Pätee myös MetsaManiin:
Hän on ollut neljän suosituimman tv-esiintyjän joukossa. Kaksi kautta tubettavia konemiehiä joita näytetään muissakin pohjoismaissa., oma olut, oma lonkero, keikkoja ympäri Suomen, yhteistyötä monen firman kanssa, ruokalähettiläs, kovasti veroja maksanut. tässä vain muutamia asioita mainitakseni.
Ja silti jotkut paikalliset käyttävät aikaansa hänen mollaamiseen. Ja miksi?
Koska kukaan ei ole profeetta omalla maallaan, ja kateus vie kalatkin järvestä, sanotaan!
Monesti miettii että mikä ajatusten juoksu saa ihmiset noin kateelliseksi, ja mieleeni ei tule kuin kommunismi.
Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan
27
323
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi edes professori.
- Anonyymi
Kiitos panostuksesta, jokainen kommenttisi rikastuttaa keskustelua🌷
- Anonyymi
Ketä ne kolme muuta suosituinta oli? Muistaako joku edes yhden?
- Anonyymi
Konemani, Raplooja ja Forest Finn.
- Anonyymi
Hetkinen, MetsaManhan oli KOLMEN suosituimman joukossa eikä neljän!
https://yle.fi/a/74-20013991/64-3-133730
"Gogi, Mmiisas sekä Metsa Man kilpaavat yleisöäänistä
Televisioakatemian jäsenten äänestämien voittajien lisäksi gaalassa palkitaan yleisöäänestyksen perusteella Vuoden esiintyjä ja Vuoden ohjelma.
Vuoden esiintyjä -finalistit ovat Gogin kantabaarin talk show isäntä Constantinos ”Gogi” Mavromichalis, Pause- ja UMK-juontaja Miisa ”Mmiisas” Grekov sekä Tubettavien konemiesten tähti Timo ”Metsa Man” Juvonen."
- Anonyymi
"Väärät profeetat tulevat luoksesi pukeutuneena lammasten vaatteisiin"
Onko milloinkaan ennen ollut vääriä profeetoita liikkeellä lammasten vaatteissa niin mielettömiä määriä kuin tänään somemaailmassa?- Anonyymi
Mahtaa se yksinkertaista edellä jännättää.
- Anonyymi
Ompas siittä palio vaivaa sitte.
- Anonyymi
Onko omahyväisempää ihmistä koskaan edes nähty?
https://youtu.be/dzspq8fpl8Q?si=emv8s80av8hddwsh- Anonyymi
Metsäman on neitsytmies, jotka ovat huonoja näyttämään herkkää puoltaan tai myöntämään virheitään. He saattavat vaikuttaa luotaantyöntäviltä ylimielisiltä suorittajilta, mutta kun tutustut heihin, ymmärrät, että kyseessä onkin rehti ja kannustava ystävä tai kumppani. Pirre on tämän huomannut.👍 ( Samoin minä, joka tunnen manin monen vuoden takaa).
- Anonyymi
https://youtu.be/dzspq8fpl8Q?si=emv8s80av8hddwsh
Onko omahyväsempää ihmistä edes olemassa?
Kun astuu pirtistä pihamaalle tuntee varmasti sähköisiä värinöitä jottaen olemisestaan.
Vähintään on Kiinan keisari, jonka sanomaa vähäosaisten muodostamat väkijoukot lakoavat kontalleen palatsin nurmelle nöyristelemään ja viisastakin viisaimman sanomaa ylistämään.. - Anonyymi
Edes Nikiman ei uskalla sanoa suoria sanoja Kosulan herran käytöksestä.
- Anonyymi
Hyvin kirjoitit on ollut, mutta kun ei ole enää kuten huomaat ei tule tubettavat konemiehet sarjoja ja entiset fanit ovat siirtyneet kinnostaville ja normaali mies/ nais tubettajirn kanaville.
- Anonyymi
Ei kirjoita Päätalokaan enää kirjoja, mutta ei se niiden jo kirjoitettujen kirjojen loistoa himmennä. Jos nyt ymmärrät tällaisen esimerkin (luulen kyllä että et).
- Anonyymi
Pallit paukkuu!
- Anonyymi
Sellaista se homopojilla on kun kerroit itse.
- Anonyymi
"Ei kirjoita Päätalokaan enää kirjoja, mutta ei se niiden jo kirjoitettujen kirjojen loistoa himmennä. Jos nyt ymmärrät tällaisen esimerkin (luulen kyllä että et)."
