Olavinkatu 45:een (entinen Nordean kiinteistö)
remontoidaan kaksi
uutta ravintolaa
Olavinkatu 45:een (entinen Nordean kiinteistö) remontoidaan kaksi uutta ravintolaa
24
662
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäs tulla 2 ravintolaa!
- Anonyymi
toiseen bangladeshilainen ravintola, jossa on myös perinteisestä poikkeava pizzeria.
- Anonyymi
Joku Japanilainen ruokapaikka
- Anonyymi
Pizzapojat Pizzeria Ja bangladeshilainen ravintola Samaan Yhteyteen Olavinkatu 45
- Anonyymi
Ehkä tulee, mutta loppuu syksyllä 2025. Ei riitä asiakkaita.
- Anonyymi
Toivottavasti on sellainen ettei tarvi lopettaa, sillä kovasti olen odottanut kunnon noutopöytää sushipaikkaan.
- Anonyymi
Ruokaa Ihmisille Ja Halvalla Katetta Ilman Myy Pekkonen Ryöstää Muut
- Anonyymi
Veljekset Pekkonen Avaa Hotelli Pietari Kyyliäisten Tiloihin Avaa Uutta Uudistettu Ravintolaa Entisen Kahvilan Tiloihin Edutiimi Uudistamme Ravintolamme
- Anonyymi
Ota starttirahat ja juokse on nykyään pelin henki.
- Anonyymi
toiseen bangladeshilainen ravintola, jossa on myös perinteisestä poikkeava pizzeria.
- Anonyymi
Jotenkin kuolleen näköistä. Näinköhän ravintolat edes avautuvat...
- Anonyymi
Facebookissa päivitti jotta 1-2 vko menee vielä avajaisiin remontin ollessa kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Facebookissa päivitti jotta 1-2 vko menee vielä avajaisiin remontin ollessa kesken.
Toivotaan parasta, mutta näinköhän. Ketään siellä ei taida olla hommissa,...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan parasta, mutta näinköhän. Ketään siellä ei taida olla hommissa,...
Ravintola Yami Sushi Wok avaa kesäkuussa ja tarjolla japanilaiset sushit ja kiinalainen buffetpöytä sopuhintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravintola Yami Sushi Wok avaa kesäkuussa ja tarjolla japanilaiset sushit ja kiinalainen buffetpöytä sopuhintaan.
- Anonyymi
- Anonyymi
Joko olette käyneet kokeilemassa sushia ja kiinalaista. Kävin ja tuntuma oli että paljon kaikenlaista tarjolla. Kiinalainen puoli muuten hyvä mutta kastikkeet vähän limaisia. Parempaakin olen saanut. Antaa kinuskien kuitenkin opetella, en tuomitse vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olette käyneet kokeilemassa sushia ja kiinalaista. Kävin ja tuntuma oli että paljon kaikenlaista tarjolla. Kiinalainen puoli muuten hyvä mutta kastikkeet vähän limaisia. Parempaakin olen saanut. Antaa kinuskien kuitenkin opetella, en tuomitse vielä.
Ihan oli perinteinen kattaus noissa paikoissa ja kastikkeen kuuluukin olla "limainen", kun käyttävät tärkkelystä suurusteena kiinalaiseen tapaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oli perinteinen kattaus noissa paikoissa ja kastikkeen kuuluukin olla "limainen", kun käyttävät tärkkelystä suurusteena kiinalaiseen tapaan.
Oliko makua vai oliko suomalaiseen makuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko makua vai oliko suomalaiseen makuun?
Mietoa ruuat, mutta itse tehty chilikastike antaa potkua hyvin.
Paikka toivottavasti saa suosiota, koska juuri tuollaista olen kaivannut meille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kimalainen oli huva susi oli hyvä ja saa syyvä paljon kene tietää miloin se pangalesiläinen tulloo se on varmaan hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kimalainen oli huva susi oli hyvä ja saa syyvä paljon kene tietää miloin se pangalesiläinen tulloo se on varmaan hyvä
Sehän on jo auki eli tervemenoa kokeilemaan sitäkin
- Anonyymi
Pizza Ja Shahi Flame Avattu Viime Viikon Sunnuntaina Avattu Ovensa
- Anonyymi
Ravintola Shahi Flame and Pizza Bites Avannut Ovensa Entisen Suomalaisten Kirjakaupan Tiloissa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481271- 1581077
- 61942
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli179747Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 8732
- 11719
- 346708
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78665