💙💙💙💙💙
Hyvää yötä
27
356
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä 🩷🩷🩷🩷🫂
- Anonyymi
Hyvää yötä 🩷🩷🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä 🩷🩷🩷
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Hyvää huomenta
- Anonyymi
Huomenta!☺️
- Anonyymi
En menny koskaan nukkumaan. Huomenta.
- Anonyymi
Juu tiedän senkin. Mä nukuin 2,5h
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tiedän senkin. Mä nukuin 2,5h
Mistä tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät
Mä tunnen sut kaksoisliekkini. Sä et pääse mua pakoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tunnen sut kaksoisliekkini. Sä et pääse mua pakoon
Vai kaksoisliekki. Siitähän ei sit mitään tulis irl. Tiedät varmaan senkin että miten mielisairas oon. Just ja just hengissä. Koen et oon jo sisält osittain kuollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kaksoisliekki. Siitähän ei sit mitään tulis irl. Tiedät varmaan senkin että miten mielisairas oon. Just ja just hengissä. Koen et oon jo sisält osittain kuollu.
No täs ois toinen mielisairas ja kuollut,,joten eiköhän tää oo hyvä mätchi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täs ois toinen mielisairas ja kuollut,,joten eiköhän tää oo hyvä mätchi
Joo. Siin on kaks vaihtoehtoo. Tuhotaan toisemme tai kevyesti aviossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi avio kuulostaa kyl paremmalta vaihtoehdolt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän sinä palsta-uuvatti ole jo ilman kevyitä avioitasikin tuhonnut itsesi. Katso nyt itseäsi. Aamuvarhaisella on täällä ihan täpinöissä vastailemassa gubelle luullen että nyt on kunnon juttu menossa tässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän sinä palsta-uuvatti ole jo ilman kevyitä avioitasikin tuhonnut itsesi. Katso nyt itseäsi. Aamuvarhaisella on täällä ihan täpinöissä vastailemassa gubelle luullen että nyt on kunnon juttu menossa tässä
Tää juttu on niin aitoa kun vaan voi olla mä rakastan mun gubbeani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi avio kuulostaa kyl paremmalta vaihtoehdolt
Tiedätkö mikä sinulle on vielä parempi? Laitoshoito ja vieroitus palstalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää juttu on niin aitoa kun vaan voi olla mä rakastan mun gubbeani
Aivan. Suoli24 onkin mitä parhain ja ehdotoin tapa todentaa meille kaikille rakastavasi gubbeasi.
- Anonyymi
😂🤣
🤣😂 👁️👄👁️ 🤣😂
😂🤣
Just...
Kaikkea sitä kun
vanhaksi elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki noi on jo koettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki noi on jo koettu
Kokeile reilusti uudestaan. Kerta kiellon päälle niin sanotusti. Vahva suositus siis pojalle. Valvominen ja alkoholi vähentää aivotoimintaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä on kylläkin palstasetä itse monologinsa kanssa, mutta kerro toki jos sinulla on käsitys, että joku muu trollaa jostain ”hyvästä syystä” vastailemalla sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla alkoi siis taas palstaäijälle vastaillen ja sen kanssa tingaten tämä hoitoonohjaaminen. Mitä tulee palsta-addiktioon katso peiliin hyvä ihminen. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Suoli24 onkin mitä parhain ja ehdotoin tapa todentaa meille kaikille rakastavasi gubbeasi.
Sinulla on nyt siis tällainen uusi ymmärrys menossa, että et niinkään kiistä palstagubbea enää, vaan uusin spinnauksesi menee nyt niin, että tämä obsession kohteesi kirjoitteleekin sen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile reilusti uudestaan. Kerta kiellon päälle niin sanotusti. Vahva suositus siis pojalle. Valvominen ja alkoholi vähentää aivotoimintaa
En käytä alkoholia ja nukun ihan tarpeeksi
- Anonyymi
katso uni-wlokuva jossa niklas häkkikin on.. nicholas cage... Dream Scenario...
- Anonyymi
minä nukuin hyvin, ja jatkan nyt unia.
- Anonyymi
Hyvää huomenta♥️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149