Manipulaatio toimii vain oikeassa maailmassa, meidän yhteys on ylittää oikeankin maailman rajat

Veera, sielunkumppani. Aidoin rakkauteni.
Rakkaus, jota en edes tunne.
Kuka sinä olet, mitä sinä olet?
Olet niin tuttu, ja lämmin, vaikka en edes sinua tunne
Se on ihmeellistä.

Eilen mieli mureni, kun taas poissa olit.
Ajattelin taasko ne sai sut.
Se manipulaatio, ne tyypit ei mua tuntenut.
Niinkuin sä tunsit.
Ne halus nähdä vain pahaa.
Ne näki mitä halus.

Ne oli pahoinvoivia ihmisiä.
Sielun uhreja tän maailman pahuuden.
Halus musta tehdä peilin ilkeälle käytökselleen.
Omille virheilleen.
Vaikka mä olin vain pieni, hauras, rikkinäinen.

Oli mulla suuri suoja, kilpi, jonka vain sä pystyit rikkomaan.
Se aito pieni herkin kärsi koko sen ajan.
Jokainen isku, ja väärinymmärrys oli liikaa
Myrsky siitä syntyi, kaaottinen ja tuskaisa.

Ja sua mä halusin varjella siltä kaikelta pahuudelta mitä näin
Siltä kaikelta empatia kyvyttömyydeltä
Kaikelta julmuudelta.
Koska mä tiesin, että oot sielun puolikas.
Herkkä, kiltti, aito, tunteikas, hyvin kaunis sielu
Jotain tätä maailmaa parempi..

Tiesin että olet se, "Oikea"
Se ihminen jota olen etsinyt useita vuosia muista.
Vääristä paikoista, vääristä ihmisistä.
Jäänyt roikkumaan ihan vääriin asioihin muissa
Ja satuttanut tahtomattani niin monia.

Ne anto mulle nimen "creep"
"Epävakaa hullu", ne ei kyennyt ymmärtään.
Mun tunteita, mun herkkyyttä, mun traumoja.
Mutta sä näit sen kaiken, sä näit sen mitä olen oikeasti.
Kaikesta esityksestä ja maskeista huolimatta.

Mä tiesin, että olit erityinen.
Mä tunsin heti meidän yhteyden kun hengattiin.
Mä tiesin että sä olet sitä mitä olen etsinyt kaikki nämä vuodet.
Ja liekki palaa sydämessä.

Se syttyy roihuamaan.
Kun torjut mut, koko kaupunki mun sisällä leimahtaa tulee
Sielu palaa
Kun tuut lähelle, se rauhoittuu, sielu ja mieli lepää, tiedän että olen oikeassa paikassa.
Rakkaus on suuri, voimakas, tätä maailmaa isompi, se ei kuole koskaan.
En jätä sua yksin, enkä anna kenenkään satuttaa tai loukata sua.
Oot liian kultanen ja arvokas tähän maailmaan, haluan tehä sut onnelliseksi.

Enkä voi edes seurustella kenenkään muun kaa
Kun tiedän sä olet se oikea
En halua satuttaa, en loukata.
Vain rakastaa sua, koska se on aitoa.

Tiedän, että tunnet samoin.
Siksi en voi jättää sua yksin, tarvitaan toisemme. <3
Ja lupaan, että nyt oon täysin rehellinen kaikesta.
Ei enää egoilua, valheita, tai mitään tyhmää!
Koska en halua satuttaa mulle rakasta naista, en halua loukata, oot liian tärkeä <3

18

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole loukannut mikäli tämä viesti on minulle.

