Todennäköisyys että teistä tulee pari joskus?

Anonyymi-ap

Prosentteina.

Oma arvio 90%

43

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi juuri 90?

• Anonyymi

Hänen lapsensa ovat vielä kysymysmerkki. Kaikki muu vaikuttaa osuvan kohdalleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen lapsensa ovat vielä kysymysmerkki. Kaikki muu vaikuttaa osuvan kohdalleen.

Eikö lapset pidä susta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö lapset pidä susta?

Se on ihan auki vielä, olen nähnyt heidät vasta ohimennen.

• Anonyymi

100%

• 100%, koska mun rakkaus on niin vahvaa ja aitoa

• Anonyymi

Niin tulee käymään rakas❤️

• Anonyymi

0%...

• Anonyymi

Joo..

• Anonyymi

Sanoisin, että 50 %.

• Anonyymi

Aika fiftisixti.

• Anonyymi

Voi kun olis edes 50 % mahdollisuus.

• Anonyymi

25% tuskinpa sitäkään.

• Anonyymi

95% koska näen ja koen että nyt ollaan jonkun todella syvän asian ääressä. TIEDÄN että hän ne asiat huomaa myös, vaikka esittääkin minulle aina melko huonosti tietämätöntä 😉

• Anonyymi

Tämä suuri rakkaustarina on kirjoitettava. Vielä on vain puolityhjä johdantosivu, jossa kaksi ujoa ja epävarmaa piilottelevat tunteitaan toisiltaan. Kun joskus vauhtiin päästään, siinä loppuu kaikki muste maailmasta. Niin paljon uskon tähän tunteeseen..

• Anonyymi

Mahtavaa! Toivon että tämä kirjoitus on häneltä. Pelkään että hän on luovuttamassa, itse en ole. Jaksan uskoa tarinaamme vaikka tämä vauhtiin pääseminen tuntuu kestävän.
        - naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa! Toivon että tämä kirjoitus on häneltä. Pelkään että hän on luovuttamassa, itse en ole. Jaksan uskoa tarinaamme vaikka tämä vauhtiin pääseminen tuntuu kestävän.
        - naiselta

Minä en ole luovuttaja, eikä hänkään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole luovuttaja, eikä hänkään..

Jotkin kirjoitukset täällä vain menevät ihon alle, vaikka miten muistutat itseäsi siitä että kirjoittaja voi olla ihan kuka vaan. Ei välttämättä lainkaan kaivatun kirjoitusta. Ei pitäisi yöuniaan sen vuoksi menettää, huokaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkin kirjoitukset täällä vain menevät ihon alle, vaikka miten muistutat itseäsi siitä että kirjoittaja voi olla ihan kuka vaan. Ei välttämättä lainkaan kaivatun kirjoitusta. Ei pitäisi yöuniaan sen vuoksi menettää, huokaus.

Niinhän se on. Luotan kuitenkin että hän nainen kyllä sen verran tietää minua, ettei mitään negatiivista omisi täältä tai muualta. Kivaa päivää sulle.. 🙂

• Anonyymi

Nolla. Satunnaisista nopeista vilkaisuista huolimatta elämme arjessa. Siitäkin huolimatta, että sittenkin kauniisti ohjasi minut sivuraiteelle, mistä olisi jo pitänyt palata takaisin tutuille kiskoilleni. Pitkä on sivuraide.

• Anonyymi

90%

• Anonyymi

0.3%

Hän taisi sanoa hyvästit :(

• Anonyymi

kuinj jokainen on oman onennsa seppä kuin lotto-boittajakin... joo omalla taidollain 45euroa, ojaa kaibamalla

• Anonyymi

Pyöreät nolla!

• Anonyymi

Nolla

• Anonyymi

1-10%

• Anonyymi

N.30 % jos elämä yllättää ja asiat etenevät tietyllä tavalla, ei välttämättä hyvällä joka suhteessa ja kaikkien kannalta. Mutta siihen menee aikaa. Jotain lähentymistä saattaa tapahtua nopeammin, mutta mitä siitä seuraa, se on arvoitus.

• Anonyymi

Se on tasan fifty-sixty

• Anonyymi

No, 2% 🤔

• Anonyymi

"Never tell me the odds."

• Anonyymi

En osaa sanoa. Ei harmainta aavistusta. Hiljaisuus ei kerro mitään.

• Anonyymi

0.1% ehkä enintään. Vaikka hän on minulle erityinen, niin minä en ole mitään.

• Anonyymi

Hän on jo suhteessa.

• Anonyymi

Itse asiassa arvioni syvällä on 70%

• Anonyymi

Aika hyvä.. joo. sivu

• Anonyymi

99 % 😘

• Anonyymi

Hääpäivä on teillä siis jo sovittuna. Noiden lukemien perusteella. Onnea!

• Anonyymi

Se on sit 0 tai 100. Kaikki peliin tai sit ei.

• Anonyymi

Mun kohdalla riippuu naisesta itsestään kuinka paljon pystyy itsestään antamaan mulle en mäkään anna itsestäni yhtään sen enempää eikö nyky yhteiskunnan pitäisi olla tasaarvoinen en vaan käytännössä ole nähny sitä tasaarvoa yhtään missään asiassa

• Anonyymi

Eikö sinulla ole lapsi tulossa?

• Anonyymi

0 % Meni jo.

• Anonyymi

Varmaan 0.0000001%. Koska minulla on joitain henkisiä esteitä edessä, että voisin puhua tunteista ja muodostaa rakkaussuhteen, jota kyllä kaipaan. En pääse niiden esteiden yli. Ne on olleet tosi pitkään elämässäni. Enkä tiedä häviääkö ne koskaan. Mutta en edes toivo enää, että nainen välittäisi minusta. Olen liian rikkinäinen. Elämääni ei ole mitään reittiä kenelläkään. Mieheltä.

• Anonyymi

❤️❤️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      137
      4654
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      204
      3900
    3. 210
      3132
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      109
      2999
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      71
      2813
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      119
      1626
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      7
      1579
    8. 60
      1306
    9. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      1143
    10. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      139
      1087
    Aihe