Lihan ja leikkeleiden syöminen lisää sydänkohtausriskiä!!!

Anonyymi-ap

Leikkeleiden syönti ja sydäninfarkti ovat kaksi asiaa, jotka ovat liittyneet toisiinsa tutkimuksissa.

On havaittu, että lihatuotteiden, kuten leikkeleiden, korvaaminen kasvipohjaisilla lihakorvikkeilla voi johtaa pienentyneeseen kokonais- ja LDL-kolesterolipitoisuuteen sekä pienempään sydän- ja verisuonitaudin riskiin.

Leikkeleiden suolapitoisuus voi myös vaikuttaa sydänterveyteen, koska liiallinen suolan saanti voi nostaa verenpainetta.

19

299

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

uskotko kaikkeen mitä netis sanotaan, pelkkää paskaa ne puhuu. kaikki on ikänsä syöny lihaa eikä mitää oo tullu.

• Anonyymi

Paitsi, että suomessa johtava kuolinsyy on sydän ja verisuonitaudit. Aika kovaa täytyy silmänsä liimata kiinni jos uskoo että "eikä mitää oo tullu"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi, että suomessa johtava kuolinsyy on sydän ja verisuonitaudit. Aika kovaa täytyy silmänsä liimata kiinni jos uskoo että "eikä mitää oo tullu"

menisit jo hoitoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

menisit jo hoitoo

Ei mun tarvii kun syön terveellisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun tarvii kun syön terveellisesti

Todista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todista.

Tuu sparraan monttuun keski yöllä. Katotaan kumpi on paremmas vedos

• Anonyymi

Aloitus täyttä valetta

• Anonyymi

Persut ei faktoja kestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut ei faktoja kestä

Jos näet persuja kaikkialla niin olisko aika mennä käymään lääkärissä

• Anonyymi

Mitä sitten

• Anonyymi

Kyllähän se on ollut tiedossa jo vuosikymmeniä, että punainen liha lisää riskiä kymmeniin eri sairauksiin. Ei oo uutta tietoa.

• Anonyymi

Ei lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lisää

Aa pahoittelut. Sinä varmasti tiedät paremmin, kuin asiaa vuoskymmeniä tutkineet lääkärit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa pahoittelut. Sinä varmasti tiedät paremmin, kuin asiaa vuoskymmeniä tutkineet lääkärit.

Ne sun lääkärit oli muuten joskus sitä mieltä, että elohopea tekee hyvää iholle... 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne sun lääkärit oli muuten joskus sitä mieltä, että elohopea tekee hyvää iholle... 😂

Ja he olivat joskus sitä mieltä, että liha on ehdottomasti terveellistä

• Anonyymi

Ei sitä joka päivä tartte syödä.järkeäkin voi käyttää.

• Anonyymi

Syöminenkun nostaa todennäköisyyttä kuolla. Ihan ilman LDL välioletuksia, kuten edellä.

Viimeaikaisten turkimusten mukaan jokaiden ruokailun hälkeen sinulle on vähemmän elinikää kuin sitä edellisen ruokailun jälkeen oli.

• Anonyymi

Raakan lihan nauttiminen lisää nautintoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      46
      892
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      763
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      488
      761
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      164
      503
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe