Se yhteinen sessio nainen

Anonyymi-ap

Tulossa vielä, jonain sopivana hetkenä? Jos ajattelet ja tunnet samoin, yhä vielä?

54

1248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Montako vuotta olet kysellyt samaa täällä?
      Ei taida kuule onnistua.

• Anonyymi

Vetovoima kun on suuri, onnistuu kaikki.❤️‍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vetovoima kun on suuri, onnistuu kaikki.❤️‍🔥

❤️🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️🔥

💕💓❤️‍🔥

• Anonyymi

Mennään vaikka lähehotelliin 🤭

• Anonyymi

Haluatko vain seksiä, vai jotain pysyvämpää?

• Anonyymi

Ainakaan ilman ensimmäistä ei voi olla jälkimmäistä, kaikki mahdollista, ainakin ensimmäistä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakaan ilman ensimmäistä ei voi olla jälkimmäistä, kaikki mahdollista, ainakin ensimmäistä...

Eli haluatko ensi seksiä ja siitä päätät? 😂

• Anonyymi

Tämä kesänä olis mahis, jos oot vapaa🤔

• Anonyymi

Oon vapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon vapaa.

Näin sut toisen naisen kanssa kauppassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin sut toisen naisen kanssa kauppassa.

Hän on varattu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on varattu

🤔hän halasi sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤔hän halasi sua

Joo

• Anonyymi

Vois vaikka tänään jo.

• Anonyymi

Mikä niistä sessioista? Se dogging, creamingpie gang bang, perus gang bang, cuckold sessiot, tuplapenetraatio ykköseen, uusinta kauppakeskuksessa, fistaus, 3m+1n kimppa…? Mikä niistä? Laita mieluummin irl viestiä muuten en usko mitään?

• Anonyymi

Pelkkää sössöä vaan.

• Anonyymi

oot jotenkin reppana tuskin sulla on ees lekaa mitä näyttää

• Anonyymi

Onnea yritykseesi 👍🏻

• Anonyymi

Olet onneton ilman naista. Exäsi ei jaksanut enään antaa voimaa ja nostatusta. Kaipailet vanhaa suhdetta, joka tarjoaisi lempeä ja lämpöä.

• Anonyymi

Olen alkanut ymmärtää, että joku pitää olla toisilla aina. Tai sitten useita yhtä aikaa, mitä pyörittelee. Välttelevä kiintymyssuhdemalli nyt ainakin on olemassa. Ja varmaan paljon muutakin häikkää. Ymmärrän syyt ja seuraukset. Luikertelee itsensä tietyntyyppisten naisten luokse. Hakeutuu sellaisten erityisherkkien ja kilttien ihmisten seuraan. Ja he tunkeutuu siihen ja kokeilee missä sun rajat menee, vai meneekö missään. On ihmistuntija ja tietää tarkkaan missä ja mihin mennään ja millaista vauhtia.

Sitten kun tuon kuvion ymmärtää, missä sinä olet vaan tuon mulkun pelinappula, jatke ja hyödyke, et yksilö etkä mitenkään arvokas oman ihanan persoonasi kautta ja omalla yksilöllisellä ajatusmaailmalla varustettuna, itsenäinen, omavaltainen ihminen. Ne oikeudet hän ottaa pois heti kättelyssä.

Kun tulee se päivä, ettet enää suostu tuohon ja voit oikein huonosti, on aika alkaa työstämään lapsuuden kehityksellistä traumaa. On aika rankkaa, mutta pitää vaan kohdata kaikki ne tunteet mitä sieltä tulee, sellaisenaan. Ottaa itselleen tilaa ja aikaa ja antaa parkua tulla niin kauan, kuin sitä tulee. Itku hoitaa ja puhdistaa. Se tuo lempeää myötätuntoa ja auttaa vähän niin kuin pään silitys. Itseäänkin voi silittää vaikka pehmoisella hiusharjalla.

Rankkuuden vastapainoksi tekee asioita, joista tykkää ja jotka voimaannuttaa. Ulkoilu tekee hyvää, aurinko ja metsälenkit.

