Juna raide onnettomuus tiistai

Anonyymi-ap

Ihminen on eilen jäänyt junan alle mellilässä

21

1071

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuori kuollut ja oli novidan opiskelija. Ei oo varmaan huomannut et juna tulee🤔

• Anonyymi

minkä alan opiskelija?

• Anonyymi

Mitenköhän sellaista ei huomaisi?

• Anonyymi

Jos räpläs puhelinta

• Anonyymi

Niin voihan se onnettomuuskin olla vaikka ensin tuli mieleen, että joku on lopulliseen ratkaisuun päätynyt.

• Anonyymi

Niin ei voi tietää.

• Anonyymi

Eikä nykyään poliisi ikää ja sukupuolta kerro, joten asia lienee loppuunkäsitelty ja annettakoon myös omaisille sururauha.

• Anonyymi

Riippuu myös paljon siitä missä kohta se onnettomuus tapahtui, mellilässä on ainakin puomit

• Anonyymi
    • Anonyymi

erittäin epätodennäiköisesti onnettomuus, kuten yleensäkään. onnettomuus se olisi joko juuri kävelemään oppineella tai sitten täysin tiedottomassa tilassa olevalla, joka kyllä harvemmin eded junaradan lähelle selviytyy/koikkelehtii. Varmaankin sama muijja joka jo yritti sillalta pari viikkoa sitten ja joku hänet sieltä silloin pelasti.

• Anonyymi

En oo tollastakaan edes kuullu. Miks täällä nyt tapahtuu kaikenlaista pahaa, ihan käsittämätöntä

• Anonyymi

Todella surullista. Eihän spekuloida asialla? Voimia omaisille.

• Anonyymi

"Voimia omaisille"
        Hohhoijaa, kyllä nyt omaiset on varmasti voimissaan.

• Anonyymi

Paitsi jos ei päässytkään ylioppilaaksi ja masentu

• Anonyymi

Nykynuoriso kulkee vastamelukuulokkeet päässä ja nenä liimattuna puhelimeen ihan vaikka päin punaisiakin, monta kertaa meinannut ajaa päälle kun eivät yhtään katso minne menevät.

• Anonyymi

Niihän ne kulkee, mutta kyllä noista lähellä olevan junan ääni läpi tulee hyvin. Edes kunnon kuulosuojaimet ei suinkaan poista kaikkia ääniä. Anyway, onhan tuo surullista mutta vielä karmeempaa olis ollu jäädä vegeksi 🥹Kun kerrottiin, että lukiolainen niin kyllä oon myös sillä kannalla, että päättötodistus jäi saamatta tai se on umpisurkea ja parempaan on äärettömän vaikea tai mahdoton päästä syystä tai toisesta eikä ole näköpiirissä mitään sopivaa vaihtoehtoa, ja sitten jos on vielä tavallista kunnianhimoisempi (kuin myös itse olen) persoona niin...

lajijasuris

• Anonyymi

"Oon sillä kannalla..."
      Onko tämä mielipideasia? Rehtorin viestin nähtyäni itse varmistuin henkilöstä. Huonon todistuksen voitte unohtaa.

Tulette yllättymään joku aamu LL:ää lukiessanne.

Surullinen asia kaiken kaikkiaan.

• Anonyymi

Se onkin ihan hyvä, että toit esille faktaa. Pahoittelut vähän huonosta sanavalinnasta (kuin myös toisessa ketjussa "paremmin"-sana, vaikka kyseessä on negatiivinen seikka). Mä en yleensä tarkasta ja mieti kovin paljoo kirjotuksia ennen lähetystä, mutta olishan se hyvä niin tehdä. Mulla tulee vielä mieleen eräs ja kolmaskin syy mutta antaa spekulointien olla.

lajijasuris

• Anonyymi

Kenen poika mahtoi olla. Oliko katkennut ihmissuhde kun noin traagisen ratkaisun teki

• Anonyymi

Nimi on nyt Loimaan Lehden jutussa, joka koskee uusia ylioppilaita. Perhe ei näköjään ole itse halunnut mitään salailla ja hyvä niin.

Pojan isoisä kuoli vähän aiemmin eikä käsittääkseni oltu ehditty vielä häntäkään haudata.

• Anonyymi

Arvaukseni osui oikeaan mut en viitsinyt nimee laittaa tänne. Tosi surullinen juttu vanhempiani ym sukulaisten ja koulukaverien kesken . Voimia ja jaksamista kaikille🙏

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7716
    2. 108
      5901
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4526
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2957
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2908
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2036
    Aihe