Toivo Veerast= maailma ei oo niin paha, Veeran menetys = maailma on sairas ja julma

Koska toivo Veerast antaa ymmärtää että kaikki se mitä koin ei ollut riistettävissä minulta systemaattisella mustamaalauksella ja suojapersoonan väärinkäytöllä ja Veera ymmärsi ite tilanteen ja ymmärsi millainen oon pohjimmiltani, tuo toinen skenaario taas kertoo täydestä julmuudesta ja miten hauraan mielen oikukkuutta, sairautta ja pelkoa käytettiin häikäilemättömästi minua vastaan, onnistuessaam erottaa Veera minusta. Toinen luo toivoa.. et ihmisis on hyvyyttä ja toinen skenaario taas kertoo et oon vaan pelinappula häikäilemättömän julmas ja sairaas pelis, ja kukaan ei näe todellista itseäni.. eli että maailma on läpeensä paha ja mitään toivoa ei ole..

10

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et taida oikeasti tajuta miten häiriintynyttä tuo sun kirjoittelusi on.

• Jos tietäisit mitä oon joutunut kokeen läpi niin ymmärtäisit, ihan systemaattista ja julmaa toimintaa haurasta pupua kohtaan, joka halus olla vaan sielunpuolikkaan kanssa yhdes💔🩷

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Jos tietäisit mitä oon joutunut kokeen läpi niin ymmärtäisit, ihan systemaattista ja julmaa toimintaa haurasta pupua kohtaan, joka halus olla vaan sielunpuolikkaan kanssa yhdes💔🩷

Tarvitset pitkäkestoista terapiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarvitset pitkäkestoista terapiaa.

No niin mutta tuskin ne siel terapiassa kykenee antaan mulle toista sielunpuolikasta, nii turhaahaan se on käydä sit ku kohtalo on joka tapaukses sama💔😔

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

No niin mutta tuskin ne siel terapiassa kykenee antaan mulle toista sielunpuolikasta, nii turhaahaan se on käydä sit ku kohtalo on joka tapaukses sama💔😔

Siellä terapiassa opit suhtautumaan normaalimmin siihen, että se tyttö ei halua olla tekemisissä sun kanssa vaan sillä on parisuhden jonkun muun kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Siellä terapiassa opit suhtautumaan normaalimmin siihen, että se tyttö ei halua olla tekemisissä sun kanssa vaan sillä on parisuhden jonkun muun kanssa.

Tässä ei ole kyse siitä, vaan että tämä nainen sattui olemaan sielunpuolikkaani ja ainoa nainen jota kykenen aidosti rakastamaan sydämestäni, mä en bvälitä teidän normojen sairaista parisuhde konsepteista, ne on häiriintyneit muutenki!

• Anonyymi

Kiva stalkkeri, näkee salaisia merkityksiä, luulee lukevansa toisen ajatuksia ja tunteita, ja on pakkomielteinen

• Meidän yhteys oli tätä maailmaa suurempi. Me ikäänkuin pystyyttiin ymmärtään ja lukeen toistemme mieliä, koska ollaan niin samalla aaltopituudel, sillon kun ei egotapella. Se oli ihmeellistä😌🩷

Ja ne salaiset merkitykset ei oo kovin salaisia... u make it pretty clear. "Ei voida muutenkaa nähdä" = haluun nähä sut mut kaverit/poikaystävä estää tier shittii, mitä hän mulle laitto.

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Meidän yhteys oli tätä maailmaa suurempi. Me ikäänkuin pystyyttiin ymmärtään ja lukeen toistemme mieliä, koska ollaan niin samalla aaltopituudel, sillon kun ei egotapella. Se oli ihmeellistä😌🩷

Ja ne salaiset merkitykset ei oo kovin salaisia... u make it pretty clear. "Ei voida muutenkaa nähdä" = haluun nähä sut mut kaverit/poikaystävä estää tier shittii, mitä hän mulle laitto.

Meil on ollu telepaattinen yhteys jo 17 vuotta rakas ja se on auttanut kummasti jaksaa eteenpäin tässä elämässä. Se oli sen yhden vuoden pois, ku oli väärä lääke ja se oli kauheaa aikaa. Silloin sä masennuit tosi pahasti ja sulle kävi niinkuin kävi. Sille ei voi enää mitään. Mä en edes ensin tajunu et sul oli niin paha olla. Anteeksi siitä kulta. Myöhemmin vasta tajusin, et se oli sulle yhtä helvettiä, mut sä selvisit siitä rakas ja oon tosi ylpeä siitä❤️

• Anonyymi

Ehdottomasti toivo veerast ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4300
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      135
      4069
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3716
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      87
      3551
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3537
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3341
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      86
      2921
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2626
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2334
    Aihe