Jos on vielä ja taatusti on ihmisiä keillä on Suursaari tausta niin hehän häpeävät että pitkät sukujuuret on Suursaaressa mistä puhutaan sisäsiittolaisten paratiisina. Myös sukurutsaa on muka harjoitettu, torilla huhuilevat.
Mitä mieltä on tämmöistä levittää jos ei ole mitään tutkimuksia asiasta. Vain huhuja.
Mutta he keillä on Suursaari tausta niin ovat taatusti hiljaa asiata, joka tuskin on totta.
Onko ihmisiä jotka tietävät asiata eli tutkijoita eikä hölönpölöjä?
Tuskin.
Suursaaren Suomalaisten häpeä
9
293
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessähän on koko Kymenlaakson laajuinen ongelma. Mistä pitkään onkin vaiettu. Olisiko jo aika kertoa totuus Kymenlaakson väestöstä?
- Anonyymi
Tietyt taudit ovat yleisempiä Kymenlaaksossa kuin muualla. Tämä on seurasta tästä ikävästä serkkujutusta.
- Anonyymi
Suursaari siirtyy Suomelle. Sinne rakennetaan huvivene-satama ja lomamökki-kylä.
Valtava näkötorni ja majakka. Sinne järjestetään risteilyjä.- Anonyymi
Uutta verta saadaan kun paluumuuttajat ja uudisasukkaat perustavat Suursaaren kaupungin.
Paljon asukkaita ja vilinää. Hotelleja rakennetaan. Lentokenttä. Kalanjalostus-tehdas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutta verta saadaan kun paluumuuttajat ja uudisasukkaat perustavat Suursaaren kaupungin.
Paljon asukkaita ja vilinää. Hotelleja rakennetaan. Lentokenttä. Kalanjalostus-tehdas.Pietariin menee risteilyalus ja tuo turisteja sinne.
Päivittäinen yhteysalusliikenteen laivasto vie ihmisiä ja tavaroita Porvoosta, Kotkasta ja Helsingistä Suursaareen.
- Anonyymi
Suursaareen meni aikanaan tunneli Kotkan saaren alta.
Tätä tunnelia käytettiin laajalti 1920- luvuilla ja sinne on huhuttu haudatun aarteita ja arkeologisia löytöjä.
Vihreitä kalansuomu ihoisia ja selkäeväisiä miehiä on nähty siellä havaintojen perusteella, tunnelin varjoissa kulkevan- Anonyymi
Huhu kertoo että tunneli on vanhempi kuin maapallo.
- Anonyymi
Käytävät menevät Viroon asti ja näissä tunneleissa vaaditaan harjaantuneita suunnistus taitoja. Joidenkin muinaisten aikojen artefakteja huhutaan löydetyn sieltä.
Harvat saivat etuoikeuden hakea Virosta käytäviä pitkin kantajien kanssa juotavaa. Myöhemmin käytävät unohdettiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhu kertoo että tunneli on vanhempi kuin maapallo.
Innsmouth niminen paikka Mainessa on vähän samanlaisessa maineessa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752