No eihä se Bemu jääny rauhaa.

Anonyymi-ap

Parin päivän päästä soitin sille myyjäl, sanoin et "moro se yks kolmonen jäi vähä päähän, oisko viel hallis?" Se vastas et "kai se tääl jossai on, mut kaveri ois tulos kattoo kans..." – klassinen painostus. Sanoin vaa et "mä tuun ny kattoo, ota pressu pois ja keitä kahvit."

Menin iltahämäräs, vähä sateinen keli, koko paikka vaikuttiki enemmä joltain romuromantiikan näyttelylt. Siäl se Bemu nökötti, edelleen samat kissanjäljet ja yks kettu tais vilkasta hallin kulmast, ku ovet aukes.

Myyjä sano heti et "katoppas ku tää on nyt tämmöne tilanne, et tätä ei voi myydä iha virallisii papereil – mut jos sulla on käteist ja oot mies, ni viedää tää pois tält tontilt yhes."

Mä naurahdin ja katoin ympärilleni. Eihä se ees kuulostanu epäilyttävält, lähinnä normi kuutamodiili. Sanoin et "paljo lyöt kättä päälle jos mä haen nyt sen nipun takakontist?" Se nyökkäs, "neljä ja puol tonnii ja mä heitän talvirenkaat mukaan, vaik ei nekää oo ku yks pari jäljellä."

Rahat vaihtu, saatiin käyntii ja lähin rullaamaa. Perä edelleen pomppus ku jäniksen unelma, mut joku siinä vehkees hymyilytti. Pimees motaril tuntu ku oisin ajanu jollain kielletyllä haaveel – vähän laiton, vähän vapaa.

Kotipihas istuin viel hetken ratin takan, painoin radion pääl. Kuulu vaan särisevä bassolinja ja joku laulo "midnight rider". Hymähdin. "Noniin vanha kettu, katotaa mihinkä me viel joudutaan."

0

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
        Maailman menoa
        268
        9771
      2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
        Maailman menoa
        315
        6976
      3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
        Imatra
        80
        1790
      4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
        Maailman menoa
        6
        1451
      5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
        Maailman menoa
        104
        1404
      6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
        Ikävä
        109
        1171
      7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
        Kotimaiset julkkisjuorut
        75
        1099
      8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
        Haapavesi
        41
        902
      9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
        Ähtäri
        24
        770
      10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
        Joukkoliikenne
        312
        752
      Aihe