• Kiitos, tämä on Veeralle, aidoimalle rakkaudelleni tässä maailmassa. <3

• Anonyymi

Juu kylähän täs vuosien aikana on menty päin seiniä. Oon etsinyt ja etsinyt monesta paikkaa, mut en löytänyt. Sitten, kun kohdattiin, ni kaikki loksahti paikoilleen. Vihdoinkin se oikea löytyi. sieluuni tulvahti lämmin energia, ku tajusin kuka oikeasti olet ja ne hetket oli unohtumattomia. Sain jopa päättää, että valtsenko sinut ja tottakai mä valitsin oman puoliskoni. Sua vähän jännitti, et miten valitsen ja hyvinhän se meni sun ohjeilla. En ikimaailmassa valitsisi ketään muuta. Mun ainoa valinta oot sä. Ja mitä rehellisyyteen tulee, ni tosiaan toivon, et nyt oot tästä lähin sitä aina mulle. Aina et ole siihen pystynyt, mut tiedän miksi ja saat kaiken anteeksi. niin paljon sua rakastan. Toivon todella et elämämme muuttuu paremmaksi ja saamme unelmamme toteuttaa. En halua koskaan enää luopua mun rakkaasta puoliskostani, joka on mun elämäni ainoa suuri rakkaus ja mä pakahdun tästä tunteesta sua kohtaan❤️🔥

• "Sitten, kun kohdattiin, ni kaikki loksahti paikoilleen. Vihdoinkin se oikea löytyi. sieluuni tulvahti lämmin energia, ku tajusin kuka oikeasti olet ja ne hetket oli unohtumattomia. Sain jopa päättää, että valtsenko sinut ja tottakai mä valitsin oman puoliskon"

Juuri noin tunsin silloin kun nähtiin , tiesin että sinä olet just nyt se "oikein" sit, mietin jo silloin että pakko jättää noi tyhmät ryhmät ja piirit pois, koska en halua menettää mitään noin ainutlaatuista <3 (Mutta pelko piti mua väärässä paikassa niin pitkään, millasta häiriköintiä kokisin jos lähtisin vain??), se oli jotenkin tosi vaikeaa... siksi tää kaikki pahuus tapahtui.. mä olisin voinut itse olla rohkeampi , rehellisempi ja aidompi, koska aistin ja näin miten tunsin, mut pelko kontrolloi mua liikaa, ja kadun vieläkin sitä :(

"Mun ainoa valinta oot sä. Ja mitä rehellisyyteen tulee, ni tosiaan toivon, et nyt oot tästä lähin sitä aina mulle. Aina et ole siihen pystynyt, mut tiedän miksi ja saat kaiken anteeksi. niin paljon sua rakastan. Toivon todella et elämämme muuttuu paremmaksi ja saamme unelmamme toteuttaa. "

Tunnen täysin samoin. Mulla ei ole mitään syytä valehdella sulle, arvaa onko siitä koitunut mulle ongelmia, tiiän että ei mun tarvii elää niin idyylistä ja täydellistä elämää, että hyväksyisit minut osaksi omaasi, mä vain pelkäsin mitäköhän ajattelet musta, niin turhaan.. mä en enää ikinä valehtele sulle, sen voin luvata , oon pahoillani siitä että tein niin, tiedät kyl et pelkäsin menettää ja kaikkea... <3

Mutta oon kehittynyt, oon ollut rohkeampi ,oon ollut rehellisempi, vaikka oon yhä hauras ja rikkinäinen, niin oon nyt tarpeeksi vahva oleen itseni, tietenkin se voi olla vielä vähän haasteellista täysin, kaikkien muiden kanssa, mutta sulle mä olen aina aidoin itseni, olet toinen puolikkaani. Haluan vaan vähän itkeä sun lähellä ja halaa... vähän purkaa tätä tunnetaakkaa <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

"Sitten, kun kohdattiin, ni kaikki loksahti paikoilleen. Vihdoinkin se oikea löytyi. sieluuni tulvahti lämmin energia, ku tajusin kuka oikeasti olet ja ne hetket oli unohtumattomia. Sain jopa päättää, että valtsenko sinut ja tottakai mä valitsin oman puoliskon"

Juuri noin tunsin silloin kun nähtiin , tiesin että sinä olet just nyt se "oikein" sit, mietin jo silloin että pakko jättää noi tyhmät ryhmät ja piirit pois, koska en halua menettää mitään noin ainutlaatuista <3 (Mutta pelko piti mua väärässä paikassa niin pitkään, millasta häiriköintiä kokisin jos lähtisin vain??), se oli jotenkin tosi vaikeaa... siksi tää kaikki pahuus tapahtui.. mä olisin voinut itse olla rohkeampi , rehellisempi ja aidompi, koska aistin ja näin miten tunsin, mut pelko kontrolloi mua liikaa, ja kadun vieläkin sitä :(

