Sontisaivoni saivat loistavan idean: jos me kaikki sontikset sovimme keskenämme kartellista,.voimme pyytää lähikaupan tuulikaapeissa jopa 20 euroa pyllistämisestä, ja vaurastumme entisestään! Vai puuttuuko kuluttaja-asiamies tähän?
Asd
Perceen myynnin kartelli : sontisten startup-idea
10
200
Vastaukset
- Anonyymi
Muista, että Tissu on markkinahäirikkö ja vienyt patongit monen sontasepon suusta.
Tissu antaa ilmaiseksi….Oulussa seksityöläisen patonki on pieni ja kitsas.- Anonyymi
Tissu on tosiaan ongelma, koska antaa ilmaiseksi.
- Anonyymi
Meille se pakollista duunia, selviytymistaistelua ja sitten tulee joku vìtun Tissu, joka antaa pebaa ilmaiseksi. Se vielä meidän leivän.. tai siis oluen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meille se pakollista duunia, selviytymistaistelua ja sitten tulee joku vìtun Tissu, joka antaa pebaa ilmaiseksi. Se vielä meidän leivän.. tai siis oluen.
Ajakaa se poissa teidän tonteilta, porukalla. Liittoutukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajakaa se poissa teidän tonteilta, porukalla. Liittoutukaa.
Ollaan me yritetty, mutta se tulee aina takaisin. Lisäksi mua ottaa päähän, kun Kylmis dominoi, se esittelee aina kuviaan potentiaalisille asiakkaille, kuinka hyvännäköinen se oli joskus vuonna jeesus, vîttu.
Se saa aina keikan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan me yritetty, mutta se tulee aina takaisin. Lisäksi mua ottaa päähän, kun Kylmis dominoi, se esittelee aina kuviaan potentiaalisille asiakkaille, kuinka hyvännäköinen se oli joskus vuonna jeesus, vîttu.
Se saa aina keikan.Ei saa olla kateellinen kolleegalleen. Kylmiksen peba vain sattuu olemaan tiukkaa tavaraa ja huudossa.
- Anonyymi
Rehellisen persekauppiaan on nykyisin vaikea tulla toimeen olut, hiiva , sokeri, peruna ja appelsiini kallistuu, inflaatio laukkaa. Lasol maksaa pian saman kuin vinetto.
Kela ei maksa liukasteita. Persekin vaati välillä huoltoa.
Tällä menolla on myytävä simasuuta.- Anonyymi
Tiedän tunteen. Et ole ainoa, joka kärsii. Asianmukainen liukaste maksaa aivan sairaasti, maksoi jo 2005.
- Anonyymi
Mutta sitä minä en pysty käsittämään, että miten Kylmis saattaa saada jopa 50 euroa yhdestä pokasta? Valehteleeko se meille vain víttuilumielessä?
- Anonyymi
Mä kuulin että joku civic-mies ottaa miehuuksia läskiahteriinsa ja sen jälkeen imuttaa suolen tyhjäksi, ja ilmaiseksi! Voiko tuollaista vastaan kilpailla??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195