elämäni❤️🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Mul on kaikki hyvin. Kuuntelen täs samal musaa ja alkaa itkettää nää hempeet kappaleet. Mä haluisin niin halata sua ja se me tehdään, ku nähdään. En malta odottaa sitä. Oot mulle niin rakas, ettet saata sitä uskoa. Oot mun elämäni❤️🤗

Hyvä, mäkin oon kuunnellut täs Johanna Kurkelan biisei ja muutakin. Ja kirjotin sullekkin yhen biisin hehe, nää saa mut itkeen kun mietin sua. <3

• Anonyymi

Mä itkin. Tunteista sua kohtaan, en surusta. Tunteeni on niin suuret. Vain maailmankaikkeus tietää sen. Juu oli hyvä biisi kyl. Kiitos siitä. Osuvat sanat oli❤️🤗

• Ollaan molemmat tosi tunteikkaita, kaikki ei kykene ymmärtään sitä, mut ei sil oo väliä, ei eletä täällä muiden takii . <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Ollaan molemmat tosi tunteikkaita, kaikki ei kykene ymmärtään sitä, mut ei sil oo väliä, ei eletä täällä muiden takii . <3

Vaan meidän kahden takii...❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Vaan meidän kahden takii...❤️

niimpä, tää rakkaus on elämää suurempi <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

niimpä, tää rakkaus on elämää suurempi <3

No niin on mun oma kaksoisliekkini❤️🔥+🔥=🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin on mun oma kaksoisliekkini❤️🔥 🔥=🔥

Plussaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Plussaa

s jo joo ko

• Anonyymi

Käytä dynamiittia ehkäisyyn

• Anonyymi

Paljonko liksa on yökirjottelusta? Palstan aktivoinnista?

• Anonyymi

Eipä siitä mitään muuta saa, kun et kirjoitella rauhassa. Veera

• Anonyymi

💔 💕 😤 💕 💔

• 🩷🩷

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

🩷🩷

❤️
        ❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4522
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2513
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1689
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      256
      1554
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1430
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1337
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1251
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1249
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1232
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35