Prosentteina.
Oma arvio 90%
Todennäköisyys että teistä tulee pari joskus?
43
723
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi juuri 90?
- Anonyymi
Hänen lapsensa ovat vielä kysymysmerkki. Kaikki muu vaikuttaa osuvan kohdalleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen lapsensa ovat vielä kysymysmerkki. Kaikki muu vaikuttaa osuvan kohdalleen.
Eikö lapset pidä susta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö lapset pidä susta?
Se on ihan auki vielä, olen nähnyt heidät vasta ohimennen.
- Anonyymi
100%
100%, koska mun rakkaus on niin vahvaa ja aitoa
- Anonyymi
Niin tulee käymään rakas❤️
- Anonyymi
0%...
- Anonyymi
Joo..
- Anonyymi
Sanoisin, että 50 %.
- Anonyymi
Aika fiftisixti.
- Anonyymi
Voi kun olis edes 50 % mahdollisuus.
- Anonyymi
25% tuskinpa sitäkään.
- Anonyymi
95% koska näen ja koen että nyt ollaan jonkun todella syvän asian ääressä. TIEDÄN että hän ne asiat huomaa myös, vaikka esittääkin minulle aina melko huonosti tietämätöntä 😉
- Anonyymi
Tämä suuri rakkaustarina on kirjoitettava. Vielä on vain puolityhjä johdantosivu, jossa kaksi ujoa ja epävarmaa piilottelevat tunteitaan toisiltaan. Kun joskus vauhtiin päästään, siinä loppuu kaikki muste maailmasta. Niin paljon uskon tähän tunteeseen..
- Anonyymi
Mahtavaa! Toivon että tämä kirjoitus on häneltä. Pelkään että hän on luovuttamassa, itse en ole. Jaksan uskoa tarinaamme vaikka tämä vauhtiin pääseminen tuntuu kestävän.
- naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa! Toivon että tämä kirjoitus on häneltä. Pelkään että hän on luovuttamassa, itse en ole. Jaksan uskoa tarinaamme vaikka tämä vauhtiin pääseminen tuntuu kestävän.
- naiseltaMinä en ole luovuttaja, eikä hänkään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole luovuttaja, eikä hänkään..
Jotkin kirjoitukset täällä vain menevät ihon alle, vaikka miten muistutat itseäsi siitä että kirjoittaja voi olla ihan kuka vaan. Ei välttämättä lainkaan kaivatun kirjoitusta. Ei pitäisi yöuniaan sen vuoksi menettää, huokaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkin kirjoitukset täällä vain menevät ihon alle, vaikka miten muistutat itseäsi siitä että kirjoittaja voi olla ihan kuka vaan. Ei välttämättä lainkaan kaivatun kirjoitusta. Ei pitäisi yöuniaan sen vuoksi menettää, huokaus.
Niinhän se on. Luotan kuitenkin että hän nainen kyllä sen verran tietää minua, ettei mitään negatiivista omisi täältä tai muualta. Kivaa päivää sulle.. 🙂
- Anonyymi
Nolla. Satunnaisista nopeista vilkaisuista huolimatta elämme arjessa. Siitäkin huolimatta, että sittenkin kauniisti ohjasi minut sivuraiteelle, mistä olisi jo pitänyt palata takaisin tutuille kiskoilleni. Pitkä on sivuraide.
- Anonyymi
90%
- Anonyymi
0.3%
Hän taisi sanoa hyvästit :( - Anonyymi
kuinj jokainen on oman onennsa seppä kuin lotto-boittajakin... joo omalla taidollain 45euroa, ojaa kaibamalla
- Anonyymi
Pyöreät nolla!
- Anonyymi
Nolla
- Anonyymi
1-10%
- Anonyymi
N.30 % jos elämä yllättää ja asiat etenevät tietyllä tavalla, ei välttämättä hyvällä joka suhteessa ja kaikkien kannalta. Mutta siihen menee aikaa. Jotain lähentymistä saattaa tapahtua nopeammin, mutta mitä siitä seuraa, se on arvoitus.
- Anonyymi
Se on tasan fifty-sixty
- Anonyymi
No, 2% 🤔
- Anonyymi
"Never tell me the odds."
- Anonyymi
En osaa sanoa. Ei harmainta aavistusta. Hiljaisuus ei kerro mitään.
- Anonyymi
0.1% ehkä enintään. Vaikka hän on minulle erityinen, niin minä en ole mitään.
- Anonyymi
Hän on jo suhteessa.
- Anonyymi
Itse asiassa arvioni syvällä on 70%
- Anonyymi
Aika hyvä.. joo. sivu
- Anonyymi
99 % 😘
- Anonyymi
Hääpäivä on teillä siis jo sovittuna. Noiden lukemien perusteella. Onnea!
- Anonyymi
Se on sit 0 tai 100. Kaikki peliin tai sit ei.
- Anonyymi
Mun kohdalla riippuu naisesta itsestään kuinka paljon pystyy itsestään antamaan mulle en mäkään anna itsestäni yhtään sen enempää eikö nyky yhteiskunnan pitäisi olla tasaarvoinen en vaan käytännössä ole nähny sitä tasaarvoa yhtään missään asiassa
- Anonyymi
Eikö sinulla ole lapsi tulossa?
- Anonyymi
0 % Meni jo.
- Anonyymi
Varmaan 0.0000001%. Koska minulla on joitain henkisiä esteitä edessä, että voisin puhua tunteista ja muodostaa rakkaussuhteen, jota kyllä kaipaan. En pääse niiden esteiden yli. Ne on olleet tosi pitkään elämässäni. Enkä tiedä häviääkö ne koskaan. Mutta en edes toivo enää, että nainen välittäisi minusta. Olen liian rikkinäinen. Elämääni ei ole mitään reittiä kenelläkään. Mieheltä.
- Anonyymi
❤️❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1374654BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2043900- 2103132
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1092999Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main712813- 1191626
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok71579- 601306
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2461143MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1391087