On todella arvokas asia että on herkkä ja tuntee tunteita. Vaikka se välillä koetteleekin, niin muista pitää tunteita lahjana. Kaikki ei pysty tuntemaan mitään ja kyllä se on varmasti aika onttoa elämää se sellainen. Selviytyy kyllä, osaavat sen, mutta ei koe samalla tavalla tunteiden tuomia onnen tunteitakaan. Ei sillä tavalla mitään. Muuta kuin sitten itseään osaa sääliä.

Mutta intuitio käyttöön tuolla maailmalla ihmisten kanssa. Intuitio ei valehtele. Mun rajat on siinä, etten halua olla minkäänlaisissa tekemisissä.
        - en ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen alkanut ymmärtää, että joku pitää olla toisilla aina. Tai sitten useita yhtä aikaa, mitä pyörittelee. Välttelevä kiintymyssuhdemalli nyt ainakin on olemassa. Ja varmaan paljon muutakin häikkää. Ymmärrän syyt ja seuraukset. Luikertelee itsensä tietyntyyppisten naisten luokse. Hakeutuu sellaisten erityisherkkien ja kilttien ihmisten seuraan. Ja he tunkeutuu siihen ja kokeilee missä sun rajat menee, vai meneekö missään. On ihmistuntija ja tietää tarkkaan missä ja mihin mennään ja millaista vauhtia.

Sitten kun tuon kuvion ymmärtää, missä sinä olet vaan tuon mulkun pelinappula, jatke ja hyödyke, et yksilö etkä mitenkään arvokas oman ihanan persoonasi kautta ja omalla yksilöllisellä ajatusmaailmalla varustettuna, itsenäinen, omavaltainen ihminen. Ne oikeudet hän ottaa pois heti kättelyssä.

Kun tulee se päivä, ettet enää suostu tuohon ja voit oikein huonosti, on aika alkaa työstämään lapsuuden kehityksellistä traumaa. On aika rankkaa, mutta pitää vaan kohdata kaikki ne tunteet mitä sieltä tulee, sellaisenaan. Ottaa itselleen tilaa ja aikaa ja antaa parkua tulla niin kauan, kuin sitä tulee. Itku hoitaa ja puhdistaa. Se tuo lempeää myötätuntoa ja auttaa vähän niin kuin pään silitys. Itseäänkin voi silittää vaikka pehmoisella hiusharjalla.

Rankkuuden vastapainoksi tekee asioita, joista tykkää ja jotka voimaannuttaa. Ulkoilu tekee hyvää, aurinko ja metsälenkit.

On todella arvokas asia että on herkkä ja tuntee tunteita. Vaikka se välillä koetteleekin, niin muista pitää tunteita lahjana. Kaikki ei pysty tuntemaan mitään ja kyllä se on varmasti aika onttoa elämää se sellainen. Selviytyy kyllä, osaavat sen, mutta ei koe samalla tavalla tunteiden tuomia onnen tunteitakaan. Ei sillä tavalla mitään. Muuta kuin sitten itseään osaa sääliä.

Mutta intuitio käyttöön tuolla maailmalla ihmisten kanssa. Intuitio ei valehtele. Mun rajat on siinä, etten halua olla minkäänlaisissa tekemisissä.
        - en ap

????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- en ap

Hyvin kirjoitettu. Kuin suoraan rohamin naisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- en ap

Kiitos. Oikeat sanat oikeaan paikkaan 🥲

• Anonyymi

On tulossa ja ajattelen samoin vielä. Ei, kun tositoimiin sit😜😘

• Anonyymi

No tuleeko sitä vai ei.. 🫣 Mä en jaksa odotella.

• Anonyymi

No tulee toki ja ne mäkään jaksais odottaa...😟🥴

• Anonyymi

Ei ole ne tuntemukset mihinkään muuttuneet tässä lähikuukausien aikana.

• Anonyymi

Siis haluat itse nautintoa ja antaa hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis haluat itse nautintoa ja antaa hänelle?

Eiköhän se ole oletuksena näissä ikävöintijutuissa?! Sivusta

• Anonyymi

Joo, joo, joo, joo, joo.

