Tulossa vielä, jonain sopivana hetkenä? Jos ajattelet ja tunnet samoin, yhä vielä?
Se yhteinen sessio nainen
29
563
Vastaukset
- Anonyymi
Montako vuotta olet kysellyt samaa täällä?
Ei taida kuule onnistua.- Anonyymi
Vetovoima kun on suuri, onnistuu kaikki.❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetovoima kun on suuri, onnistuu kaikki.❤️🔥
❤️🔥
- Anonyymi
Mennään vaikka lähehotelliin 🤭
- Anonyymi
Haluatko vain seksiä, vai jotain pysyvämpää?
- Anonyymi
Ainakaan ilman ensimmäistä ei voi olla jälkimmäistä, kaikki mahdollista, ainakin ensimmäistä...
- Anonyymi
Tämä kesänä olis mahis, jos oot vapaa🤔
- Anonyymi
Oon vapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon vapaa.
Näin sut toisen naisen kanssa kauppassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sut toisen naisen kanssa kauppassa.
Hän on varattu
- Anonyymi
Vois vaikka tänään jo.
- Anonyymi
Mikä niistä sessioista? Se dogging, creamingpie gang bang, perus gang bang, cuckold sessiot, tuplapenetraatio ykköseen, uusinta kauppakeskuksessa, fistaus, 3m+1n kimppa…? Mikä niistä? Laita mieluummin irl viestiä muuten en usko mitään?
- Anonyymi
Pelkkää sössöä vaan.
- Anonyymi
oot jotenkin reppana tuskin sulla on ees lekaa mitä näyttää
- Anonyymi
Onnea yritykseesi 👍🏻
- Anonyymi
Olet onneton ilman naista. Exäsi ei jaksanut enään antaa voimaa ja nostatusta. Kaipailet vanhaa suhdetta, joka tarjoaisi lempeä ja lämpöä.
- Anonyymi
Olen alkanut ymmärtää, että joku pitää olla toisilla aina. Tai sitten useita yhtä aikaa, mitä pyörittelee. Välttelevä kiintymyssuhdemalli nyt ainakin on olemassa. Ja varmaan paljon muutakin häikkää. Ymmärrän syyt ja seuraukset. Luikertelee itsensä tietyntyyppisten naisten luokse. Hakeutuu sellaisten erityisherkkien ja kilttien ihmisten seuraan. Ja he tunkeutuu siihen ja kokeilee missä sun rajat menee, vai meneekö missään. On ihmistuntija ja tietää tarkkaan missä ja mihin mennään ja millaista vauhtia.
Sitten kun tuon kuvion ymmärtää, missä sinä olet vaan tuon mulkun pelinappula, jatke ja hyödyke, et yksilö etkä mitenkään arvokas oman ihanan persoonasi kautta ja omalla yksilöllisellä ajatusmaailmalla varustettuna, itsenäinen, omavaltainen ihminen. Ne oikeudet hän ottaa pois heti kättelyssä.
Kun tulee se päivä, ettet enää suostu tuohon ja voit oikein huonosti, on aika alkaa työstämään lapsuuden kehityksellistä traumaa. On aika rankkaa, mutta pitää vaan kohdata kaikki ne tunteet mitä sieltä tulee, sellaisenaan. Ottaa itselleen tilaa ja aikaa ja antaa parkua tulla niin kauan, kuin sitä tulee. Itku hoitaa ja puhdistaa. Se tuo lempeää myötätuntoa ja auttaa vähän niin kuin pään silitys. Itseäänkin voi silittää vaikka pehmoisella hiusharjalla.
Rankkuuden vastapainoksi tekee asioita, joista tykkää ja jotka voimaannuttaa. Ulkoilu tekee hyvää, aurinko ja metsälenkit.
On todella arvokas asia että on herkkä ja tuntee tunteita. Vaikka se välillä koetteleekin, niin muista pitää tunteita lahjana. Kaikki ei pysty tuntemaan mitään ja kyllä se on varmasti aika onttoa elämää se sellainen. Selviytyy kyllä, osaavat sen, mutta ei koe samalla tavalla tunteiden tuomia onnen tunteitakaan. Ei sillä tavalla mitään. Muuta kuin sitten itseään osaa sääliä.
Mutta intuitio käyttöön tuolla maailmalla ihmisten kanssa. Intuitio ei valehtele. Mun rajat on siinä, etten halua olla minkäänlaisissa tekemisissä.
- en ap
- Anonyymi
On tulossa ja ajattelen samoin vielä. Ei, kun tositoimiin sit😜😘
- Anonyymi
No tuleeko sitä vai ei.. 🫣 Mä en jaksa odotella.
- AnonyymiUUSI
No tulee toki ja ne mäkään jaksais odottaa...😟🥴
- Anonyymi
Ei ole ne tuntemukset mihinkään muuttuneet tässä lähikuukausien aikana.
- Anonyymi
Joo, joo, joo, joo, joo.
- Anonyymi
Tottakai, katsotaan jos nähtäisiin…joku päivä
- Anonyymi
Ei oo tulossa!
A-nainen .- AnonyymiUUSI
Eikä täältä! Gubbe taas harhoissaan 🤮
Toinen A-nainen (meitä on täällä monta)
- AnonyymiUUSI
Ei kiitos. Ohi on.
- AnonyymiUUSI
Joo, joo, joo, joo. Oon vissiin jo vastannut tähän, mut tunteet ja halut ei ole muuttuneet.
- AnonyymiUUSI
V1ddua
- AnonyymiUUSI
Rakastan ja haluan... Paljon ❤️🔥
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986