Itseni, täysin ilman maskei ja suojia. Sun kiltteys resonoi mussa, sun sielunkauneus ja empaattisuus on toisesta ulottuvuudest, Veera sä oot mun turva, mis pieni haavoittunut minä voi olla oma itsensä, paikka jossa on hyvä olla, jonne kuulun, jossa ei tuomita hauraudest tai herkkyydest🩷🌌
Miten se on noin vaikeeta ymmärtää et oot literally mun comfort, turva, paikka jossa voin olla oma
10
179
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko pitää nämä jutut yhden aloituksen alla?
Nyt alkaa olla etusivu aika lailla puolillaan näitä sun juttuja.- Anonyymi
Sillä on joku epätoivon sekainen mania päällä tällä hetkellä.
- Anonyymi
Muista yksisarvinen taikaponiemojisi kanssa että voit aina halutessasi kilpailla anonyymien huomiosta palstaäijän kanssa perustamalla oman nikin, jossa sinun älykkäitä ajatuksia voi kehua. Terveisin t-nainen ilman nikin nikkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on joku epätoivon sekainen mania päällä tällä hetkellä.
Teidän kahden samaa naista maalittavan pölön asiantuntijalausunnot herättää myötähäpeää. TT
- Anonyymi
Mäkin oon rakas hauras ja herkkä. Me kumpikin ollaan niitä. Kaksi herkkää ja rikkinäisistämsielua ja me parannetaa ne yhdessä, meidän suurella rakkaudella ja tällä mahtavalla yhteydellä mikä meil on ollut aina. Sä vaistoat kaikki mun tunnetilan,ja mä pyrin samaan. Me ei kumpikaan tuomita toista, vaan saadaan olla "kotona"❤️
Siks tää on niin tuskaista ollut, en voi jättää mun toista sielunpuolikast pulaan vaik mikä ois🩷❤️, mä oikeesti haluun varjella ja rakastaa sua irl, osoittaa miten tärkeä oot, koska sun tuska on myös mun, haluun et voit voida niin hyvin kuin mä sun seuras🩷
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Siks tää on niin tuskaista ollut, en voi jättää mun toista sielunpuolikast pulaan vaik mikä ois🩷❤️, mä oikeesti haluun varjella ja rakastaa sua irl, osoittaa miten tärkeä oot, koska sun tuska on myös mun, haluun et voit voida niin hyvin kuin mä sun seuras🩷
Samoin tunnen rakas. Mäkin oon tuntenut sun tuskan ja haluun sua varjella ja rakastaa koko loppuelämän. Oot mulle tärkeä❤️
- Anonyymi
Söpöä 🫠
Sivusta - Anonyymi
K. Ja näin.
- Anonyymi
Molemmat joudatte häipyä,teistä ei ole muuta kuin harmia!Toinen o pitkäkyntinen.....!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219