• Anonyymi

Tottakai, katsotaan jos nähtäisiin…joku päivä

• Anonyymi

Ei oo tulossa!
      A-nainen .

• Anonyymi

Eikä täältä! Gubbe taas harhoissaan 🤮
        Toinen A-nainen (meitä on täällä monta)

• Anonyymi

Ei kiitos. Ohi on.

• Anonyymi

Joo, joo, joo, joo. Oon vissiin jo vastannut tähän, mut tunteet ja halut ei ole muuttuneet.

• Anonyymi

V1ddua

• Anonyymi

Rakastan ja haluan... Paljon ❤️🔥

• Anonyymi

Miten toimitaan?

• Anonyymi

Kerro hänelle tuo, onko teillä tällä hetkellä mitään yhteistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten toimitaan?

Vaikeampi kymysys 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin kertoa! No onhan meillä jotain mutta aika harvoin ollaan nyt nähty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Telepatia on yhteistä❤️🩷

• Anonyymi

Mul oli jo seisokki,pitää katella milloin ottaa uudestaan eteen..

• Anonyymi

Ei pidä olla jos toinen ei osaa huolehtia asioistaan ,minä en esimerkiksi rupea enään huolehtimaan kenenkään muun asioista.

Parisuhdeväkivalta ja psygologia ja toisen alistaminen saa jäädä toiseksi itsenäisyyteen verrattuna

• Anonyymi

Ei se kyllä olis kunnianloukkaus jos minä vähän kävisin, koska KAKSOISLIEKKI RAKKAUS ON SENTÄÄN TÖISSÄ VIERAIDEN NAISTEN KANSSA.
      SENTÄÄN KUULIN, ETTÄ OLIVAT OIKEIN KÄYNEET PANKISSA YHDESSÄ SEN NÄLKIINTYNEEN NÄKÖISEN KYLMÄN KALKKUNAN KANSSA.
      KYLILLÄ KYLLÄ PUHUVAT, ETTÄ NÄLKIINTYNEEN NÄKÖINEN KYLMÄ KALKKUNA NAINEN ON MIES VIHAAJA, MUTTA HÄN OLI VALMIS PIEKSÄMÄÄN MINUTKIN.
      SE ON KYLLÄ KUNNIANLOUKKAUS JA SYRJINTÄÄ MINUA KOHTAAN, KOSKA MINUN PITÄIS KEHATA KULKEA KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN KANSSA JULKISESTI.
      PANKIN VALVONTA KAMERA ON VIELÄ NAUHOITTANUT TUON PANKISSA KÄYNNIN.
      MINUN VANHEMMAT OVAT SENTÄÄN VIELÄ TAVANNEET KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN JA NÄLKIINTYNEEN NÄKÖINEN KYLMÄ KALKKUNA NAINEN VÄÄNSI ITSENSÄ MUKAAN. EI ME PÄÄSTETTY HÄNTÄ SISÄLLE, KOSKA EI HÄN KYLLÄ MINUN PERHEESEEN KUULU.
      JOS KUULUU KAKSOISLIEKKI RAKKAUDEN PERHEESEEN NIIN PITÄKÖÖN PERHEENSÄ!

• Anonyymi

taivaan porteilla otan kultani silleen kun kuuluu

• Anonyymi

Ei tule sessioita eikä hetkiä. Nehän meni jo. Yhäkö siellä roikut?

• Anonyymi

Tottakai. Ota yhteyttä.

• Anonyymi

Silloin viimeksi se yhteydenotto ei ollut menestys, onhan siitä tosin aikaa. Ehkä nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin viimeksi se yhteydenotto ei ollut menestys, onhan siitä tosin aikaa. Ehkä nyt.

Nyt se onnistuu. Siitä pidämme kyllä huolen❤️🤗👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt se onnistuu. Siitä pidämme kyllä huolen❤️🤗👍

Ja todennäköisyys on yksi miljoonasta, että olet hän...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja todennäköisyys on yksi miljoonasta, että olet hän...

No se ykski riittää...🩷🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se ykski riittää...🩷🤍

Niin riittää ja se on löydetty❤️

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8078
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3862
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1340
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1163
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1089
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      885
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      822
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      772
    Aihe