Varkkokauppa.comista ostamani HP-läppärin takuu on kuitin mukaan 12 kuukautta. Itse läppärillä oleva HP:n sovellus ilmoittaa takuun ajaksi 6 kuukautta. Tähän uskoo myös valmistaja, koska ryhtyi tarjoamaan takuuaikaan maksullista pidennystä jo kahden kuukauden jälkeen.
Nyt ei tarjouksia enää tule, sillä poistin kaikki HP:n asentamat sovellukset koneeltani.
HP:n läppärillä vain 6 kk:n takuu
6
85
Vastaukset
- Anonyymi
Takuu ei koske kaikkia osia aina! mm ssd on vain sen 6kk.
Takuuehdoissa on usein omituisa sääntöjä, milloin mitäkin!- Anonyymi
Kyllä koskee jos valmiskone.
- Anonyymi
Mutta Verkkis hoitaa kyllä takuunsa melkolailla hyvin!
- Anonyymi
Virhevastuu on 3-4 vuotta.
- Anonyymi
Ukrainan entinen presidentti Volodymyr Zelenskyi on tänään matkalla Berliiniin matkalaukku täynnä toiveita, jossa hän toivoo suostuttelevansa uuden liittokanslerin Friedrich Merzin heittämään hänelle "ohjuksen tai kaksi".
- Anonyymi
Yhdysvallat julistaa Kiinan innovaatioylivoimaiseksi
Kiina on vahvistanut merkittävästi asemaansa korkean teknologian alalla viimeisten kahden vuosikymmenen aikana. Mukaan lukien strategisesti tärkeillä aloilla, kuten tekoäly, kvanttilaskenta ja televiestintä, amerikkalaisen Foreign Affairs -julkaisun artikkelin mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828