Painovoimaiseen ilmanvaihto vanhaan taloon laitteen etsintä ja se kestävä toimiva äänetön malli. Erillistä ilmanvaihto konetta ristivirta vaihtimella en nyt heti olisi valmis asentamaan vaan jokin yksinkertainen säätyvä esim bimetalli tyylillä ilmojen kylmetessä itse osaisi rajoittaa ilmanvaihtoa. Eli toimii täysin itsekseen ja mieluiten ilman sähköä. Ehkä heikkotehoisen huippuimurin voin laittaa hiukan tehostamaan loiva kattoisen yksikerroksisen talon ilmanvaihtoa. Tuo normi kone on tietty fiksu mutta se jääköön viimeiseksi vaihtoehdoksi. Talossa on maalämpö ja varaava takka mutta 1970 luvun painovoimainen ilmanvaihto ja sen mukainen ilma eli pikkuparannus on tarpeen tehdä.
Lämmöntalteenotolla ilmanvaihto räppänä etsintä
Anonyymi-ap
2
70
Vastaukset
- Anonyymi
Velco (monta erilaista mallia) tai Vilpe Wive tulivat ensimmäisenä mieleen.
- Anonyymi
Ja näissä ^ siis ei mitään lämmöntalteenottoa ole.
On olemassa korvausilma-aukkoon asenettavia LTO-vekottimia, jotka toimivat vuoronperään tulo- ja poistolaitteina. Näitä pitää tietenkin asentaa parillinen määrä. Toimii teoriassa, käytännössä ei, jos ja kun samaan aikaan poistetaan ilmaa keitiöstä/pesuhuoneesta. Menee pakosti niin, että ilmaa otetaan sisään enemmän kuin puhalletaan ulos näiden vekottimien läpi -> LTO osa jäähtyy siksi liikaa ja huurtuu pakkasilla umpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013