Tosielämä:
Pysymme poissa toistemme elämästä, hyvää tahtoa ja kohteliaisuutta ilmaistu.
Haave, johon olisi tarvittu vain vihjeen puolikas tai neljäsosa:
Että olisimme yhteydessä edes jotenkin, tietämättä ja edes miettimättä mihin se vie.
Haave, jota en kerro kenellekään:
Haluan sinut omaksi.
Kolme kerrosta
31
474
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko tämä mieheltä naiselle?
- Anonyymi
Lisäys:
Koska tämä kuulostaa kovin tutulta. - Anonyymi
Kyllä vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain
Vihjeiden antaminen on kovin vaikeaa siellä, missä näemme, koska siellä on paljon silmiä joista osa on huomannut, että meidän välillä on jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihjeiden antaminen on kovin vaikeaa siellä, missä näemme, koska siellä on paljon silmiä joista osa on huomannut, että meidän välillä on jotain.
Onko ne kommentoinut siitä jotain sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko varattuja vai miksi sillä on väliä mitä huomanneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ne kommentoinut siitä jotain sitten?
Ei ole sanottu mitään, mutta mua on katsottu ja mua kohtaan on käyttäydytty niin, että mielipide on tullut selväksi. On ollut raskasta.
- Anonyymi
Syyllistävä aloitus. Mikset itse toiminut noin?
- Anonyymi
Höpötystä
- Anonyymi
Vaihtoehto 2..mitä luulet onko se vaarallista?
- Anonyymi
Tai valitsisitko itse vaihtoehdon 2?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai valitsisitko itse vaihtoehdon 2?
Totta kai.
Ts. haluan hänet, mutta kaikkea ei voi saada.
- Anonyymi
Vihjeitä sait paljonkin, silti pysyit kaukana. Jos oikeasti olisit rakastanut, olisitko voinut pysytellä etäällä?
- Anonyymi
Olin ja pystyin.
Asetelma oli sellainen, että pokerinaama ei ollut valinta vaan pakko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin ja pystyin.
Asetelma oli sellainen, että pokerinaama ei ollut valinta vaan pakko.Yhteydenpito on mahdollista ja tiedät sen kyllä. Silti jätät vastaamatta, josta päättelen, ettet halua pitää yhteyttä. Kaipaan sinua silti, toisinaan liikaa, vaikka aikaa onkin kulunut jo vuosia. Pysyt mielessä kuitenkin ja toivon sinulle vain parasta. Näin meistä unta, tehtiin taas yhteistyötä, vaikkakin erilaista kuin aiemmin. Tuntui silti samalta kuin silloin - ei sitä huikeaa tunnetta voi edes kuvailla. Siinä unessa aioin kertoa tunteeni sinulle ja halusin kokea sen kaiken tukahdutetunkin.
- Anonyymi
Kaikki kerrokset löytyy.
Mietin, että odotan mahdotonta.
Joskus ihmisen toiminnasta ei pysty lukemaan hänen todellisia tunteitaan.- Anonyymi
Ei pystykään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pystykään..
Se, että molemmat toimii siten, on vaikea..
- Anonyymi
Minulle kelpaisi myös tuo hyvän tahdon ilmaisu.
- Anonyymi
Olisit mielestäsi ansainnut sellaisen? Rohkea arvio. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh. Kunnioitusta ja hyvää tahtoa pitäisi lähtökohtaisesti löytyä naapurin parveketupakoivaa deeguakin kohti. (Sivu).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ansaitsen mutta kaikkeen on syynsä. hän varmasti miettii ihan muita asioita kuin minua.
- Anonyymi
Ei piinata toisiamme tämän enempää. Pysyttelen nyt kauempana. Sinä tulit ensin lähelle ja sitten otit toisinaan etäisyyttä. Halusin olla lähelläsi, yritin olla lähelläsi. Ja sitten kun aloit koskettaa, minäkin uskalsin tehdä niin. Kunnes lopetit. En tiedä, mitä tein väärin.
Tosielämä: Tulet liki ja menet pois, kylmää kuumaa, uudestaan ja uudestaan. Sellainen hanuristi sinä olet ollut minulle. Revit minua kuin vanhaa kurttua. Itkettää ja naurattaa mielikuva.
En ymmärrä, mitä halusit minusta. - Anonyymi
Toisesta kerroksesta voi aloittaa, mutta suurista tunteista ajattelen että ne ovat ylhäältä annettua, harvinaista ja jotain mikä pitää ottaa tosissaan. Suuret tunteet tarkoittaa siis myös tunteiden molemminpuolisuutta.
- Anonyymi
Kyllä ja ei.
Jos tekee koko ajan mitä "sydän käskee", joutuu aika nopsaa hullujenhuoneelle. Tai vähintään omaan henkilökohtaiseen vankilaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja ei.
Jos tekee koko ajan mitä "sydän käskee", joutuu aika nopsaa hullujenhuoneelle. Tai vähintään omaan henkilökohtaiseen vankilaan.Ei kannata napata elämänviisauksia niistä 80-luvun romanttisista komedioista. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja ei.
Jos tekee koko ajan mitä "sydän käskee", joutuu aika nopsaa hullujenhuoneelle. Tai vähintään omaan henkilökohtaiseen vankilaan.Eihän tuo ollut mikään vastaus kirjoitukseen, tai ei siinä kai ymmärretty mitä aiemmassa on haluttu ilmaista.
- Anonyymi
Kyllä rakkaudessa on jotain jumalallista.
Mutta ei se ole koskaan syy toimia impulsiivisesti, päinvastoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rakkaudessa on jotain jumalallista.
Mutta ei se ole koskaan syy toimia impulsiivisesti, päinvastoin.En itsekään kannata impulsiivisuutta. Ei tarvitse pelätä että olisin joku tulivuori, ei ainakaan nyt tunnu siltä.
- Anonyymi
Mä en ole ajatellut vielä kovin pitkälle, en uskalla.
"vain vihjeen puolikas tai neljäsosa"
Olen tosi huono tällaisissa.. Mikä olisi riittävä vihje? :)- Anonyymi
Klassinen tikusta asiaa, ei anna keskustelun kuolla… Tulee aina se ”ai niin” tai ”vielä yksi juttu”.
Varmaa tavaraa on myös kuvaviestit ja muut huolimattomat signaalit, että olen mielessäsi siellä jossain 🥹
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348