Se oli sitte lopputili ja kengän kuva perseeseen munki kohdalla. Hemmetin monelle muulle ystävällenikin käyny täällä samoin. Mitä persettiä me nyt tehdään, ku töitä ei oo? Työttömiä sitäki enemmän. Haapaveellä riittäis kyllä työn sarkaa kehittämisen saralla, mutta mieluummin jaellaan lopputilejä. Toisaalta sama juttu vähän kaikkialla. Haapaveden kehitys pysähtyy paikalleen ja lähtee taantumuksen askelille. Koko Suomi vajoaa suon uumeniin. Nyt pitäs pikemminki laittaa täys höökä päälle työllistymisen saralla, jotta saatais Suomen talous takasi nousuun. Vai millä me kulutamme, jos ei oo rahaa, millä saada talouden rattaita pyörii? Voi keisarin vaatteet, en voi ymmärtää!!
Perkele, ku jouduin työttömäksi
21
639
Vastaukset
- Anonyymi
Missä olit töissä?
- Anonyymi
Tervetuloa! Meitä on täällä jo yli kolmesataatuhatta ja tämä on alkua vasta!
- Anonyymi
Anonyymi
2025-05-28 22:46:52
UUSI
Puukkaako kimmiä pyhäjärven pipipää? - Anonyymi
On se kummaa, kun työnantajien edustajat sekä kaikki puolueet oikealta vasemmalle, perussuomalaisia lukuunottamatt, vouhkaavat jatkuvasti, että Suomeen pitää tuoda työvoimapulan vuoksi ulkomailta vähintään 40 000 "osaajaa" vuosittain? Joten on aiheellista kysyä, ettekö sinä ja muut 300 000 työtöntä osaa yhtään mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kummaa, kun työnantajien edustajat sekä kaikki puolueet oikealta vasemmalle, perussuomalaisia lukuunottamatt, vouhkaavat jatkuvasti, että Suomeen pitää tuoda työvoimapulan vuoksi ulkomailta vähintään 40 000 "osaajaa" vuosittain? Joten on aiheellista kysyä, ettekö sinä ja muut 300 000 työtöntä osaa yhtään mitään?
Tarkoitat varmaan, että suomalaiset työttömät löytää kyllä työpaikan, jos on tahtoa. Sinusta avoimet työpaikat ja työttömät numeroina ovat suoraan verrannolliset keskenään? Kun hitsari menee vaikka kotipalveluun avoimeen työpaikkaan, niin molemmista kategorioista poistuu onnistuneesti yksi.. työtön löysi avoimen työpaikan. Näinkö se sinun mielestä toimii tämä systeemi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mamuja hyysätään ja rahoitetaan miljardeilla. Kantasuomalaisten hätään tarjoillaan leikkuulautoja ja saksia.
Ei tarvitse mennä edes pitäjän rajojen ulkopuolelle kun näkyy jaa kuuluuhan tuo perussuomalaisten velttous ja välinpitämättömyys työllisyysasioissa todella kauas.
Mitään eivät ole saaneet aikaiseksi työttömien ahdingon helpottamiseksi. Yhtäkään yritystä houkuteltua paikkakunnalle mutta paikkakunnalla jo toimivien yritysten toimintamahdollisuuksia ja työllistämismahdollisuuksia häiriköivät alatyylisin nimittely ja parjauskampanjoin kun eivät ole yksin tahi porukalla aiheettomia rikosilmoituksia ja valituksia ole tehtailemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan, että suomalaiset työttömät löytää kyllä työpaikan, jos on tahtoa. Sinusta avoimet työpaikat ja työttömät numeroina ovat suoraan verrannolliset keskenään? Kun hitsari menee vaikka kotipalveluun avoimeen työpaikkaan, niin molemmista kategorioista poistuu onnistuneesti yksi.. työtön löysi avoimen työpaikan. Näinkö se sinun mielestä toimii tämä systeemi?
Työ ku työ.....ennen kelepasi.ei ollu monenmoisia tukeja työttömille...ihmiset laiskistunna ettii työtä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2025-05-28 22:46:52
UUSI
Puukkaako kimmiä pyhäjärven pipipää?Puukkaa ehkä sulla, mutta ootki hemmetin pöpipää! Työttömyydessä ei oo hurraamista ja kaikki jotka viime aikojen yt-neuvottelujen tuloksena kenkää saanet sen totisesti tietää! Asuntolainat, pitkälle mietitty tulevaisuus jne ja yhtäkkiä työt menee alta. Kusessahan sitä ollaan. Itse en tule ainakaan selviytyy veloistani, enkä usko pikaiseen töiden saantiin, kun työttömiä on kasvava määrä.
- Anonyymi
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
Missä on Juutta? Onko siellä töitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on Juutta? Onko siellä töitä?
Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.
Se on Tampereen koski.
- Anonyymi
Arvaa,menisikö kaikki poispotkitut heti, jos töitä sais. Toki mun papereista ei oo hyötyä siivousalalla, kun olen kouluttautunu ihan eri ammattiin. Exelit yms hallitsen totaalisesti, mutta siivouslasta ei pysyis käpälässä, enkä siivoojan palkalla maksais lainojani, jotka olen ehtinyt ottaa.
- AnonyymiUUSI
Mikä on pökiö? Mulla on päkiät ja nekään ei oo juuttaassa.
- Anonyymi
Orjatyötä ja ilmaistyötä muuten tekeviä sieltä kaukomailta haalitaan. Kotimaan työttömille kun ei haluta maksaa vaatimaansa ja ansaitsemaansa palkkaa. Työnantajaa kun ei mitkään sanktiot odottele vaan erinäiset avustukset "työllistää".
- Anonyymi
Haapavedellä useita yrityksiä etsii uusia yrittäjiä. Siitä vain tuumasta toimeen ja työllistämään
sekä nauttimaan yrittäjille suunnatuista avustuksista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haapavedellä useita yrityksiä etsii uusia yrittäjiä. Siitä vain tuumasta toimeen ja työllistämään
sekä nauttimaan yrittäjille suunnatuista avustuksista.No nyt kiinnostaa että mitä erityisavustuksia ne paikkakunnan persut ovat yrittäjille saaneet hommattua?
- Anonyymi
Ei nyt pidä paikkaansa ja pintaansa väite yrittäjien tuesta. Päivä yrittäjänä.. Kokeile itse, kestätkö painetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt pidä paikkaansa ja pintaansa väite yrittäjien tuesta. Päivä yrittäjänä.. Kokeile itse, kestätkö painetta?
Persujen mukaan ammattitaitoisille aurausyrittäjille olisi tarvetta.
Mistähän niitä löytyisi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persujen mukaan ammattitaitoisille aurausyrittäjille olisi tarvetta.
Mistähän niitä löytyisi?Tuntuu tällä sivustolla olevan!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu tällä sivustolla olevan!!!
No siinnä sitä olisi mopopojille kesätyötä kun mittaisivat ne persujen lupaamat ylimääräiset aurauskilometrit kun on lupailtu pihojen ja yksityisteiden puhdistuvan koneen kääntyillessä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876