Kunkunkukkulan kivitalo

Anonyymi-ap

Hissi asennettu, spa-osasto valmis ja kuparikatto päällä?

25

700

8Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Postilaatikko laitettu?

• Anonyymi

Onko talossa jo postilaatikko?

• Anonyymi

"Kunkunkukkulalle kohoaa Ville Heinosen ja Eija Lääperin koko iän koti: hissillinen kivitalo, jossa on pyöreät ikkunat ja kuparikatto"

• Anonyymi

Paikallislehti Joutseno 8.1.2023

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikallislehti Joutseno 8.1.2023

On joo

• Anonyymi

Miksiköhän jotakuta niin kiinnostaa toisten rakennusprojektit?

• Anonyymi

Yleensä uutisoidaan sitten, kun projekti on valmis. Oliko tästä uutisoitu pariin vuoteen mitään?

• Anonyymi

Eli kiinnostuksen syytä ei haluta yksilöidä. Olisiko syynä perverssiot tai stalkkaus, siltä se ainakin näyttää?

• Anonyymi

Onpa sekopäisiä juttuja. Paikallislehden uutisesta jollain tulee mieleen tuollaista. Onko talon isäntä itse kommentoimassa?

Eikös voi vain kertoa, miksi uutista ei ole päivitetty vai eikö talo ole vielä valmis. Aikaahan on jo mennyt 2,5 vuotta. Kai se on käytetty tehokkaasti rakentamiseen?

• Anonyymi

Eli stalkkaus kyseessä.

• Anonyymi

Ei edes parkit (saatikka puolivalot) pala tuolla kommentoijalla, joka näkee lehtijutussa stalkkauksen. Varmaan olis kannattanu jättää lehtijuttu tekemättä.

• Anonyymi

Jos rojektin edistyminen kovasti kiinnostaa, ainahan voi käydä varsin katsomassa miten hommat siellä tontilla etenee. Todennäköisesti tuolla voi nähdä rakentajan, tai rakentaja pariskunnan. Nämä kyllä varmaan kertoilee projektin etenemistä.

Toki jos sattuu syystä tai toisesta haku päällänsä voi julkinen liikkuminen olla hiukan haastavampaa täällä Suomenmaassa.

• Anonyymi

Onko kyseessä se osakeyhtiöksi itsensä kokeva, joka on käynyt kertomassa vainoharhoistaan bållareille?

• Anonyymi

Onko kirjoittelu palstalla nopeuttanut vai hidastanut projektia? Löytyikö palstan avulla postilaatikko ja vaikkapa sopiva seuralainen?

• Anonyymi

Oliko kirjoituksia myös liittyen gay-juhliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko kirjoituksia myös liittyen gay-juhliin?

Hyvä pitopaikka juhlille. Poijjaat pääsee spa-osastolle.

• Anonyymi

Zuigerån kirjoittelut ovat taas pelkkää ehtaa remonttien arvostelua, eivät tokkeensa lainkaan sitä törkeää kunnianloukkausta…

• Anonyymi

Juurikin näin.

• Anonyymi

Eli stalkkaaja onkin tämä alueen kuuluisin ja sekaisimmin oleva nettipersoona. Lienee paras jättää asia tähän ja antaa poliisin ja terveydenhuollon hoitaa tehtävänsä. Onnea ja voimia sinnekin!

• Anonyymi

Talon isäntä kertoi kirjoittavansa palstalla. Mitä aiheita kirjoitukset koskevat?

• Anonyymi

Vaikuttaisi menneen palstalla.

• Anonyymi

Postilaatikkoa?

• Anonyymi

Onko kivitalo edistynyt kaiken kirjoittelun keskellä?

• Anonyymi

Isäntä pystytteli postilaatikolle tukijalkaa. Pommin varmaa. Linttamerssutkin saattavat yllättyä jos nojailevat tuossa kohta penkkoihin, tulevasti siirtolohkareessa kiinni.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      124
      5958
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4326
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2751
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2558
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1855
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1524
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1382
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1341
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      26
      1167
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1111
    Aihe