Heliurei. Kävin viikko sitten paikallisessa terveyskeskuksessa. Soitin neuvontaan numeroon ja sain ajan lääkärin vastaanotolle klo 8. Menin paikalle klo 7.45. Pääsin vastaanotolle klo 15.34. Olin todella tyytyväinen palveluun. Suosittelen Iisalmen terveyskeskuksessa käyntiä kaikille.
Kannatan Timoa
Anonyymi-ap
7
499
Vastaukset
- Anonyymi
Ai siellä hoitojonoa varatuillekin ajoille.
- Anonyymi
Olen päässyt akuutti vastaanotolle Enskaan aina ajallaan. Ihmettelen kun olet odottanut yli 7 tuntia.
- Anonyymi
No hyvä niin että olit "tyytyväinen" palveluun. Kävitkö päivystyksessä vaiko Enskassa?
- Anonyymi
Mitä havaintoja teitte terveyskeskuksessa seitsemän tunnin odotusaikana?
- Anonyymi
Kyllä jos varattuaika ei pidä, niin saavat pitää tunkkinsa.
- Anonyymi
Tuossa ajassa moni kerkii jo parantua ja krapulainen selvitä, ei enää tarviikkaan sairaslomaa.
- Anonyymi
Ite kuuntelen tomppaa. Suosittelen muillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702447
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181406
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131239
- 101234
- 221211