Mitä hiton loistoa Päätalon kirjoissa on?
Pitkäveteistä jaarittelua. Itse yritin lukea Päätalon "Nuoruuden savotat" kirjaa, kirja on tänäkin päivänä lukematta.
Niitä kylän ukkojen jaarituksia kuuli 60- luvulla maitolaitureilla, kyläkaupan rappusilla, pirteissä ja Louhen baarissa syysmarkkinoilla.
Mitä muuta tekemistä 60- 70- lukujen ukoilla talvi-iltaisin oli kuin tappaa tylsää aikaa lukemalla kirjoja menneistä ajoista.
Aamulla takaisin metsään, kylmille holveille ja tietyömaille.
Kalle Päätalon kirjoissa elämä oli pysähtynyt.
Mutta niin silloin kuin tänäänkin elämä jatkuu vain astumalla itse ulko-ovesta ulos ja menemällä ihmisten seuraan.- Anonyymi
Huomaatko kirjoituksestasi että kateus on vahvasti läsnä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko kirjoituksestasi että kateus on vahvasti läsnä?
"Huomaatko kirjoituksestasi että kateus on vahvasti läsnä?"
Siinä on taas hyvä esimerkki mihin sinä pystyt.
Kyselemään sinä pystyt mutta et kertomaan mikä kirjoituksessa oli kateutta.
En Kalle Päätaloa kadehtinut, oma kotikylä ja kaupunki oli täynnä kallepäätaloja, jaarittelijoita ja tarinan kertojia.
Ne tekijät jotka elävät omassa ajassaan ja aikaansa edellä ovat niitä joista mallia voi ottaa jokainen.
Teot mitataan, ei turhia jaarituksia.
"Mies se tulee räkänokastakin mutta ei tyhjänjauhajasta" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Huomaatko kirjoituksestasi että kateus on vahvasti läsnä?"
Siinä on taas hyvä esimerkki mihin sinä pystyt.
Kyselemään sinä pystyt mutta et kertomaan mikä kirjoituksessa oli kateutta.
En Kalle Päätaloa kadehtinut, oma kotikylä ja kaupunki oli täynnä kallepäätaloja, jaarittelijoita ja tarinan kertojia.
Ne tekijät jotka elävät omassa ajassaan ja aikaansa edellä ovat niitä joista mallia voi ottaa jokainen.
Teot mitataan, ei turhia jaarituksia.
"Mies se tulee räkänokastakin mutta ei tyhjänjauhajasta"Sanallakaan et maininnut ketä nämä pöljät ovat?
"Ne tekijät jotka elävät omassa ajassaan ja aikaansa edellä ovat niitä joista mallia voi ottaa jokainen."
- Anonyymi
Ennen maasedulla mainostelineiksi kelpasivat maitolaiturin seinät ja tien varren iso paksukaarnainen petäjä.
Niiden kylkeen oli helppo kylätapahtumien ilmoitukset ja mainokset nastoilla ripustaa.
Ison petäjän ja maitolaiturin näkivät kaikki ohikulkijat. - Anonyymi
Nyt mainokset liimataan tupettavan ukon hattuun, paitaan ja takkiin.
- Anonyymi
Mestareiden joita seuraavat suurkaupungit. Räkänokat vinkuvat lahoavissa spurguluolissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestareiden joita seuraavat suurkaupungit. Räkänokat vinkuvat lahoavissa spurguluolissaan.
Lepikiven rakennukset näyttävät spurkukuntoisilta niinkuin asukitkin.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lepikiven rakennukset näyttävät spurkukuntoisilta niinkuin asukitkin.!
Ainoa nykyaikaa muistuttava rakennus tilalla on pieni punainen peltiseinäinen konevaja jota tilan nuori isäntä lähes päivittäin videoillaan suurena elämäntyönään ja saavutuksenaan ylpeänä esittelee.
Pientä konevajaa on myös kätevä digitaalisesti suurennella niin tuntee kuuluvansa ikään kuin ökyisäntien joukkoon.
- Anonyymi
Härkäliiteristä/Natokoppolista voi kosulankeisari olla ylpeä.
- Anonyymi
Spurkutilan nuori perijäisäntä esittää vähän naukkailtuaan tuvan pöydän ääressä suurta tietäjää mahtipontisesti naamaansa väännellen.
Keikalla kulkee kamera kourassa vähän sivummalla kuikkien että milloinhan ne sällit ilmestyy. Suuri profeetta on tipotiessään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876