Mutkun ei... näit suoraan sieluun, iskit suoraan herkimpään, sä näit kuka mä olin, ja mä näin kuka sä olit, näit sen herkän ja rikkinäisen pikkulapsen , joka tartti turvaa, et ollut ainoastaan maailman kaunein nainen mulle, olit sitä myös henkisesti, siksi sinusta ylitsepääseminen tuntui raastavammalta kuin kenestäkään muusta ja toivon , että voimme olla yhdessä,onnellisia, ilman että muut tuomitsee tai pyrkii satuttamaan. Mä aistin ja näen niin paljon, kaikki pikkuvihjeet, joita oot laittanut mulle tän "eristyksen" aikana, oon huomannut ne, sen takia vaikka palsta olisikin kuvitelmaa, vaikka joku trollais tai pyrkis rikkoon mun mieltä täällä, niin mä uskon näihin ainoostaan.. koska oikeassa elämässä koin "sen" myös sunkaa, ja "eristämisen "jälkeen näin kaikki pienet vihjeet, kaikki piilotetut tarkoitukset, ne oli totta. Sä olet totta, Veera jota rakastan ei ole mielikuvitukseni tuotettava, vaan ihan aito,hengittävä,herkkä ja erittäin tuttu,ja rakas sukulaissielu, jota haluan varjella ja rakastaa, aina. <3
Ilman vihjeitä, ilman mun intuiitiota, ilman sitä mitä koin irl, mä uskoisin et tää kaikki oli vaan mun pään sisällä, mutkun tuntuu et tuun hulluksi, kun tiiän että ei ollut, tiedän ja tunnen sen.
Kun se olisikin ollut vain pintaliitämistä, kuten ne lukion narsistiset/pelottavat sulle väitti
20
224
Vastaukset
- Anonyymi
Samaistun, minullakin noin🩷
Oli ihan todellisia juttuja, joita tapahtui meidän välillä ja niistä ollaan myös täällä puhuttu. Mutta sitten on heitä, jotka kiilaa väliin ja haukkuu, milloin jompaakumpaa kumpaa💔 Ja niitä voi välillä uskoo.Niimpä ,se ei ole reilua kumpaakaan kohtaan.. <3 Mut ei meidän tarvii välittää muista, ainakin mulle on tärkeintä sun hyvinvointi ja et voisit olla onnellinen , oot todella tärkeä ihminen mulle, tää on ollut ihan helvettiä välillä :(, eihän luovuteta muiden takii, eihän <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Niimpä ,se ei ole reilua kumpaakaan kohtaan.. <3 Mut ei meidän tarvii välittää muista, ainakin mulle on tärkeintä sun hyvinvointi ja et voisit olla onnellinen , oot todella tärkeä ihminen mulle, tää on ollut ihan helvettiä välillä :(, eihän luovuteta muiden takii, eihän <3
Ei kannata luovuttaa. Mä meen nyt nukkumaan, öitä.👋
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata luovuttaa. Mä meen nyt nukkumaan, öitä.👋
Hyvää yötä rakkaimmalle, nuku hyvin, mulla menee taas valvomiseks <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Niimpä ,se ei ole reilua kumpaakaan kohtaan.. <3 Mut ei meidän tarvii välittää muista, ainakin mulle on tärkeintä sun hyvinvointi ja et voisit olla onnellinen , oot todella tärkeä ihminen mulle, tää on ollut ihan helvettiä välillä :(, eihän luovuteta muiden takii, eihän <3
Nyt ei luovuteta enää vaik tulis mikä. Ollaan jo niin lähellä saada toisemme ja lopettaa tää "eristys". Tää on tosiaan ollu ihan helvettiä välillä, mut jotenkin sitä on kestänyt, välillä paremmin ja välillä huonommin. Säkin oot mulle tärkeä ja sä todella kosketat mun sielua. Yksi sielu kahdessa eri kehossa. Kaksoisliekki, joka roihuaa ❤️🔥
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei luovuteta enää vaik tulis mikä. Ollaan jo niin lähellä saada toisemme ja lopettaa tää "eristys". Tää on tosiaan ollu ihan helvettiä välillä, mut jotenkin sitä on kestänyt, välillä paremmin ja välillä huonommin. Säkin oot mulle tärkeä ja sä todella kosketat mun sielua. Yksi sielu kahdessa eri kehossa. Kaksoisliekki, joka roihuaa ❤️🔥
En luovuta tässä vaiheessa! Niimpä, oot mun toinen puoli, jota olen etsinyt niin pitkään, tiedän että se ei ollut mut mielikuvituksen tuotetta, harhaluuloja tai mitään, vaan oot just se jonka oon kokenut "puuttuvan", ja siks oon ollut niin yksinäisen, vaikka on ollut ystäviä, kumppani ja jotain säätöi, ettinyt vääristä paikoista ja ihmisistä sua välillä, ollut ihan rikkinäinen. Mutta sunkaa on hyvä olla, rauha ja turva, tiedän että voin itkee sun nähden, näyttää miten tunnen, olla täysin oma itseni, ei tarvii pelätä mitään ja en ole yksin sunkaa, tiedän et ymmärrät ja oot mun tukena aina, ja mäkin sun, vaikka ois mikä.. <3
