Mikä on numeropalvelussa? Jos on, niin miksi et lukenut sitä wa-viestiäni?
Mies, onko sulla käytössä se numero
28
366
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletko ihan tosissas että se mies on täällä?
- Anonyymi
Se ei kuulu sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kuulu sulle.
Kyllä se kuuluu julkisella palstalla kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, jos on semmonen utelias pska. Minä en ainakaan ole. Jos en koe aloituksen liittyvän mitenkään itseeni, jätän kommentoimatta.
- Anonyymi
Luuletko sinä ihsman tosissasi että tämä whatsappjankkaaja on nainen? Kysyy tee sivusta. Eiköhän sinun parjausteatteri ole nähty pullero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pateettista tekstiä taas kirjoittelet tälle palstaäijälle, saa siitäkin mainita yksärinkertainen ilman yplle itkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pateettista tekstiä taas kirjoittelet tälle palstaäijälle, saa siitäkin mainita yksärinkertainen ilman yplle itkua
Tyyliin minä saan kirjoitella mitä tahansa, mutta tämä teksti- ota se pois ja heti. Joskus tämä vielä jopa toimi
- Anonyymi
vaihoin jo numeroo takiaisten takia, n sivusta.
- Anonyymi
Ei ei mulla ole sellaista numeroa. Mulla on markkinointi kieltokin.
- Anonyymi
Outoa vaan, kun se oli hänen nimellään ja joskus hänellä on ollut faceprofiilissa sama hahmo profiilikuvana mikä oli siinä whatsapissakin.
- Anonyymi
112
- Anonyymi
911,,sivust
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
911,,sivust
What's your emergency?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
What's your emergency?
SUOMI ON MUN ONGELMA JÄTÄN KAIKEN PSKAN TÄNNE MÄTÄNEEN JA MUUTAN POIS. 🥰 f u
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muutan kans pois. Sodan jaloista. Viikonloppu menee tavaroita skaalatessa. Pikkuhiljaa poistuu kuvioista😉ihanaa viikonloppua kaikille😁🌦toivotaan että se lämmin kesä tulee joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei hei ja onnea tulevaisuutesi!
- Anonyymi
Ei ole. Mul on 2 numeroo ja 1 wa. Laita tekstari numeroon minkä oot saanu ja annan oikean numeron
- Anonyymi
Annoit vaan työnumerosi…Pelkään ottaa yhteyttä nyt, ei ole tekosyytä 🫢
- Anonyymi
Whatsap. 1 sakara- viestiä ei toimitettu. 2 sakaraa- viesti toimitettu mutta ei luettu.
- Anonyymi
Tiedän kyllä nuo merkit.
- Anonyymi
Poistin sen stalkkerin vuoksi. Soita
- Anonyymi
Taidat nyt tarkoittaa minua. En ole mikään stalkkeri. Aloittaja
- Anonyymi
Pystyykö WA mukamas lähettämään viestin random hhenkilölle. Vastaanottajalla voi olla eri asetukset ja viesti ei näy ellei ole puhelimessa.
- Anonyymi
Salainen numero. En tiedä löytyykö numeropalvelusta samannimisiä. 🤷♂️
- Anonyymi
Ei minulla ole mitään WAta.
- Anonyymi
Kaksi viimeistä numeroa niin ehkä tietää.
- Anonyymi
Minkä teit kylmästi muistan sen.
- Anonyymi
Jos luoja suo tiedän mitä teen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986