Ihminen on eilen jäänyt junan alle mellilässä
Juna raide onnettomuus tiistai
21
1071
Vastaukset
- Anonyymi
Nuori kuollut ja oli novidan opiskelija. Ei oo varmaan huomannut et juna tulee🤔
- Anonyymi
minkä alan opiskelija?
- Anonyymi
Mitenköhän sellaista ei huomaisi?
- Anonyymi
Jos räpläs puhelinta
- Anonyymi
Niin voihan se onnettomuuskin olla vaikka ensin tuli mieleen, että joku on lopulliseen ratkaisuun päätynyt.
- Anonyymi
Niin ei voi tietää.
- Anonyymi
Eikä nykyään poliisi ikää ja sukupuolta kerro, joten asia lienee loppuunkäsitelty ja annettakoon myös omaisille sururauha.
- Anonyymi
Riippuu myös paljon siitä missä kohta se onnettomuus tapahtui, mellilässä on ainakin puomit
- Anonyymi
Jäi sitten ylioppilasjuhlat pitämättä
https://www.loimaanlehti.fi/2025/05/henkilo-menehtyi-junan-alle-mellilassa/ - Anonyymi
erittäin epätodennäiköisesti onnettomuus, kuten yleensäkään. onnettomuus se olisi joko juuri kävelemään oppineella tai sitten täysin tiedottomassa tilassa olevalla, joka kyllä harvemmin eded junaradan lähelle selviytyy/koikkelehtii. Varmaankin sama muijja joka jo yritti sillalta pari viikkoa sitten ja joku hänet sieltä silloin pelasti.
- Anonyymi
En oo tollastakaan edes kuullu. Miks täällä nyt tapahtuu kaikenlaista pahaa, ihan käsittämätöntä
- Anonyymi
Todella surullista. Eihän spekuloida asialla? Voimia omaisille.
- Anonyymi
"Voimia omaisille"
Hohhoijaa, kyllä nyt omaiset on varmasti voimissaan.
- Anonyymi
Paitsi jos ei päässytkään ylioppilaaksi ja masentu
- Anonyymi
Nykynuoriso kulkee vastamelukuulokkeet päässä ja nenä liimattuna puhelimeen ihan vaikka päin punaisiakin, monta kertaa meinannut ajaa päälle kun eivät yhtään katso minne menevät.
- Anonyymi
Niihän ne kulkee, mutta kyllä noista lähellä olevan junan ääni läpi tulee hyvin. Edes kunnon kuulosuojaimet ei suinkaan poista kaikkia ääniä. Anyway, onhan tuo surullista mutta vielä karmeempaa olis ollu jäädä vegeksi 🥹Kun kerrottiin, että lukiolainen niin kyllä oon myös sillä kannalla, että päättötodistus jäi saamatta tai se on umpisurkea ja parempaan on äärettömän vaikea tai mahdoton päästä syystä tai toisesta eikä ole näköpiirissä mitään sopivaa vaihtoehtoa, ja sitten jos on vielä tavallista kunnianhimoisempi (kuin myös itse olen) persoona niin...
lajijasuris
- Anonyymi
"Oon sillä kannalla..."
Onko tämä mielipideasia? Rehtorin viestin nähtyäni itse varmistuin henkilöstä. Huonon todistuksen voitte unohtaa.
Tulette yllättymään joku aamu LL:ää lukiessanne.
Surullinen asia kaiken kaikkiaan.- Anonyymi
Se onkin ihan hyvä, että toit esille faktaa. Pahoittelut vähän huonosta sanavalinnasta (kuin myös toisessa ketjussa "paremmin"-sana, vaikka kyseessä on negatiivinen seikka). Mä en yleensä tarkasta ja mieti kovin paljoo kirjotuksia ennen lähetystä, mutta olishan se hyvä niin tehdä. Mulla tulee vielä mieleen eräs ja kolmaskin syy mutta antaa spekulointien olla.
lajijasuris
- Anonyymi
Kenen poika mahtoi olla. Oliko katkennut ihmissuhde kun noin traagisen ratkaisun teki
- Anonyymi
Nimi on nyt Loimaan Lehden jutussa, joka koskee uusia ylioppilaita. Perhe ei näköjään ole itse halunnut mitään salailla ja hyvä niin.
Pojan isoisä kuoli vähän aiemmin eikä käsittääkseni oltu ehditty vielä häntäkään haudata.
- Anonyymi
Arvaukseni osui oikeaan mut en viitsinyt nimee laittaa tänne. Tosi surullinen juttu vanhempiani ym sukulaisten ja koulukaverien kesken . Voimia ja jaksamista kaikille🙏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036