Haluaisin niin taas halata sinua. Tuskainen olo, kun en voi osoittaa tunteitani sinulle muuten kuin kirjoittamalla tänne. 🥺
Äää :((((((
32
690
Vastaukset
- Anonyymi
Samassa veneessä ollaan.. Voiskin sukeltaa laidan yli vilvoittelemaan 💦
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Meihinkin sopii vene.
- Anonyymi
Voidaanko vielä joskus?
- Anonyymi
Oltiin kerran veneessä ja se liittyi tavallaan sun työasiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meihinkin sopii vene.
Tuo on sanonta, ei konkreettinen vene.
- Anonyymi
No sukellappa ja pysyki siellä! ....
AP en ole minä joksi luulit mies.
Naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sanonta, ei konkreettinen vene.
Jos miettii heraldiikan kannalta, niin oikeastaan olemmekin tietyllä tavalla samassa veneessä 😉
- Anonyymi
Mä tykkään sukeltamisesta 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Sulla taas hirveä hätä ollut päällä pilkkoa näitä palstaäijän HÖPÖTYSmonologeja. Vähän kyyläklisee tämä mitä tarkoitat. Vapaa-ajan vieton suhteen esim sietämätön ajatus viettää aikaa lentävän arvuuttelijan kanssa
Mikset voi?
- Anonyymi
Ei ollu multa tää, mut vastataan tähänkin. Täällä on saanut rauhassa käydä kaikki asiat läpi jo monen vuoden ajan. Ollaan juteltu ihan kaikesta, niin hyvästä, kuin pahastakin. Se on helpottanut kummasti oloa ja syventänyt meidän yhteyttä. Mul ois kyl sun numero. Jos haluut ni voisin huomenna laittaa jotain viestiä? En tiiä uskallanko enää, ku viimeksi että vastannut, mut tiedän nyt siihenkin syyn. Ihan niinku moneen muuhunkin asiaan ❤️sun veeras
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu multa tää, mut vastataan tähänkin. Täällä on saanut rauhassa käydä kaikki asiat läpi jo monen vuoden ajan. Ollaan juteltu ihan kaikesta, niin hyvästä, kuin pahastakin. Se on helpottanut kummasti oloa ja syventänyt meidän yhteyttä. Mul ois kyl sun numero. Jos haluut ni voisin huomenna laittaa jotain viestiä? En tiiä uskallanko enää, ku viimeksi että vastannut, mut tiedän nyt siihenkin syyn. Ihan niinku moneen muuhunkin asiaan ❤️sun veeras
Laita mulle viestiä, mä lupaan vastata sulle, ei paineita. <3 Meidän yhteys on hyvä ,mutta haluan sut ihan oikeassa maailmassa vierelleni myös, sulla on mun numero, laitat siihen viestin, ei tarvii olla pitkä tai erityinen edes, jotain vaan, ei tartte stressata, mä vastaan heti kun näen sen, jos en vastaa ihan heti niin oon nukkumassa tai nostamas painoi,älä huolehdi <3 ,palsta on onneks selventänyt niin montaa asiaa meidän välil. Tai sitten vaan laitat igssä jotain, sekin käy mulle, mut viestil ehk paremmin kii nopeammin.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Laita mulle viestiä, mä lupaan vastata sulle, ei paineita. <3 Meidän yhteys on hyvä ,mutta haluan sut ihan oikeassa maailmassa vierelleni myös, sulla on mun numero, laitat siihen viestin, ei tarvii olla pitkä tai erityinen edes, jotain vaan, ei tartte stressata, mä vastaan heti kun näen sen, jos en vastaa ihan heti niin oon nukkumassa tai nostamas painoi,älä huolehdi <3 ,palsta on onneks selventänyt niin montaa asiaa meidän välil. Tai sitten vaan laitat igssä jotain, sekin käy mulle, mut viestil ehk paremmin kii nopeammin.
Laitoin rakas viestin, mut en tiiä oliko mul oikee numero. Toivottavasti sait sen.Eikä ees jännittänyt, vaik ensin niin ajattelin. Vastaa,ku ehdit,jos siimlähti oikealle henkilölle. Jos ei, ni sit meni mihin lie...❤️
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin rakas viestin, mut en tiiä oliko mul oikee numero. Toivottavasti sait sen.Eikä ees jännittänyt, vaik ensin niin ajattelin. Vastaa,ku ehdit,jos siimlähti oikealle henkilölle. Jos ei, ni sit meni mihin lie...❤️
En saanut.. laita igssä
- Anonyymi
sama
- Anonyymi
Milnua saisit halata, mutta tuskin näin ällöttävää kukaan haluaa.
- Anonyymi
Milloin halasitte ?
- Anonyymi
Helmikuussa
- Anonyymi
Muistan hyvin kaiken
- Anonyymi
Voi kunpa saisi vielä joskus halata. Se tuntui hyvältä. Olisin voinut pidempäänkin halia.
- Anonyymi
Niin mäkin oisin halunnu enemmän🤗🤗🤗
- Anonyymi
Mä olisin voinu helposti olla loppuelämän siinä hän kiinni mussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olisin voinu helposti olla loppuelämän siinä hän kiinni mussa.
Siinä oli hyvä olla. 🤗😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oli hyvä olla. 🤗😘
No niin oli🤗🤗🤗
- Anonyymi
Me halattiin tänään tuo halaaminen tuntui niin ihanalta. Todella tärkeä hetki kaikin tavoin. Ikävä tuli olisin vain halunnut olla siinä hänen kanssaan. N-->N 😭❤️
- Anonyymi
Niinhän me halattiin eilen. Joo se oli mullekkin tosi tärkeä hetki. Tuntui niin hyvältä ja ihanalta. Olisin kans halunnut jäädä siihen, jos oisin voinut. Ikävä on. 🥹❤️ Tämäkin naiselta naiselle. Olisitpa hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän me halattiin eilen. Joo se oli mullekkin tosi tärkeä hetki. Tuntui niin hyvältä ja ihanalta. Olisin kans halunnut jäädä siihen, jos oisin voinut. Ikävä on. 🥹❤️ Tämäkin naiselta naiselle. Olisitpa hän.
Toivoisin kerrankin että hän osuisi kohdalle 🥹❤️. Mulla on paljon kysymyksiä ja paljon tunteita pelissä häntä kohtaan. J naiselta J:lle 🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin kerrankin että hän osuisi kohdalle 🥹❤️. Mulla on paljon kysymyksiä ja paljon tunteita pelissä häntä kohtaan. J naiselta J:lle 🫂
No valitettavasti ei osunut.
- Anonyymi
Voisitko mahdollisesti palstamies esiintyä vieläkin lapsellisemmin lapsenmielisille, ettei tämä muskari ei vaan loppuis
- Anonyymi
Mikset muka voi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149