On niin vihanen niille jotka saa lapsia?
Eikö hän osaa olla onnellinen muiden puolesta?
Miksi toi yks nainen joka kärsii lapsettomuudesta
39
459
Vastaukset
- Anonyymi
Katkera
- Anonyymi
Sinulla löytyi heti heittäymiskykyä lähteä messiin tähän palstasedän keskeltä ei mitään alkaneeseen narratiiviin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla löytyi heti heittäymiskykyä lähteä messiin tähän palstasedän keskeltä ei mitään alkaneeseen narratiiviin
Lopeta jo katkera nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olisin oletetusti katkera ja kenelle? Miten minusta vaikuttaa että se olet sinä joka käyttäydyt kuin sulta vietäis tikkari kädestä kun näin selvästä provosta huomauttaa? Olet nainen itse, eikö nii yksäri? TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olisin oletetusti katkera ja kenelle? Miten minusta vaikuttaa että se olet sinä joka käyttäydyt kuin sulta vietäis tikkari kädestä kun näin selvästä provosta huomauttaa? Olet nainen itse, eikö nii yksäri? TT
Lisään, eli pyrit käyttämään mitä tahansa höpöhöpönarratiivia hyväksi ja ote asioihin on kuin ylilaudan misogyyneillä ikään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis herännyt aamuyön laskuhumalasta
- Anonyymi
Ehkä sillä on päässä vikaa kuten tällä palstalla olevilla kuuluukin?
- Anonyymi
Yhtä paljon kuin aloittajalla
- Anonyymi
Kenties hällä on jo melkein samanikäset lapset, kuin itse on. Ei saa vääristellä asioita.
- Anonyymi
Mitä hemmettiä?
- Anonyymi
Aamun älynväläys 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamun älynväläys 🤪
Aloittajaäijällä lähtee vähän kankeasti liikkeelle stoorit tänään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajaäijällä lähtee vähän kankeasti liikkeelle stoorit tänään
Onko niin Mia P 1975 ettei Juha R siitä sinua vaikka 15 v oot täällä sitä kerjänny ja sinua vituttaa se että olet odottanut sitä koko hedelmällisen iän ja nyt et enää voi lapsihaavettasi toteuttaa kenenkään kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niin Mia P 1975 ettei Juha R siitä sinua vaikka 15 v oot täällä sitä kerjänny ja sinua vituttaa se että olet odottanut sitä koko hedelmällisen iän ja nyt et enää voi lapsihaavettasi toteuttaa kenenkään kanssa?
Minulle ei välity aloittajaäijä yhtään nyt sellainen tunne, että tunnistaisin nämä sinun kuvitteelliset henkilöt
- Anonyymi
Häneltä uupuu empatiseeraamisen jalo taito. Jokainen nainen on erilainen, eli jokaiselta naiselta uupuu jotakin.
- Anonyymi
Pystyisitkö sinä iloitsemaan jos veljelläsi tai siskollasi olisi miljoona euroa lotosta voittamilla rahoilla mutta sinä et saa euroakaan? Koskaan. Lisäksi jos vielä v*ttuilevat köyhyydestäsi.
- Anonyymi
Vai peräti lottovoitto! Lapsi on yleensä paljon pahempi tuomio kuin syyttömälle langetettu #metoo tuomio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai peräti lottovoitto! Lapsi on yleensä paljon pahempi tuomio kuin syyttömälle langetettu #metoo tuomio.
Sen pienen lottovoiton tarvitseekin, kun joutuu elättämään 18v asti tässä maailmantilanteessa.
- Anonyymi
Varmaan joo kun lapsettomuus on rahan säästöä myöskin ...
AP on iloinen kun lapseton säästää rahaa ja on itse kakaroidennkulujen vuoksi kusessa!
Siitä pitäis varmaan olla iloinen!!!
Ei vaan AP ei oikein toi sosiaalinen empatiakyky oikein toimi tai tilanne taju .
Niin että katsoisi asiaa muutenkin kuin vanhemman näkövinkkelistä ...
Se et kattoisit asiaa edes hetken lapsettoman kuvakulmasta katsoen .
Se on suuri suru jos lapsia ei vaan synny ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis yleensäkin miksi pitäisi iloita jonkun toisen onnesta? Toki jos itselläkin pyyhkii hyvin. Maailmamme vain on sellainen että menestys usein saavutetaan muitten tekemällä raskaalla ja yksitoikkoisella työllä.
- Anonyymi
Suomessa tehdään nykyisin vähemmän lapsia kuin 1800-luvun nälkävuosina. Ja noina nälkävuosina kuoli kymmeniä tuhansia ihmisiä nälkään. Tilanne on siis jopa pahempi.