"Mun ainoa valinta oot sä. Ja mitä rehellisyyteen tulee, ni tosiaan toivon, et nyt oot tästä lähin sitä aina mulle. Aina et ole siihen pystynyt, mut tiedän miksi ja saat kaiken anteeksi. niin paljon sua rakastan. Toivon todella et elämämme muuttuu paremmaksi ja saamme unelmamme toteuttaa. "

Tunnen täysin samoin. Mulla ei ole mitään syytä valehdella sulle, arvaa onko siitä koitunut mulle ongelmia, tiiän että ei mun tarvii elää niin idyylistä ja täydellistä elämää, että hyväksyisit minut osaksi omaasi, mä vain pelkäsin mitäköhän ajattelet musta, niin turhaan.. mä en enää ikinä valehtele sulle, sen voin luvata , oon pahoillani siitä että tein niin, tiedät kyl et pelkäsin menettää ja kaikkea... <3

Mutta oon kehittynyt, oon ollut rohkeampi ,oon ollut rehellisempi, vaikka oon yhä hauras ja rikkinäinen, niin oon nyt tarpeeksi vahva oleen itseni, tietenkin se voi olla vielä vähän haasteellista täysin, kaikkien muiden kanssa, mutta sulle mä olen aina aidoin itseni, olet toinen puolikkaani. Haluan vaan vähän itkeä sun lähellä ja halaa... vähän purkaa tätä tunnetaakkaa <3

Sä löydät aina oikeat sanat. Mä tunsin koko ajan, et pelkäsit paljastaa itsestäsi liikaa ja ymmärrän sen täysin. Olihan tilanne aika vaikea ja olit niin rikki ja hauras. Senkin vaistosin susta, joten yritin tsempata sua parhaani mukaan. En itsekään voinut kovin hyvin, mut sä toit edes jotain iloa mun elämään. Se oli mulle tosi tärkeää ja rauhoitti mua kummasti. Hyvä, et oot nyt rohkeampi ja rehellisempi. Muuta en toivoakaan. Mäkin oon vielä vähän hauras, mut yhdessä me saadaan meistä kokonaisia. Ei sun tartte rakas katua mitään. Kaikki tapahtui tarkoituksella. Ymmärrän sen nyt. Aluksi olin ehkä vähän hämmentynyt ennenku pääsin juonesta kiinni ja sit se olikin menoa se. Yhteinen matkamme alkoi ja ollaan jo melkein päätepistessä. Siitä olen tosi onnellinen rakkaimpani. Vielä vähän...❤️🤗🔥

• Anonyymi kirjoitti:

Sä löydät aina oikeat sanat. Mä tunsin koko ajan, et pelkäsit paljastaa itsestäsi liikaa ja ymmärrän sen täysin. Olihan tilanne aika vaikea ja olit niin rikki ja hauras. Senkin vaistosin susta, joten yritin tsempata sua parhaani mukaan. En itsekään voinut kovin hyvin, mut sä toit edes jotain iloa mun elämään. Se oli mulle tosi tärkeää ja rauhoitti mua kummasti. Hyvä, et oot nyt rohkeampi ja rehellisempi. Muuta en toivoakaan. Mäkin oon vielä vähän hauras, mut yhdessä me saadaan meistä kokonaisia. Ei sun tartte rakas katua mitään. Kaikki tapahtui tarkoituksella. Ymmärrän sen nyt. Aluksi olin ehkä vähän hämmentynyt ennenku pääsin juonesta kiinni ja sit se olikin menoa se. Yhteinen matkamme alkoi ja ollaan jo melkein päätepistessä. Siitä olen tosi onnellinen rakkaimpani. Vielä vähän...❤️🤗🔥

