No eihä se Bemu jääny rauhaa.

Anonyymi-ap

Parin päivän päästä soitin sille myyjäl, sanoin et "moro se yks kolmonen jäi vähä päähän, oisko viel hallis?" Se vastas et "kai se tääl jossai on, mut kaveri ois tulos kattoo kans..." – klassinen painostus. Sanoin vaa et "mä tuun ny kattoo, ota pressu pois ja keitä kahvit."

Menin iltahämäräs, vähä sateinen keli, koko paikka vaikuttiki enemmä joltain romuromantiikan näyttelylt. Siäl se Bemu nökötti, edelleen samat kissanjäljet ja yks kettu tais vilkasta hallin kulmast, ku ovet aukes.

Myyjä sano heti et "katoppas ku tää on nyt tämmöne tilanne, et tätä ei voi myydä iha virallisii papereil – mut jos sulla on käteist ja oot mies, ni viedää tää pois tält tontilt yhes."

Mä naurahdin ja katoin ympärilleni. Eihä se ees kuulostanu epäilyttävält, lähinnä normi kuutamodiili. Sanoin et "paljo lyöt kättä päälle jos mä haen nyt sen nipun takakontist?" Se nyökkäs, "neljä ja puol tonnii ja mä heitän talvirenkaat mukaan, vaik ei nekää oo ku yks pari jäljellä."

Rahat vaihtu, saatiin käyntii ja lähin rullaamaa. Perä edelleen pomppus ku jäniksen unelma, mut joku siinä vehkees hymyilytti. Pimees motaril tuntu ku oisin ajanu jollain kielletyllä haaveel – vähän laiton, vähän vapaa.

Kotipihas istuin viel hetken ratin takan, painoin radion pääl. Kuulu vaan särisevä bassolinja ja joku laulo "midnight rider". Hymähdin. "Noniin vanha kettu, katotaa mihinkä me viel joudutaan."

0

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
        Ikävä
        160
        9031
      2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
        Ikävä
        66
        4804
      3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
        Ikävä
        149
        4582
      4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
        Ikävä
        23
        4002
      5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
        Ikävä
        42
        3560
      6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
        Ikävä
        35
        3553
      7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
        Ikävä
        38
        3448
      8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
        Ikävä
        48
        3183
      9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
        Ikävä
        42
        2911
      10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
        Ikävä
        49
        2694
      Aihe