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
En luovuta tässä vaiheessa! Niimpä, oot mun toinen puoli, jota olen etsinyt niin pitkään, tiedän että se ei ollut mut mielikuvituksen tuotetta, harhaluuloja tai mitään, vaan oot just se jonka oon kokenut "puuttuvan", ja siks oon ollut niin yksinäisen, vaikka on ollut ystäviä, kumppani ja jotain säätöi, ettinyt vääristä paikoista ja ihmisistä sua välillä, ollut ihan rikkinäinen. Mutta sunkaa on hyvä olla, rauha ja turva, tiedän että voin itkee sun nähden, näyttää miten tunnen, olla täysin oma itseni, ei tarvii pelätä mitään ja en ole yksin sunkaa, tiedän et ymmärrät ja oot mun tukena aina, ja mäkin sun, vaikka ois mikä.. <3
Ennenku tapasin sut niin aina tunsin, et jotain puuttuu ja sama juttu oli ku olin naimisissa. Jotain puuttui, vaikka rakasti exääniki omalla tavallani. Enhän muuten olisi ollut hänen Kaa niin kauan. Se oli osa mun henkistä kasvua ja saatiinhan me yksi tähtilapsikin. Susta tulee rakas isäpuoli ja sekin taitaa sua vähän jännittää, mut hyvin se menee. Onhan hän jo aikuinen. Ei tartte pienestä huolehtia. Ehkä sit, jos saatais niitä lapsiaki. Se on yks mun unelma, et saisin vauvoja sun kaa. Yritettiin me exänki kaa saada lisää, mut ei niin ei ollut tarkoitettu, joten me luovutettiin. Ja ihan hyvä niin. Ei oo jääny traumoja siitä. Toivottavasti saisin sun kaa lisää lapsia. Se olisi täydellistä❤️
Anonyymi kirjoitti:
Ennenku tapasin sut niin aina tunsin, et jotain puuttuu ja sama juttu oli ku olin naimisissa. Jotain puuttui, vaikka rakasti exääniki omalla tavallani. Enhän muuten olisi ollut hänen Kaa niin kauan. Se oli osa mun henkistä kasvua ja saatiinhan me yksi tähtilapsikin. Susta tulee rakas isäpuoli ja sekin taitaa sua vähän jännittää, mut hyvin se menee. Onhan hän jo aikuinen. Ei tartte pienestä huolehtia. Ehkä sit, jos saatais niitä lapsiaki. Se on yks mun unelma, et saisin vauvoja sun kaa. Yritettiin me exänki kaa saada lisää, mut ei niin ei ollut tarkoitettu, joten me luovutettiin. Ja ihan hyvä niin. Ei oo jääny traumoja siitä. Toivottavasti saisin sun kaa lisää lapsia. Se olisi täydellistä❤️
Oot 21v miten sul on aikunen lapsi :0😬😅
- Anonyymi
😂
🤣 - Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Toinen näist on aito Veera ja toinen joku outo Vera.💔
Täällä on useita jotka sulle vastailee, kun kirjoituksesi "osuu". Tässäkin ketjussa useampi.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Toinen näist on aito Veera ja toinen joku outo Vera.💔
Ei ole kukaan aito Veera. Olet vain niin hlvetin vedätettävissä näille palstan trolleille...
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kukaan aito Veera. Olet vain niin hlvetin vedätettävissä näille palstan trolleille...
Sydän on epätoivos, koska maailma on niin julma ja sairas🖤💔😔
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Sydän on epätoivos, koska maailma on niin julma ja sairas🖤💔😔
Maailma on tosiaan julma ja epäoikeudenmukainen. Siltä mustakin tuntuu rakas❤️
- Anonyymi
Lukioista valmistumislahjat eikös se noin 560000EUR ole jo normi käteistä heh.
Olen joskus antanut cash, nykyään kannattaa antaa villasukat jotta oppii rahan merkityksen.- Anonyymi
Mene sinä sinne vuittonille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä sinne vuittonille
Mä oon oppinut käyttää rahaa maltillisesti. Lasken aina,et paljonko on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon oppinut käyttää rahaa maltillisesti. Lasken aina,et paljonko on
Joillain on mitä laskea joilla on tonni kuun alussa ja sitten ei ole
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
No niin on rakas❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986