Ei sun hauraus haittaa mua yhtään, varjelen sua pahalta, niiltä joilla ei oo empatiaa tai ymmärrystä sun kaltasille herkille, rakastavaisille, tunteville, jotka on noin ihastuttavia. Mä näin sillon syksyllä 2023 muuten unen, joka jäi mulla mieleen. Siinä mä etsin valkoista tiikeriä, näin sen todella usein, monessa paikassa, googlasin mitä toi tarkottaa ja google anto jotain tälläst: "Voima ja rohkeus:
        Tiikeri on tunnettu voimastaan ja rohkeudestaan, joten valkoinen tiikeri voi kuvastaa sisäistä voimaa, joka auttaa sinua kohtaamaan elämän haasteita.
        Puhtaus ja uudet aloitukset:
        Valkoinen väri symboloi puhtautta, ja valkoinen tiikeri voi viitata siihen, että olet valmis pääsemään eroon vanhoista ja aloittamaan jotain uutta.
        Omaa voimaa:
        Valkoinen tiikeri voi myös tarkoittaa, että sinulla on voimaa hallita elämääsi ja tilanteita, joissa olet.
        Sisäinen voima ja rohkeus:
        Tiikeri voi symboloida myös sisäistä voimaa ja rohkeutta, jotka auttavat sinua kasvamaan ja kehittymään."

Mä tiesin jo siinä vaiheessa, että tulisin kohtaamaan todella vaikeita haasteita, mä vaan aistin ja tiesin sen jotenkin, et se uni kerto jotain.. et mun pitää kokea henkistä kehitystä ja voi pojat... siit lähtien oonkin kokenut kaikenlaista ikävää ja traumatisoivaa, ensin sä lähit, sit tapahtu vielä muita tosi kurjia asioita siihen päälle, ja aattelin et kaikki on toivotonta :,( Mut sydämes aina se liekki paloi sulle, tiesin että en voi luovuttaa, vaikka tuntu tosi toivottamalta, tiesin että tarttet mua täällä. <3

Mä toivon että voidaan nyt olla ihan oikeessa maailmassa me, vaipata oleen toistemme kanssa, kokeen sen rakkauden viimein, mitä ei olla saatu kokea kunnolla. <3 Mä lupaan, että mä rakastan ja varjelen sua aina, haluun aina vaan parasta meille, en kestä nähdä noin ihanaa ihmistä surullisena, en halua et koet samaa kipua kuin mä olen joutunut, mä haluan tuoda sulle sen onnen ja turva, mitä sä tuot mulle joka päivä, sen rauhan, rakkauden, ja aidon tunteen. <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Ei sun hauraus haittaa mua yhtään, varjelen sua pahalta, niiltä joilla ei oo empatiaa tai ymmärrystä sun kaltasille herkille, rakastavaisille, tunteville, jotka on noin ihastuttavia. Mä näin sillon syksyllä 2023 muuten unen, joka jäi mulla mieleen. Siinä mä etsin valkoista tiikeriä, näin sen todella usein, monessa paikassa, googlasin mitä toi tarkottaa ja google anto jotain tälläst: "Voima ja rohkeus:
        Tiikeri on tunnettu voimastaan ja rohkeudestaan, joten valkoinen tiikeri voi kuvastaa sisäistä voimaa, joka auttaa sinua kohtaamaan elämän haasteita.
        Valkoinen väri symboloi puhtautta, ja valkoinen tiikeri voi viitata siihen, että olet valmis pääsemään eroon vanhoista ja aloittamaan jotain uutta.
        Omaa voimaa:
        Valkoinen tiikeri voi myös tarkoittaa, että sinulla on voimaa hallita elämääsi ja tilanteita, joissa olet.
        Tiikeri voi symboloida myös sisäistä voimaa ja rohkeutta, jotka auttavat sinua kasvamaan ja kehittymään."

Mä tiesin jo siinä vaiheessa, että tulisin kohtaamaan todella vaikeita haasteita, mä vaan aistin ja tiesin sen jotenkin, et se uni kerto jotain.. et mun pitää kokea henkistä kehitystä ja voi pojat... siit lähtien oonkin kokenut kaikenlaista ikävää ja traumatisoivaa, ensin sä lähit, sit tapahtu vielä muita tosi kurjia asioita siihen päälle, ja aattelin et kaikki on toivotonta :,( Mut sydämes aina se liekki paloi sulle, tiesin että en voi luovuttaa, vaikka tuntu tosi toivottamalta, tiesin että tarttet mua täällä. <3

