Leikkeleiden syönti ja sydäninfarkti ovat kaksi asiaa, jotka ovat liittyneet toisiinsa tutkimuksissa.
On havaittu, että lihatuotteiden, kuten leikkeleiden, korvaaminen kasvipohjaisilla lihakorvikkeilla voi johtaa pienentyneeseen kokonais- ja LDL-kolesterolipitoisuuteen sekä pienempään sydän- ja verisuonitaudin riskiin.
Leikkeleiden suolapitoisuus voi myös vaikuttaa sydänterveyteen, koska liiallinen suolan saanti voi nostaa verenpainetta.
Lihan ja leikkeleiden syöminen lisää sydänkohtausriskiä!!!
19
299
Vastaukset 19
- Anonyymi
uskotko kaikkeen mitä netis sanotaan, pelkkää paskaa ne puhuu. kaikki on ikänsä syöny lihaa eikä mitää oo tullu.
- Anonyymi
Paitsi, että suomessa johtava kuolinsyy on sydän ja verisuonitaudit. Aika kovaa täytyy silmänsä liimata kiinni jos uskoo että "eikä mitää oo tullu"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi, että suomessa johtava kuolinsyy on sydän ja verisuonitaudit. Aika kovaa täytyy silmänsä liimata kiinni jos uskoo että "eikä mitää oo tullu"
menisit jo hoitoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menisit jo hoitoo
Ei mun tarvii kun syön terveellisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvii kun syön terveellisesti
Todista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todista.
Tuu sparraan monttuun keski yöllä. Katotaan kumpi on paremmas vedos
- Anonyymi
Aloitus täyttä valetta
- Anonyymi
Persut ei faktoja kestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ei faktoja kestä
Jos näet persuja kaikkialla niin olisko aika mennä käymään lääkärissä
- Anonyymi
Mitä sitten
- Anonyymi
Kyllähän se on ollut tiedossa jo vuosikymmeniä, että punainen liha lisää riskiä kymmeniin eri sairauksiin. Ei oo uutta tietoa.
- Anonyymi
Ei lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lisää
Aa pahoittelut. Sinä varmasti tiedät paremmin, kuin asiaa vuoskymmeniä tutkineet lääkärit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa pahoittelut. Sinä varmasti tiedät paremmin, kuin asiaa vuoskymmeniä tutkineet lääkärit.
Ne sun lääkärit oli muuten joskus sitä mieltä, että elohopea tekee hyvää iholle... 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne sun lääkärit oli muuten joskus sitä mieltä, että elohopea tekee hyvää iholle... 😂
Ja he olivat joskus sitä mieltä, että liha on ehdottomasti terveellistä
- Anonyymi
Ei sitä joka päivä tartte syödä.järkeäkin voi käyttää.
- Anonyymi
Syöminenkun nostaa todennäköisyyttä kuolla. Ihan ilman LDL välioletuksia, kuten edellä.
Viimeaikaisten turkimusten mukaan jokaiden ruokailun hälkeen sinulle on vähemmän elinikää kuin sitä edellisen ruokailun jälkeen oli. - Anonyymi
Raakan lihan nauttiminen lisää nautintoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470