Lapsia tee kuin hölmöt enää.- Anonyymi
Sen jälkeen ollut jokunen sotakin, nykymenossa paljon samaa kuin 30 luvulla mitä tulee uutisointiin.
- Anonyymi
Nälkävuosina kuoli yli 200 000 nälkään, erityisesti silloiseen pieneen väkilukuun verrattuna se on paljon.
- Anonyymi
Kaikkia ei oo luotu vanhemmiksi
- Anonyymi
Luuletko että sellaiset on hankkimatta lapsia?
- Anonyymi
Huoraa rauhassa🤣😉
- Anonyymi
Jotkut on vaan kateellisia
- Anonyymi
Siis täällähän on enemmänkin se ollut juttuna myös eilen että ei pidetä siitä että on mennyt tekemään lapsen koska itse ei halua lapsia jolloin lapsi karsii mahdollisuudet/vie kiinnostuksen aika tehokkaasti lapsettomalta elämästään nauttivalta mieheltä.
- Anonyymi
tullu helposti aina mut ei siit kantsi olla katkera
- Anonyymi
Olipa epatiakyvytön ja todella ajattelematon sulta.
Tosin lapsettomana jos sitelisi kuin idiootti eli sinä osaisi iloita sitä miten paljon rahaa säästyy kun ei oo lapsia niitä kouluttamassa !
Sä et ymmärrä selvästi metenbsuuri suru on jäädä ilman lasta tai perhettä jos niistä haaveilee.
On todella typerän itsekästä sanoa lapsettomalle
Et ole Ilonen muiden puolesta joilla on lapsia!
Tahtomattaan lapsetomaksi jäänyt sivusta - Anonyymi
jos huomomies, eli munaton, siis.. siittiötön tumputytaja.
mm..kun taisin mainita jostain pelijutusta mikä olisi nuorille tytöillekin hauska..olin kaupungin tapaamisessa asiaan liittyen, en tiedä onko kukaan teistä palstalstalla joku angry angrybirds.. siis ise haluaisin käyttää teholkaampaa grafiikkakihdyunitujuta, muya
;lutts jod noin kosulttins kun olen niin OopenGL-lhjelmonointirajapintss jollsoin toimisi androiid-puhelimissakin se hassu peli jne.
jos käytäisin direct niin xbo0x - Anonyymi
Olen itse tarkoituksella lapseton ja täytyy sanoa, että ihmettelen aloitusta. Minusta kenenkään ei tarvitse olla onnellinen toisten puolesta ja tuskin kukaan on vihainen lapsellisille.
- Anonyymi
Päinvastoin lapselliset ovat katkeria lapsettomille!
Mitään vauvakuumetta ei myöskään ole olemassa, se on pelkkää sosiaalista painetta lapsellisilta saada lapseton samaan nalkkiin!
Hinnat Suomessa nousseet lyhyessä ajassa 1/3! Ei tänne tee vuosikymmenen päästä ihan rikkaimpia lukuun ottamatta kukaan enää lapsia, asiat on niin surkeasti valtionhallintoa myöten ja tämä velkalaiva kosahtaa.
Älkää menkö hyvät ihmiset nalkkiin, elintasostanne tippuu PUOLET. - Anonyymi
Kyllä näitä nykyajan kakaroita saa kaitsia koko loppuelämän, ei se ole pelkkä 18-vuoden huoltajatuomio. En suosittele.
- Anonyymi
En kärsi lapsettomuudesta. Ei vaan ole sopivaa miestä.. Kyllähän se saa surua aiheuttaa! Olet keskinkertaisen tyhmä.
- Anonyymi
Osaan olla onnellinen mutta halusin perheen rakastamani miehen kanssa. Hänellä on perhe jo. 🥺😔
Sattuu! - Anonyymi
Huh-huh. Ai tarkoitat, että maapallo ei millään pärjää vähemmällä ihmismäärällä? Suomi oli kuluttanut jo huhtikuussa luonnonvaroja koko vuoden edestä. Mieti!
- Anonyymi
Maapallo on ylikansoitettu mutta suomeen kuulemma mahtuu vielä ja kauheaa painostusta lasten hankintaan. Niin kauan kuin hullut opetusministeriössä suunnittee käytännössä koko elämän ei kannata tähän maailmaan syntyä. Sitten on vielä militaristit.
- Anonyymi
Voi olla yksinkertaisesti kyse siitä että toiset naiset syrjivät sen takia häntä, eivätkä ota mukaan ”naistenjuttuihin” jotka pyörii pelkän lapsen ympärillä eikä mitään muuta vastaavaa tekemistä ole.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986