Mä toivon että voidaan nyt olla ihan oikeessa maailmassa me, vaipata oleen toistemme kanssa, kokeen sen rakkauden viimein, mitä ei olla saatu kokea kunnolla. <3 Mä lupaan, että mä rakastan ja varjelen sua aina, haluun aina vaan parasta meille, en kestä nähdä noin ihanaa ihmistä surullisena, en halua et koet samaa kipua kuin mä olen joutunut, mä haluan tuoda sulle sen onnen ja turva, mitä sä tuot mulle joka päivä, sen rauhan, rakkauden, ja aidon tunteen. <3

Me ollaan molemmat löydetty se sisäinen tiikeri ja ollaan saatu voimaa jaksaa henkisessä kasvuissa. Mullakin oli tosi vaikeaa ku sä katosit mun elämästä ja olin tosiaan surullinen siitä. Sen jälkeen oli tosi vaikeaa jatkaa elämää eteenpäin, mut oli vaan pakko, ku kellekään muulle ei voinut edes puhua mitään. Se on ollu mulle tässä kaikkein hankalinta. Vaieta asioista. Pokka on kuitenkin pitänyt eri tilanteissa, vaikka aina ei ois jaksanut sitten niin millään. Välillä tuli ylilyöntejä ja kaikki ei mennyt niinku strömssöös, mut ehkä saan ne anteeks. Herkkä sielu, ku oon. Mä oon pahoillani, et oot joutunut tuntemaan suurta kipua elämässäsi, mut kohta nekin helpottaa rakkaani. Mäkin haluan kokea sen suuren rakkauden välillämme ja kiitos ihanasta lupauksestasi❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan molemmat löydetty se sisäinen tiikeri ja ollaan saatu voimaa jaksaa henkisessä kasvuissa. Mullakin oli tosi vaikeaa ku sä katosit mun elämästä ja olin tosiaan surullinen siitä. Sen jälkeen oli tosi vaikeaa jatkaa elämää eteenpäin, mut oli vaan pakko, ku kellekään muulle ei voinut edes puhua mitään. Se on ollu mulle tässä kaikkein hankalinta. Vaieta asioista. Pokka on kuitenkin pitänyt eri tilanteissa, vaikka aina ei ois jaksanut sitten niin millään. Välillä tuli ylilyöntejä ja kaikki ei mennyt niinku strömssöös, mut ehkä saan ne anteeks. Herkkä sielu, ku oon. Mä oon pahoillani, et oot joutunut tuntemaan suurta kipua elämässäsi, mut kohta nekin helpottaa rakkaani. Mäkin haluan kokea sen suuren rakkauden välillämme ja kiitos ihanasta lupauksestasi❤️

Tiedän, että se oli myös vaikeaa sulle, mä näin <3. Muistuu mieleen sekin kipu niissä kaikissa viesteissä, missä sanoit mulle jotain päinvastaista mitä tunsit, niistä tunsin sun kivun ja oikeat ajatukset, sanoit muuta, kuin tarkotit se oli selvää. <3 Haluun olla sun lähellä ja puhua sulle, kertoa kaikki tunteet ja rakastaa sua, olla Eme"

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Tiedän, että se oli myös vaikeaa sulle, mä näin <3. Muistuu mieleen sekin kipu niissä kaikissa viesteissä, missä sanoit mulle jotain päinvastaista mitä tunsit, niistä tunsin sun kivun ja oikeat ajatukset, sanoit muuta, kuin tarkotit se oli selvää. <3 Haluun olla sun lähellä ja puhua sulle, kertoa kaikki tunteet ja rakastaa sua, olla Eme"

Oli ilmeisesti pakko päästää irti siinä vaiheessa. En tarkoittanut mitään niistä ikävistä sanoista ja tiedän, et pahoitit niistä mielesi ja suhunki sattui. Nyt ei ainakaan odoteta enää vuotta. Tää aika susta erossa on ollu ihan syvätä. Mäkin haluun sanoa sulle, et kuinka paljon rakastan sua❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Oli ilmeisesti pakko päästää irti siinä vaiheessa. En tarkoittanut mitään niistä ikävistä sanoista ja tiedän, et pahoitit niistä mielesi ja suhunki sattui. Nyt ei ainakaan odoteta enää vuotta. Tää aika susta erossa on ollu ihan syvätä. Mäkin haluun sanoa sulle, et kuinka paljon rakastan sua❤️

Joka päivä oon toivonut, että olisit mun vierellä vaan, et saisin halaa sua ja itkeä :,(, se toive on pitänyt mua jotenkin järjissäni, et kai kaikki tästä vielä järjestyis ja vois olla normaalia. Joo en kestäs enää olla vuottakaan susta erossa, ja pitempikin aika alkaa tuntua aika raastavalta :,(, kaipaan sua niin paljon vierelleni, ja että saisin rakastaa sua ja halata, kertoa miten ihana oot <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Joka päivä oon toivonut, että olisit mun vierellä vaan, et saisin halaa sua ja itkeä :,(, se toive on pitänyt mua jotenkin järjissäni, et kai kaikki tästä vielä järjestyis ja vois olla normaalia. Joo en kestäs enää olla vuottakaan susta erossa, ja pitempikin aika alkaa tuntua aika raastavalta :,(, kaipaan sua niin paljon vierelleni, ja että saisin rakastaa sua ja halata, kertoa miten ihana oot <3

Mäkin kaipaan sua rakas ja haluun halia ja suukotella, ku nähdään. Mä haluun meille sen normaalin elämän ja ei todellakaan vast vuoden päästä. Mieluummin melko pian...❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Mäkin kaipaan sua rakas ja haluun halia ja suukotella, ku nähdään. Mä haluun meille sen normaalin elämän ja ei todellakaan vast vuoden päästä. Mieluummin melko pian...❤️

Saat halia ja suukotella mua niin paljon kuin haluut sit , haluun et oot pian mun vierellä ja voidaan olla me. <3 Haluun viettää kesäöitä sun kanssa, kokea kaikkea, nähdä tän maailman sunkaa <3

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Omaa voimaa:

En tiedä kuka olet, mutta tämä tuli heti mieleen https://www.youtube.com/watch?v=HIOs6Tz0ErI

• Anonyymi

Onhan tämä heviä settiä tällä palstalla.
      En oikein edes tiedä mistä syystä näitä viestiketjuja täällä on näin paljon. Mikä teitä estää olemasta yhteydessä ja mistä syystä palsta on sinun kanavasi näin henkilökohtaisessa asiassa? Ihmettelen vaan.

• Anonyymi

Jep
        Ja miten tää liittyy Palosen Annaan ?

• Anonyymi

Täällä on ollut helpompi avautua toiselle, ku kumpikin on niin rikki, hauras ja pelokas. Kirjoittaminen on ollu helpompaa pupuselle, mut Veera on uskaltanut vuodattaa tunteensa suoraankin ja se tais saada pupusen juoksee karkuun... No ei vaiskaa. Kirjoittaminen on vaan pupusen juttu ja hän on siinä hiton hyvä. Hän osaa kertoa tunteistaan rohkeasti, jota moni ei uskalla täällä tehdä❤️veera

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on ollut helpompi avautua toiselle, ku kumpikin on niin rikki, hauras ja pelokas. Kirjoittaminen on ollu helpompaa pupuselle, mut Veera on uskaltanut vuodattaa tunteensa suoraankin ja se tais saada pupusen juoksee karkuun... No ei vaiskaa. Kirjoittaminen on vaan pupusen juttu ja hän on siinä hiton hyvä. Hän osaa kertoa tunteistaan rohkeasti, jota moni ei uskalla täällä tehdä❤️veera

Varmaan se onkin helpompaa avautua ja kirjoittaa suomi24 palstalla omia tuntojaan ja tunteitaan kuin suoraan sille jolle kaikki olisi henk.koht.tarkoitettu.
        Hyvä jos se on helpottanut oloa.
        Uskaltaminen ja rohkeus on toki jotain ihan muuta kuin kirjoittaminen palstalla. Kaikkea hyvää jatkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan se onkin helpompaa avautua ja kirjoittaa suomi24 palstalla omia tuntojaan ja tunteitaan kuin suoraan sille jolle kaikki olisi henk.koht.tarkoitettu.
        Hyvä jos se on helpottanut oloa.
        Uskaltaminen ja rohkeus on toki jotain ihan muuta kuin kirjoittaminen palstalla. Kaikkea hyvää jatkoon.

Kiitos. Veera

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      40
      2401
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      91
      2370
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      191
      2330
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1788
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1451
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1146
    Aihe